Tämä hallitus sitten ajoi Suomen lamaan. Kiitos!
Kommentit (37)
Hei mutta kuka jää Suomeen lamaa makselemaan. En minä ainakaan.
Hallitus ei edes pystyisi vaikuttamaan kaikkiin asioihin. Koska koronaongelma on joka puolilla maailmaa, tuotannosta osan toiminta loppuu siksi, että esimerkiksi Aasiasta ei saada tarvittavia osia tai toisaalta siksi, että vienti ei vedä. Talous ei sakkaa siis vain Suomessa vain useimmissa maailman maissa. Edetään globaalissa taloudessa ja samoista ongelmista: työttömyys, lomautukset, velkaantuminen... kärsitään niin Suomessa, Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Yhdysvalloissa, Japanissa... Autotehtaat ovat sulkeutuneet jne.
Onko hallituksessa talouden asiantuntijaa? Kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä. Muutan miesystäväni luo toiseen maahan heti kun tämä p****a on ohitse.
Vihervassarit ajoi maan lamaan? Ei kai, kuka olisi voinut tällaista uskoa??!??!11?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi suuri viisauden alku ei vain kaikille palstalaisille vaan kaikille ihmisille, että ymmärtäisitte näiden poliitikkojen oman edun. Ei teidän oman edun vaan heidän. Esim. onko demareiden etu, että suuri osa väestöstä pärjäisi? Ei tietenkään, koska kuka heitä sitten äänestäisi? Se joka oikeasti ymmärtää asioiden yhteiden saa suuren valaistuksen eikä hänen elämänsä ole sen jälkeen enää entisensä.
Tuuleen huutelet. Suomalaiset on niin tyhmiä etteivät ymmärrä tai halua ymmärtää. Kuvittelevat että pääministeri on uusi koko kansan Presidentti. Pääministeri on poliittinen otus joka aina ajaa oman puolueensa ja omien eturyhmiensä etuja muita vastaan. Niin sodassa kuin koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka ulkomailla odottaa....
Vierailija kirjoitti:
Onko hallituksessa talouden asiantuntijaa? Kuka se on?
Marin. Ollut kassalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi suuri viisauden alku ei vain kaikille palstalaisille vaan kaikille ihmisille, että ymmärtäisitte näiden poliitikkojen oman edun. Ei teidän oman edun vaan heidän. Esim. onko demareiden etu, että suuri osa väestöstä pärjäisi? Ei tietenkään, koska kuka heitä sitten äänestäisi? Se joka oikeasti ymmärtää asioiden yhteiden saa suuren valaistuksen eikä hänen elämänsä ole sen jälkeen enää entisensä.
Tuuleen huutelet. Suomalaiset on niin tyhmiä etteivät ymmärrä tai halua ymmärtää. Kuvittelevat että pääministeri on uusi koko kansan Presidentti. Pääministeri on poliittinen otus joka aina ajaa oman puolueensa ja omien eturyhmiensä etuja muita vastaan. Niin sodassa kuin koronassa.
Tiedän. Kunhan hieron idealistista pullataikinaani ja toivon sen kohoavan. Mutta mihin maahan voisin muuttaa? Joka maassa on pölkkypäitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus ei olisi toiminut mm. tartuntatautilain mukaan, hallitus olisi joutunut siitä vastuuseen.
Kannattaa huomata, että moni tehdyt rajoitus toimenpiteet ovat laissa säädettyjä.
Aivan sama ketä ja mitkä puolueet olisivat olleet hallituksessa nyt, samat toimenpiteet olisi tehtävä.Samoin kuin koko Euroopassa on tehty, Ruotsia lukuunottamatta.
Ja nyt Ruotsinkin alkaa rajoituksia totetuttaa, vasta nyt, kun kusi on jo housuissa.
Itse asiassa Valko-Venäjä on ollut Ruotsiaakin vapaamielisempi eikä ole antanut koronan haitata arkielämää.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006455975.html
Maan presidentti Aljaksandr Lukashenka on kutsunut viruksen vastaista taistelua "psykoosiksi" ja kertonut omia käsityksiään siitä, miten uhkaan pitäisi suhtautua.
– Menkää maalle. Traktori ja pellot parantavat, presidentti on evästänyt.
Muita toimivia hoitokeinoja ovat maan johtajan mukaan vodka ja reipas saunominen.
-------
Vakavasti puhuen koronavirus on vaikuttanut jo koko maailmantalouteen eikä minkään maan hallitus ole voinut välttyä sen seurauksilta. Olisipa pääministerinä kuka tahansa, niin ei ole olemassa mitään vippaskonstia tämän kriisin hoitamiseen.
SDP lupasi että huomenna on paremmin kuin tänään.
Mikähän heillä on mittaristo? Sama kuin vappusatasessa vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä. Muutan miesystäväni luo toiseen maahan heti kun tämä p****a on ohitse.
Veikkaatko että asiat ovat paremmin Putinin Venäjällä tai jossain Etelä-Euroopan maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit menestyy aina kun saadaan Suomeen lama.
Aina kun Demarit menestyy niin Suomeen tulee lama.
Ikiliikkuja on keksitty. Ja sen todistaminen on helppoa. Suomessa on aina kurjaa ja lama. MOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaatko että asiat ovat paremmin Putinin Venäjällä tai jossain Etelä-Euroopan maassa?
En usko mutta maailma on täynnä maita jotka osaavat hoitaa asiansa ja joissa voi elää laadukkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiaan kenties?
Kyllä se on ollut aina juuri toislinpäin. En tiedä miksi. Nytkin kyllä firmat huutavat valtiota apuunn vaikka eivät edes maksa veroja Suomeen. Eli lnkl niin, että huonoina aikoina valtion apu kelpaa, hyvinä valtiolle annetaan pitpait?