Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tori.fi-ilmoituksissa ärsyttää?

Vierailija
08.04.2020 |

Puutteelliset tiedot ja p*skat kuvat. Lisätietoja saa nyhtäämällä. Lähtee järki.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tungetaan myyntiin säkkitolkulla täyttä paskaa. Olisi kiva selata järjestelmällisesti kaikki uudet myyntiin tulleet kohteet, mutta roju ja rätit dominoi niin, että on ihan sama vaikka käyskentelisi ympäriinsä kaatopaikalla.

Vierailija
22/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Liian vähän kuvia tai ovat pieniä ja epäselviä

- Kuvauksessa lukee vain "lisätietoja soittamalla" tai muuta yhtä hyödytöntä

- Selkeästi varastettujen sähkötyökalujen suuri määrä, jolle Torin henkilökunta ei halua tehdä mitään.

- Hyödytön ennakkotarkastusprosessi ilmoituksille. Jatkuvasti näkee sääntöjen vastaisia ilmoituksia.

- Kymmenien tuhansien eurojen arvoisten ammattilaitteiden myynti. Onko Tori tosiaan paras myyntipaikka niille? Ei varsinaisesti haittaa, mutta kummastuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myynnissä olleet palapelit menneet kaupaksi, joten ei ole kaikkien mielestä liikaa. Eihän niitä ole pakko ostaa 😃

Vierailija
24/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin tietokoneeni pois muuttaessani ulkomaille. "Kiinnostaisko vaihto läppäriin/pleikkariin/xboxiin ja maksaisit vähän väliä"

Vierailija
25/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa kestää jostain syystä ikuisuuden ennen kuin myyjältä tulee mitään vastausta, jos tulee ollenkaan. Huuto.netissä homma toimii paljon paremmin.

En ikinä käy tutkailemassa nettihuutokaupoissa mitä olisi tarjolla, vaan haen aina jotakin tiettyä tavaraa ja kun sellaisen löydän, haluaisin lyödä kaupat kiinni saman tien.  Sitten ottaa aivoon myyjän hidastelu, vaikka luulisi, että myyjä olisi innokkaampi osapuoli.

Vierailija
26/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsitä mainita että valaistus muuttanut kuvaa niin että sininen näyttää mustalta. Pitää aina typerän oloisesti kysyä että "onko musta niin kuin kuvassa näyttää?" Pakko kun kaksi kertaa luullut ostavansa mustan mekon ja sinisen saanut...

Vierailija
27/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä käytän Torin älypuhelinsovellusta, jolloin saan heti tiedon uudesta viestistä ja pystyn chattailemaan ostajalle. Myös moni ostaja käyttää onneksi tätä, joillain kaupanteko on nopeimmillaan onnistunut jopa alle tunnissa! Ärsyttää lähinnä ne, jotka eivät appia käytä 😁

Vierailija
28/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyn itse palapelejä kympillä. Kerran kasattuja ja siististi pakattuja. Itse maksettu posteineen yli 20. En näe että olisi liikaa. Tottakai kaikki palat varmasti tallella!

Ihmettelen itsekin näitä "saattaa puuttua palanen" ja kuitenkin kehdataan myydä..

Ostaako joku noita? Palapelin arvo sinetin avaamisen jälkeen on noin 50 senttiä. Vaikka sun mielestä kaikki palat on tallella niin mistäs se ostaja sitä tietää. Ihan älytön hinta.

Itse olen etsinyt erästä tiettyä palapeliä. Ei mikään keräilyharvinaisuus, vaan ollut näitä edullisia kaupassa myynnissä ollessa. Ei vaan ole saatavilla enää mistään, omani kadotin ja olin kyseiseen pelliin jonkun ihme tunnesiteen kehittänyt.. :D Maksaisis 50 jos jostain löytyisi. Toisen romu, toisen aarre.

Vierailija
29/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jos esim. takissa ei lue onko se musta, tummansininen vaiko mikä koska kuvista on toisinaan vaikea saada selvää väristä. Joskus kuvassa kirkkaanpunainenkin näyttää fuksialta. Eli laittakaahan myös tavaran väri ilmoitukseen!

Vierailija
30/31 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun etsii vaikka sohvaa ja sivut täynnä yritysten mainoksia :( . Tori voisi laittaa eri sivuston yritysmainonnalle.

Vierailija
31/31 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat, mitat, mitat! Laittaisivat ne MITAT. En koskaan kysele mitään ja jos mittoja ei ole, skippaan ilmoituksen saman tien.

Ajattelin, että tiimalasi voisi olla kiva vaikkapa kananmunankeiton ajan mittaamiseen. Yksikään ei ollut tajunnut, etä tiimalasi mittaa aikaa! Tiimalaseja löytyi kyllä mutta ainoassakaan ei mainittu aikaa... *facepalm*