Mistä tiedän, onko minut estetty whatsapissa?
Jos toinen estää minut, voinko kuitenkin nähdä toisen profiilikuvan? Onko jotain merkkejä, josta estämisen voi huomata ilman, että yrittää lähettää viestin?
Kommentit (11)
Kuvankinhan voi laittaa näkyviin vain esim yhteystiedoille, joten siitä ei voi päätellä että joku olisi estänyt sut.
Tilaa et ainakaan näe, jos sut on estetty.
Vierailija kirjoitti:
Kuvankinhan voi laittaa näkyviin vain esim yhteystiedoille, joten siitä ei voi päätellä että joku olisi estänyt sut.
Mutta tilaa ei oo näkyvissä muutenkaan kaikilla, jotka ei varmuudella ole mua estäneet. 🤔
Vaihtoehtoinahan on, että kuva näkyy vain yhteystiedoille tai kaikille. Kummassa tapauksessa kuva poistuu, jos estää? Muakin alkoi kiinnostaa.
Ei nää tilaa, milloin ollut viimeksi paikalla tai profiilikuvaa jos sellainen siis on. Myöskään viestit ei mee perille eli tulee vaan yks semmonen merkki siihen viestin perään.
Ei liity tähän, mutta kiinnostaa.
Voiko whatsapista lähettää viestin sille joka ei ole tässä palvelussa?
Siis ei-älypuhelimeen Wa-tekstiviestinä?
Vastaanottajalla toimii vain tavalliset viestit. Mutta numerot ovat kummankin puhelimessa ja nimellä.
whatsapist kirjoitti:
Ei liity tähän, mutta kiinnostaa.
Voiko whatsapista lähettää viestin sille joka ei ole tässä palvelussa?
Siis ei-älypuhelimeen Wa-tekstiviestinä?
Vastaanottajalla toimii vain tavalliset viestit. Mutta numerot ovat kummankin puhelimessa ja nimellä.
Ei voi
Itse mietin että luuleeko ihmiset että olen estänyt heidät? Olen siis poistanut koko wa-tilini
Eikö tuo ole helppo ratkaista esim. soittamalla normaalin puhelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tilaa ei oo näkyvissä muutenkaan kaikilla, jotka ei varmuudella ole mua estäneet. 🤔
Tilan voi myös piilottaa kaikilta tai niiltä, jotka ei ole sinun yhteystiedoissasi. Jos piilottaa kaikilta, niin silloin ei näe milloin muut ovat olleet paikalla.
Onko tietoa?