Pian on taas äitienpäivä - kertokaa mikä oli teidän tekonne naisten hyväksi viime vuonna
Me oltiin lasten kanssa äitienpäivänänä jakamassa kadulla lämmintä kahvia, teetä ja kaakaota ohikulkeville naisille.
Kommentit (7)
Äitienpäivänä muistan äitiäni, lapset isoäitiään. Arjessa kohtelen naisia kuten miehiä. Kasvatan tyttöäni kuten poikaani.
Vierailija kirjoitti:
Miten äitienpäivä ja naisten muistaminen nyt liittyy toisiin? Ei kaikki naiset ole äitejä. Äitienpäivän idea on se, että lapset muistaa äitiään ja mahdollisia isoäitejään, ei ketään satunnaisia kadulla ohikulkevia naisia.
Äitienpäivänä on hyvä muistaa hyvillä teoilla kaikkia naisia mikä on paras tapa juhlistaa äitienpäivää ja tasa-arvoisempaa, koska kaikki eivät ole äitejä vaan osa naisista on lapsettomia. Tehdään yhdessä hyvää kaikkien maailman naisten hyväksi.
Ap
Naistenpäivä ja äitienpäivä on eri asioita. Mutta äkkiäkös ne kiireessä sekoittaa...
Miksi minun tulisi tehdä jotain erikseen naisten hyväksi? Kohtelen kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti ja mahdollisimman kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun tulisi tehdä jotain erikseen naisten hyväksi? Kohtelen kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti ja mahdollisimman kunnioittavasti.
Koska naisten eriarvoisuus on ongelma ja meidän sisarten aseman parantamiseksi on tehtävä kovaa työtä ja taisteltava tässä miesten hallitsemassa maailmassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten eriarvoisuus on ongelma ja meidän sisarten aseman parantamiseksi on tehtävä kovaa työtä ja taisteltava tässä miesten hallitsemassa maailmassa.
Ap
Sellaiset harhat taas palstapapalla tänään.
Miten äitienpäivä ja naisten muistaminen nyt liittyy toisiin? Ei kaikki naiset ole äitejä. Äitienpäivän idea on se, että lapset muistaa äitiään ja mahdollisia isoäitejään, ei ketään satunnaisia kadulla ohikulkevia naisia.