Onko täällä ihmisiä, jotka koronaepidemiasta huolimatta käyttävät julkista liikennettä?
Kommentit (45)
Käytän siksi, koska haluan päästä salille treenaamaan. Kävellen on vähän turhan pitkä matka
En ole käyttänyt kohta kuukauteen. Vähän harmittaa, kun olin juuri ehtinyt lataamaan kautta, mutta inhottaa ajatuskin istua mahdollisten tartuttajien kanssa pienessä tilassa, joten en todellakaan menisi.
Tosi vähän olen liikkunut missään. Silloin kun täytynyt päästä apteekkiin/ kauppaan niin bussi/metro.
Minä liikun aitolla, mutta kuulin, että julkisessa on kaikista turvallisinta matkustaa: metrossa lähinnihminen oli 10 metrin päässä.
Käytän, koska töihin pitää autottomana päästä. Eipä siellä hirveitä ruuhkia ole, turvavälin pystyy pitämään ja penkinselkämyksiä ei ole tapana nuoleskella.
Mun on pakko liikkua töihin bussilla. Eipä siellä ole kyllä paljon muita ihmisiä näkynyt..
Käytän bussia ma -pe mennentullen. Töissä on käytävä, autoa ei oo ja kävellen menisi 3 tuntia päivässä.
Pakko käyttää, kun ei autottoma ja kortittomana muuten töihin pääse.
Ei ole autoa joten jos meinaa käydä esim. kaupassa, täytyy käyttää bussia.
Pakkohan se on kauppamatkat käydä bussilla. En kylläkään "ruuhka-aikana" käy. Jos nyt mitään ruuhkia onkaan kun melkein kaikki lomautettu.
Pakosta käytän. Nyt tosin mielelläni kävelen hieman pidemmätkin kauppareissut. Tekee muutenkin hyvää jaloille, mielelle ja kunnolle. Turun seudulla sai erikoistarjouksella muuttaa kausikortin saldokortiksi, joten kausi ei mennyt hukkaan.
Hoitajana vuorotyössä, työpaikalle 14 km, eikä läheskään koko matkalla kevyen liikenteen väylää. Omaa autoa ei ole. Miksipä luulet, että käytän, tai en pysy kotona???
Haluan nähdä aikuisia lapsiani niin käytän bussia että pääsen heidän luo.
Lapseni käyttävät kun menevät vielä jonnekin liikkumaan (ulos). Bussit ovat hyvin tyhjiä, parhaimmillaan ollut 5 muuta.
Miksi en käyttäisi. Minulla ei ole autoa tai pyörää ja koronan olen jo sairastanut.
Kyllä käytän. Koronaa ei ole olemassa, keksitty vain ihmisten höynäyttämiseksi.
Tietenkin on.
Millä sitä autoton ihminen liikkuisi, ellei julkisilla välineillä.
Mietipä, kellä on varaa ajella taksilla apteekkiin ja kauppaan.
Suurissa kaupungeissa on laajat lähiöt, joista keskustaan on matkaa parikymmentä kilometria.
Eikä kaikissa lähiöissä ole edes pikkukauppaa eikä apteekkia.
1-2 kertaa viikossa. Olen käynyt useamman kerran ruokaostoksilla ja kerran hierojalla.