Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhdyin tekemään aloitteita itse miesten suuntaan, lunta tulee tupaan joka kerta

Vierailija
07.04.2020 |

Olen eronnut ja ollut 3 vuotta yksin, jotain miehiä on ollut välillä. Päätin sitten, että nyt riittää ja olen alkanut itse aktiiviseksi miesten suhteen. Olen laittanut esim. viestiä, hakeutunut juttelemaan tai muuten osoittanut kiinnostusta.
Ne miehet joita tapailin vetäytyvät heti, jos sanon, jotain että oli kivaa tai kaipaan seuraa. Nyt nämä uusimmat kyllä eka vastaa kiinnostukseen ja saattaa syntyä jotain pientä flirttiä tai viestittelyä. Tapaamisia ei kuitenkaan koskaan ehdoteta ja jos itse yritän asiaa siihen suuntaan, ei löydy innostusta. En ahdistele ketään tai ole päällekäyvä.

Missä vika?

Olen hoikka, 40v, ei lapsia, ulkoisesti ihan viehättävä nainen. Kavereiden mukaan en esim. haise pahalle tai muuta outoa. Miehet sanovat usein että olen fiksu ja mukavaa seuraa, ja mulla on myös aika paljon miehiä kaverina.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole vielä löytänyt sitä oikeaa joka olisi vapaa ja vailla seuraa :)

Vierailija
2/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa varmaan jahdata. Ex-hoito sanoi monien tykkäävän vaikeasti tavoiteltavista naisista eikä kuulemma itekään yritä liian helppoja tai iholle tulevia. Okei, jätkät haaveilee netissä omatoimisista naisista ja kuitenkin haluavat saalistaa. Wtf?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan minulle ole aloitteita tehnyt, joten vaikea sanoa. M40

Vierailija
4/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se, että vaikka henkilö x tekee henkilölle y aloitteen, henkilöllä y ei ole velvoitetta innostua aloitteesta. Pitää vain etsiä, niin sopiva tulee vastaan.

Vierailija
5/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 20v fittnesspimu enää joten sinnikkyyttä pitää olla. 

Vierailija
6/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En esim. haise pahalle" tämäkin piti mainita 😂😂😂 moni kun haisee

Vierailija
7/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että en ole joka miehen suuntaan aloitteita tekemässä, mutta jos joku kiinnostava tulee vastaan, silloin teen jotain. En jaksa odotella enää, haluan löytää seuralaisen, jolta saisin edes läheisyyttä ja elokuvaseuraa viikonloppuisin.

En ymmärrä siksikään, koska jos käyn baarissa on aina jotain miehiä ympärillä ja kiinnostuneena, mutta sitten kun itse osoitan kiinnostusta, miehet katoaa.

Rima ei ole erityisen korkealla mielestäni myöskään. Mitä teen väärin?

Vierailija
8/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä iedä missä on vika; olisiko tasa-arvolla, jotain asian kanssa tekemistä? - moni hyvä ja kunnollienn mies saa oistuvasi pakkeja. - Pahinta lienee se, jos jos mies erehyy sanomaan ja mainisemaan,että on sellainen avallisen kiltti ja työtä tekevä mies.  Voi tieysti olla, että jos on oikeasti monin tavoin tasokas nainen, joka rohkenee ja ylipäätään uskaltauu lähestyä miesä, niin mni mies pelästyy; missä on piilokamera? - Miten tällaisen kanssa pitäsi toimia kun yleensä tällaisa tapahuu vain unissa, mutta harvoin sielläkään.  

Vierailija
9/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten "kiinnostuneita" ovat olleet miehet joille on ollut tosi tyly säälistä lähinnä vastannut silloinkin päiviä myöhässä. Vuosikausia jaksavat ottaa yhteyttä. 

Vierailija
10/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sitten kun olet samoissa hylsy-lukemissa miesten kanssa, voit alkaa miettimään missä vika.

Sanoisin että muutama sata jäljellä

Vierailija
11/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä iedä missä on vika; olisiko tasa-arvolla, jotain asian kanssa tekemistä? - moni hyvä ja kunnollienn mies saa oistuvasi pakkeja. - Pahinta lienee se, jos jos mies erehyy sanomaan ja mainisemaan,että on sellainen avallisen kiltti ja työtä tekevä mies.  Voi tieysti olla, että jos on oikeasti monin tavoin tasokas nainen, joka rohkenee ja ylipäätään uskaltauu lähestyä miesä, niin mni mies pelästyy; missä on piilokamera? - Miten tällaisen kanssa pitäsi toimia kun yleensä tällaisa tapahuu vain unissa, mutta harvoin sielläkään.  

Voisiko kultti jutut jättää yhdeksi päiväksi pois?

Vierailija
12/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen, että vaan yleisesti on käynyt noin, ehkä liittyy ikään. Mulla on viestittelyjä, treffejä. En kuitenkaan kiinnosta muuten ketään (tai toki toisin päinkin). Olen itse enemmän tavis, mutta sopivan osuessa kohdalle ihan kiinnostava. Olen myös jo yli 40 ja en ole ylipainoinen.

Vierailija
13/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeyttä vaan, niin lopulta tulee se sopiva.

Ja aloitteenkin voi tehdä hienovaraisesti, niin jää miehelle sitä jahdattavaakin.

Vierailija
14/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa varmaan jahdata. Ex-hoito sanoi monien tykkäävän vaikeasti tavoiteltavista naisista eikä kuulemma itekään yritä liian helppoja tai iholle tulevia. Okei, jätkät haaveilee netissä omatoimisista naisista ja kuitenkin haluavat saalistaa. Wtf?!

Just tämä! Enkä edes ole mikään "helppo", en harrasta mitään Tinder-seksitreffejä tai ole Alaston Suomessa. Haluan tapailla hieman ennen seksiä. Kevyempikin suhde riittäisi hyvin, ainakin kunnes löydän jonkun johon sitoutua.

Tämän kokemuksen jälkeen turha väittää, että miehet toivovat aloitteita naisilta.

Itse ilahdun jos joku osoittaa kiinnostusta ja mielelläni lähden kahville tai muuta, mutta ei miehiä oikeasti kiinnosta. Ulkoisesti olen sellaista Marja Hintikka-Iina Kuustonen -tyyliä, ja ihan hyvin säilynyt ikäisekseni. Mies voi olla vähän nuorempi tai vanhempi, riittää kun on kiva, fiksu, suht raitis ja miellyttää mua ulkoisesti, mikään superkomistus ei tarvitse olla.

Sasisiko miehiltä nyt selitystä sile, mitä teen väärin?

Vierailija
15/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysyntä ja tarjonta ei kuitenkaan kohtaa? 

Nyt on kyllä sellaiset ajatkin ettei paljon viitti ylimääräisiä tapaamisia edes miettiä. 

Jatka vaan, mutta älä yliyritä..

Vierailija
16/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää lähestyminen just korona-aikaan ei ehkä ole kaikkein fiksuin idea? 

Vierailija
17/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkämiehet haluavat, että nainen tekee aloitteen. Miehekkäämmät haluavat itse vähän jahdata. Ei sitä "vaikeasti tavoiteltavuutta" tarvitse naurettavuuksiin viedä, mutta ihminen ei usein arvosta sitä, minkä saa helposti. Pätee myös ihmissuhteisiin.

Tee jatkossa niin, että otat miehiin kontaktia vain katseella ja hymyllä. Odota, että mies tulee itse juttelemaan ja hoitaa ehdotukset (esim. treffipyynnöt). Älä ole liian saatavilla äläkä sano heti, että oli hirveän kivaa ja kaipaan sitä ja tätä. Ole vähän salaperäinen (älä vedä överiksi) mutta kuitenkin lämmin. Äläkä jää roikkumaan.

Vierailija
18/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kultti jutut jättää yhdeksi päiväksi pois?

Kunhan vain huomautin, kun toisinaan tuntuu täysin järjenvastaiselta,että millaiset ihmiset tuntuvat löytävän ja kohtaavan ni-in vaivattomasti ja luontevasti itselleen kumppani. Ja osa ei onnistu -ei  vaikka asiaan ei olisi, mitään mutkatonta ja helppoa selitystä.  

Vierailija
19/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen tapaus oli kaverin tuttava, jonka tapasin juhlissa. Hän vaikutti kiinnostuneelta siellä, mutta ei oikein saanut sanaa suustaan, tuijotteli vain intensiivisesti ja hymyili. Laitoin sitten itse viestiä liittyen asioihin, joista siellä oli juteltu. Hän vastali ensin innokkaasti ja kyseli kuulumisia, mutta sitten viestittely hiipui parin viikon päästä, enkä ala häntä tietenkään vainota tai pommittaa. Aina käy näin. Meillä oli yhteistä juteltavaa viesteissä, mutta en sitten ilmeisesti ollut tuttavuuden arvoinen. Nyt tietenkin tunnen itseni ihan idiootiksi ja pelkään, että törmään häneen jossain.

Vierailija
20/70 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, minua ei ole yksikään nainen lähestynyt vaikka nuorempana tuli oltua baarissa joka viikonloppu, tosin yleensä selvinpäin.

Naiset joita olen yrittänyt lähestyä ovat suurinpiirtein juosseet karkuun.

Kai se on vaan kohtalo? Ei mulla ollut äitikään ja äitipuoli haukkui homoksi, kerran sain joskus 15-17v ikäisenä yhden tytön mun synttäreille ja silloin ei ollut filmiä kamerassa eikä vanhempia paikalla.

Lahjaksi saatu cd-levy on yhä tallessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme