Saako vartija poistaa asiakkaan ruokakaupasta jos pikkuisenkin aivastaa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Terveydentilan takia syrjiminen on laissa kielletty.
Eri asia tietysti, jos tahallaan aivastaa suoraan jonkun toisen kasvoille tms.
Eli vartijan kohdalla oli ylireagointia?
Ap
Voi olla siite ja katupöly allergisilla vaikeaa olla aivastelematta tähän aikaan vuodesta.
Pihalle vaan niska/perse-otteella kumihanskat kädessä!
Aivastajan olisi pitänyt lähteä itse.
Myöskään yskimistä ei tule kaupassa sallia.
Varjossa kirjoitti:
Voi olla siite ja katupöly allergisilla vaikeaa olla aivastelematta tähän aikaan vuodesta.
Nyt kun siitepölykausi on alkanut niin toivon että te allergikot pysyisistte kotona omaehtoisessa karanteenissa
Vierailija. Ihan meidän muiden mielenterveyden vuoksi. Se että tallaisena aikana kuulee niiskutusta juokapyolelta ei ole hyväksi kenenkään mielenterveydelle. Pyytäkää vaikka joku kaveri, tuttu tai vaikka naapuri käymään puolestanne kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Nyt kun siitepölykausi on alkanut niin toivon että te allergikot pysyisistte kotona omaehtoisessa karanteenissa
Vierailija. Ihan meidän muiden mielenterveyden vuoksi. Se että tallaisena aikana kuulee niiskutusta juokapyolelta ei ole hyväksi kenenkään mielenterveydelle. Pyytäkää vaikka joku kaveri, tuttu tai vaikka naapuri käymään puolestanne kaupassa.
ÖÖh, ootkohan ihan tosissas vai vaan tietämätön? Tämän jälkeen tulee toukokuussa koivu, sitten kesä-elokuu mm. pujo, nurminata, timotei yms. ja syksyllä sitten homeitiöt. Kaikille noille olen testein todetusti allerginen ja pahasti, ja krooninen poskiontelotulehdus ja kuiva yskä läpi vuoden. Kukaan ei mulle kaupassa tule käymään hamaan tulevaisuuteen jatkuvasti enkä sellaista voi keneltäkään vaatia!
Ei saa. Terveydentilan takia syrjiminen on laissa kielletty.
Eri asia tietysti, jos tahallaan aivastaa suoraan jonkun toisen kasvoille tms.