Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemus omalta työpaikalta, mitä nuorempana raskaana, sitä enemmän saikkua

Vierailija
08.04.2020 |

Nuoret äidit sairaslomalla väsymyksen, pahoinvoinnin ym takia. Iäkkäämmäät odottajat porskuttaa menemään ilman ongelmia tai siis tekevät työnsä väsymyksen ja pahoinvoinnin keskellä. Onko tää joku vakio vai ihan oman työpaikan ilmiö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää tehdä nuorena

Vierailija
2/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sairaslomaa saa kuin lääkärin määräyksellä. Lääkäri katsoo, onko tarpeellista antaa odottajalle sairaslomaa. Älä kyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä sairaslomaa saa kuin lääkärin määräyksellä. Lääkäri katsoo, onko tarpeellista antaa odottajalle sairaslomaa. Älä kyttää.

Lääkärille valitetaan paljon? Vai ovatko iäkkäämmät terveempiä?

Vierailija
4/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio.

Vierailija
5/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti sitä ajattelee, että voi itse valita jääkö saikulle vai ei. Mullakin oli sellainen ajatus, että olen äitiysloman alkun töissä. En ymmärtänyt että tuossa tilanteessa on kuin kuljetuspakkaus, ja jouduin ennenaikaisten supistusten avaaman kohdunsuun takia pötköttelemään KYS prentataaliosastolle vajaa 3kk ennen laskettua aikaa.  Jos muistan oikein, niin raskausviikolle 26 asti olin ensin kaksi viikkoa kotona vuodelevossa, ja sen jälkeen lääkärintarkastuksesta ambulanssilla sairaalaan.

Varmaan ihan "huvikseen" tämä. 

Vierailija
6/6 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa iäkkäillä on enemmän terveysongelmia raskausaikana. Tämä on yhtä hölmö aloitus kuin välillä nähtävät "tänä vuonna tuttavapiirissä on syntynyt pelkkiä tyttöjä, onko muut huomanneet saman?"