Ryhdyin tekemään aloitteita itse miesten suuntaan, lunta tulee tupaan joka kerta
Olen eronnut ja ollut 3 vuotta yksin, jotain miehiä on ollut välillä. Päätin sitten, että nyt riittää ja olen alkanut itse aktiiviseksi miesten suhteen. Olen laittanut esim. viestiä, hakeutunut juttelemaan tai muuten osoittanut kiinnostusta.
Ne miehet joita tapailin vetäytyvät heti, jos sanon, jotain että oli kivaa tai kaipaan seuraa. Nyt nämä uusimmat kyllä eka vastaa kiinnostukseen ja saattaa syntyä jotain pientä flirttiä tai viestittelyä. Tapaamisia ei kuitenkaan koskaan ehdoteta ja jos itse yritän asiaa siihen suuntaan, ei löydy innostusta. En ahdistele ketään tai ole päällekäyvä.
Missä vika?
Olen hoikka, 40v, ei lapsia, ulkoisesti ihan viehättävä nainen. Kavereiden mukaan en esim. haise pahalle tai muuta outoa. Miehet sanovat usein että olen fiksu ja mukavaa seuraa, ja mulla on myös aika paljon miehiä kaverina.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että en ole joka miehen suuntaan aloitteita tekemässä, mutta jos joku kiinnostava tulee vastaan, silloin teen jotain. En jaksa odotella enää, haluan löytää seuralaisen, jolta saisin edes läheisyyttä ja elokuvaseuraa viikonloppuisin.
En ymmärrä siksikään, koska jos käyn baarissa on aina jotain miehiä ympärillä ja kiinnostuneena, mutta sitten kun itse osoitan kiinnostusta, miehet katoaa.
Rima ei ole erityisen korkealla mielestäni myöskään. Mitä teen väärin?
No se on se miesten jahtausvietti. Vaikka kuinka miehet sanovat, että epäreilua kun naiset eivät tee aloitteita ja miesten aina pitää olla se lähestyjä, niin eivät he kiinnostu naisista, jotka aloitteita tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että en ole joka miehen suuntaan aloitteita tekemässä, mutta jos joku kiinnostava tulee vastaan, silloin teen jotain. En jaksa odotella enää, haluan löytää seuralaisen, jolta saisin edes läheisyyttä ja elokuvaseuraa viikonloppuisin.
En ymmärrä siksikään, koska jos käyn baarissa on aina jotain miehiä ympärillä ja kiinnostuneena, mutta sitten kun itse osoitan kiinnostusta, miehet katoaa.
No se on se miesten jahtausvietti. Vaikka kuinka miehet sanovat, että epäreilua kun naiset eivät tee aloitteita ja miesten aina pitää olla se lähestyjä, niin eivät he kiinnostu naisista, jotka aloitteita tekevät.
Niin siis nyt on huomattava että tuo koskee vain niitä pelimiehiä jotka muutenkin saalistavat. On huomattava myös, että ilmeisesti saalistamattomat miehet eivät ole monille naisille miehiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
No se on se, että vaikka henkilö x tekee henkilölle y aloitteen, henkilöllä y ei ole velvoitetta innostua aloitteesta. Pitää vain etsiä, niin sopiva tulee vastaan.
Miehet ovat totuttuneet iät ajat pakkeihin etenkin jos sitä seuraa on hakenut jostain tanssiravintolasta. Homma pitää ajatella urheilutermein kuten jos yrittää tehdä maalin jalkapallosta tai jossain muussa vastaavassa lajissa, niin pitää laukoa riittävän monta kertaa maalia kohden ja toivoa että joskus se pallo menee maaliin vaikka yliriman tai tolpan kautta.
naiset on ihkui kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis nyt on huomattava että tuo koskee vain niitä pelimiehiä jotka muutenkin saalistavat. On huomattava myös, että ilmeisesti saalistamattomat miehet eivät ole monille naisille miehiä lainkaan.
Se on kyllä tullut harvinaisen selväksi ettei kookkailla naisilla ole mitään asiaa tavis miesten nenien eteen. Tullaan tännekin huutamaan miten se ruma ja kookas kehtasi taas laittaa likeä Tinderissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpien miesten jahtausvietti kyllä heikkenee kun on tullut riittävän monta kertaa kylmää. Tosin pahimpia ovat ne naiset, joilta ei saa mitään kunnon vastausta vaan täydellisen mykistymisen. Mielummin selvä kielteinen vastaus kuin epämääräisyys.
Nuorena mennään yhteen seksin takia. Hieman vanhempana halutaan perustaa perhe. Kypsällä iällä etsitään toveruutta ja harrastuskaveria. Eli vastauksena Aplle synkkaako teillä jutut tai onko yhteisiä harrastuksia?
m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkämiehet haluavat, että nainen tekee aloitteen. Miehekkäämmät haluavat itse vähän jahdata. Ei sitä "vaikeasti tavoiteltavuutta" tarvitse naurettavuuksiin viedä, mutta ihminen ei usein arvosta sitä, minkä saa helposti. Pätee myös ihmissuhteisiin.
Tee jatkossa niin, että otat miehiin kontaktia vain katseella ja hymyllä. Odota, että mies tulee itse juttelemaan ja hoitaa ehdotukset (esim. treffipyynnöt). Älä ole liian saatavilla äläkä sano heti, että oli hirveän kivaa ja kaipaan sitä ja tätä. Ole vähän salaperäinen (älä vedä överiksi) mutta kuitenkin lämmin. Äläkä jää roikkumaan.Nyt kun vielä joku kertoisi että miksi tuon pitäisi olla joku naisten etuoikeus. Leikkiä vaikka mitä ja odottaa passiivisena. Miksi vain naisille?
Naisilla on jo muutenkin isompi taakka kuin miehillä, emotionaalisesti ja konkreettisesti. Naisilla on hankalampi elämä. Miksi naisten pitäisi hoitaa aloitteen tekeminenkin? Että miehet pääsisivät tässäkin helpommalla? Ehei.
Vässykkämiehet saavatkin jäädä yksin. Mieheyteen kuuluu testosteroni ja aloitteellisuus, tekeminen, toiminta, rohkeus. Siittiö menee munasolun luo, ei päinvastoin.
Mikä ihmeen isompi taakka?
Tykkään itse olla aktiivinen, en koe että olis miehen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samat kokemukset. Olen 37v. enkä ole koskaan saanut aloitteita miehiltä, siis minkäänlaisia. Joten nuorena olin itse aktiivinen, koska muuten ei mitään tapahtunut.
99% aloitteistani torjuttiin heti. Aloitteella tarkoitan selkeää ilmaisua kiinnostuksesta tehdä jotain yhdessä - joko suoraan kutsu esim. kahville tai drinkille, tai tilan antaminen miehelle esim. sanomalla, "let me know if you want to get together sometime" (asun ulkomailla, siksi englantia). Ja nyt joku tulee inisemään, että kysyit vääränlaisilta miehiltä. Olen 15 vuoden aikana yrittänyt tutustua aivan kaikennäköisiin, -kokoisiin, -maalaisin. Tuntemattomiin ja kavereihin ja kavereiden kavereihin. Hiprakassa (humalaan en juo) ja selvinpäin.
Se 1% joka reagoi positiivisesti ensimmäiseen yritykseen, tapasi kerran tai kaksi ja siihen se sitten jäi. Sanoipa joku jopa että on outoa kun nainen pyytää ulos. Ok, ei sopinut hänelle. Mutta kun ei kenellekään? Ja sitten kuitenkin palstat on täynnä haaveita, että voi kun edes kerran nainen tekisin sen ensimmäisen siirron??
Kolme vuotta sitten lopetin aloitteiden teon ja siitä lähtien olen ollut täysin yksin. Olen normaalipainoinen, kurvikas ja pukeudun naisellisesti. Ei mitään vaikutusta. AP - en siis osaa auttaa, kun en todellakaan ymmärrä missä mättää...
Minkälaisia ohjeita luulisit saavasi tältä palstalta mikäli olisit mies joka valittelisi sitä että 99% tekemistäsi aloitteista johtaisi pakkeihin? Näitä ketjuja on täällä nimittäin aika paljon.
Et ehkä halua kuulla tätä, mutta jos tosiaan 99% alotteistasi johtaa muutamien lauseiden aikana pakkeihin, niin lienee selvää, että lähestymäsi miehet eivät yksinkertaisesti koe sinua viehättäväksi ja tästä johtuen eivät ole kiinnostuneita tutustumaan yhtään sen lähemmin.
Kyllä minä sen tiedän. Sitähän pakit nimenomaan ovat - sori, en ole kiinnostunut sinusta. Pointtina oli se, että aina sanotaan 1) kaikki naiset saavat seuraa 2) naisetkin voivat tehdä aloitteita 3) voi kunpa edes yksi nainen joskus tekisikin... jne jne. Ei se vain ole noin. Miehetkin haluavat aloitteita niiltä superkauniilta naisilta joilla on täydellinen kroppa ja seksihurjastelijan taidot (vaikka tietenkin muiden kanssa hän on siveä). Eikös vaan? Tai sitten tämä on yhtä lailla yleistystä kuin nuo muutkin väitteet. Kyllä ihan itsekin tajuan että minusta puuttuu se jokin, enkä toistaiseksi ole sille mitään voinut. Kunhan symppasin AP:tä ja kerroin että samaa ongelmaa on muillakin havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vässykkämiehet haluavat, että nainen tekee aloitteen. Miehekkäämmät haluavat itse vähän jahdata. Ei sitä "vaikeasti tavoiteltavuutta" tarvitse naurettavuuksiin viedä, mutta ihminen ei usein arvosta sitä, minkä saa helposti. Pätee myös ihmissuhteisiin.
Tee jatkossa niin, että otat miehiin kontaktia vain katseella ja hymyllä. Odota, että mies tulee itse juttelemaan ja hoitaa ehdotukset (esim. treffipyynnöt). Älä ole liian saatavilla äläkä sano heti, että oli hirveän kivaa ja kaipaan sitä ja tätä. Ole vähän salaperäinen (älä vedä överiksi) mutta kuitenkin lämmin. Äläkä jää roikkumaan.
Äläkä unohda että pyytämällä treffeille, mies joutuu maksamaan.
Etu se on pienikin etu!
Huh, mitä juuri luin.. Jos tämä tosiaan on palstalaisten konsensus, niin en yhtään ihmettele miksi keskustelut usein ovat niin polarisoituneita täällä.
Voin kuitenkin kertoa sinulle lohdutuksesi, että tosiasiassa naisten elämänlaatu Suomessa on lähestulkoon kaikilla mittareilla mitattuna laadukkaampaa kuin miehillä. Ehkäpä objektiivinen ajattelu ei ole se vahvin puolesi.