Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?

Vierailija
07.04.2020 |

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies."

Siksi, ettet ole mies vaan toksinen maskuliini, joka on jumittunut psykoseksuaalisessa kehityksessään esiteinin asteelle.

Et näe naista tasa-arvoisena kumppanina vaan pelkkänä omien tarpeidesi tyydyttäjänä, esineenä.

Podet myös jonkinasteista narsismia.

Entäs minä, nainen joka ei koskaan huolisi kumppanikseen miestä joka on lisääntynyt?

/135

Vierailija
142/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen mies on aineenvaihduntaa harjoittava solumassa. Sekö todella mielestäsi olet, ap?

Sulla on kenties persoonallisuushäiriö, mutta vähintäänkin ongelmia oman ja muiden seksuaalisuuden kanssa.

Nainen ei sovi kapeaan muottiisi, vaikka itse hädin tuskin sormustimen täytät. Useimmat miehet ovat sinua isompia, kokonaisia ihmisiä. Heillä on myös pää, ajatuksia, tunteita. He ottavat vastuuta tekemisistään. He rakastavat ja saavat rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies."

Siksi, ettet ole mies vaan toksinen maskuliini, joka on jumittunut psykoseksuaalisessa kehityksessään esiteinin asteelle.

Et näe naista tasa-arvoisena kumppanina vaan pelkkänä omien tarpeidesi tyydyttäjänä, esineenä.

Entäs minä, nainen joka ei koskaan huolisi kumppanikseen miestä joka on lisääntynyt?

/135

Sama asia. Jos jo ennakolta asettaa tuollaisen poissulkevan ehdon, ei ole kypsä aikuinen.

Vierailija
144/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nähdä, että edes osa psyykkisesti torsoista jää evoluutiosta pois.

Vierailija
145/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/135

Sama asia. Jos jo ennakolta asettaa tuollaisen poissulkevan ehdon, ei ole kypsä aikuinen.

Okei, olen tästä hyvin vahvasti eri mieltä. Pariutuminen ei ole pakollista, ja jokainen saa asettaa mahdolliselle kumppanilleen juuri sellaiset kriteerit kuin haluaa.

Lapsi/lapset on vieläpä oikeasti iso asia, ei mikään pieni ulkonäköseikka tai kenkien väri johon takerrutaan.

/135

Vierailija
146/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias lapseton nainen. Deittaillessani vuosi sitten oli isät kyllä turn off, sillä haaveilen löytäväni jonkun jonka kanssa voimme kokea perheenlisäyksen ensimmäistä kertaa yhdessä. En syytä miehiä, jos hekään eivät tunne vetoa jo lapsen saaneisiin.

Vierailija
147/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olemme erilaisia. Kuten jo aiemmin totesin, yli 40v lapseton mies on totaali nou nou.

Kun ei ole eläessään tarvinnut huolehtia kuin omasta baila bailasta, miten osaa/haluaa loppu elämältäänkään mitään muuta? On karu tosiasia että ne on juopot siellä baareissa jotka nyt sitten kiinni. Minkälainen kupla vielä paljastuukaan loppu kesästä kun baarit taas auki ja mies häviää vakuutettuaan pakon sanelemana , ei baarit mua kiinnosta, halua parisuhteen.

Just just.

Valitsen sinkkuuden. Omat lapset tehtynä.

Jokainen saa elää omanlaista elämää. Niin ap, mies baarissa ja minä.

Kertoo paljon sinusta, jos et keksi lastenhoidon sijaan mitään muuta tekemistä kuin baarissa notkumisen. Tällaisiahan ne mammat on - heti kun lapset saa hoitoon, rynnätään ryyppäämään, ja sitten kuvitellaan että ei lapsia = aina ryyppäämässä. Surullista.

Vierailija
148/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipiteeni on, että mitä milfimpi sen herkumpi... hauskanpitoon. Ovat siis yleensä tosi hyvännäköisiä. Ei kuitenkaan ns. vaimomatskua eli en vakavampaan innostuisi yh:n kanssa.

Inssi

Kuka nyt inssin vaimoksi haluaa? Tai ylipäätään vaimoksi, alkaa olla vähän antiikinaikaista.

Hauskanpito ja inssi ei myöskään sovi samaan lauseeseen. 😂

😂

Näin insinöörinä en edes kaipaa kuvailemaasi "hauskan pitoa" 😂

Hyvä vaan että pysyt kaukana.

Et tietenkään, kyllä kaikki inssien “hauskat” tietää 😴 😴😴😴

Tyypillinen mies, joka kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. Ja että naiset on jotain kauppatavaraa josta valitaan itselle “vaimo- ja äitimatsku”. 🤮 Ymmärrän hyvin miksi yhä useampi nainen valitsee sinkkuuden ja lapseksi otetaan koira. Yhä harvempi haluaa inssin vaimoksi, täyttämään _inssin tarvetta_ haalia elämäänsä asioita jotka on valittu vain pinnallisin perustein (tietyllä työllä statusta, tietyt ominaisuudet täyttävällä vaimolla statusta, vaimon hoitamilla lapsilla ja kodilla statusta). Totahan se just sit olis jos sun vaimoksi “pääsisi” 😂

Vierailija
149/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipiteeni on, että mitä milfimpi sen herkumpi... hauskanpitoon. Ovat siis yleensä tosi hyvännäköisiä. Ei kuitenkaan ns. vaimomatskua eli en vakavampaan innostuisi yh:n kanssa.

Inssi

Kuka nyt inssin vaimoksi haluaa? Tai ylipäätään vaimoksi, alkaa rit ovaolla vähän antiikinaikaista.

Puna teekkaHauskanpito ja inssi ei myöskään sovi samaan lauseeseen. 😂

Äläpä vääristele. Vappuna teekkarit ovat h..vetin hauskoja. Monesti ne on päissään ja niillä on haalarit ja tupsulakki, onpa hurjimmilla vappunenäkin🤪 AMK- insinööreistä en tiedä.

Vierailija
150/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat olla perheen ainoa vauva.

Tämä. Miehet on itsekkäitä ja haluaa naisen huomion täysin itselleen. Yök.

No onko se nyt niin hirveää jos haluaa seurustelukumppanin huomion täysin itselleen....?? Olen nainen enkä myöskään todellakaan halua ryhtyä tyttöystävääsi kenellekään jolla on jo jotain minua tärkeämpää elämässään. Pitäkööt lapsensa. Haluan tietenkin olla se tärkein.

Itse kun olen rakastunut niin siinä ei ole voinut laittaa tuollaisia ehtoja. Sitä rakastuu siihen ihmiseen, ei niihin olosuhteisiin ja elämäntilanteeseen. Jotenkin tuntuu että aika monilla ei ole edes tunteet mukana kun mietitään että kenen kanssa voisi seurustella. Näitä ehtoja vaan mielessä. Toivottavasti tulee sitten elämää suurempi ihmissuhde tuolla tyylillä. Melkein sama jo mennä vaikka järjestettyyn liittoon jos valinnan pystyy tekemään tuolla tavalla järkeilemällä. Isille ja äitille vaan ominaisuuslista käteen, että hae tällainen puoliso.

Sä taidat olla niitä ihmisiä jotka menevät sarjamurhaajan kanssa vankilassa naimisiin, kun "ei sitä tunteilleen voi mitään, tirsk".

Normaalissa ihmisessä sarjamurhaaja aiheuttaa enemmän pelon kuin rakkauden tunteita, joten tuollaista ongelmaa tuskin tulee. Sarjamurhaaja sen sijaan on varmasti valitsemassa kumppania se ominaisuuslista edellä, kun hänelle ne tunteet ei oikein avaudu, että mitä ne nyt oikeastaan onkaan. Siihen kun tulee sitten joku oman listansa kanssa ”pitää olla 185 cm, tummat hiukset leikattu näin ja noin, ei lapsia, tykkää pinaattikeitosta...” niin tiedä vaikka päätyisivät yhteen.

Vierailija
151/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse edes pysähtynyt ajattelemaan tätä asiaa sen kummemmin. Mutta ehdoton ei on vastaukseni, jos kumppanikandidaatilla on jo jälkikasvua. En halua käkeä/käkiä omaan elämääni.

Vierailija
152/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Lytätä yh:t maanrakoon?

Mielestäni on noloa julkisesti huutaa, että en voisi ikinä seurustella yh:n kanssa.

Nyt on sitten nimitelty yh:n lapsia käeksi ja lehtolapsiksi ja vaikka miksi muiksi vahinkolapsiksi.

Voisi pitää mölyt mahassa ja omana tietonaan.

Vierailija
153/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha se on mieltä pahoittaa jos mies miettii vain omia aatoksiaan.

Vierailija
154/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat olla perheen ainoa vauva.

Tämä. Miehet on itsekkäitä ja haluaa naisen huomion täysin itselleen. Yök.

No en minä ainakaan innostu kovin miehistä joilla on lapsia. 

Vierailija
155/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja luonnollista.

Ei kukaan halua kasvattaa ja elättää jonkun muun kakaroita, sellaisia kutsutaan aisureiksi. Eläinmaailmasta voi katsoa kuinka siellä äpärien käy.

Vierailija
156/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan biologiaa. Toisten geenejä ei haluta kantaa. Sama pätee eri rotuisiin entisiin miesystäviinkin. Se on luonnossa.

Vierailija
157/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ollenkaan. En minäkään kiinnostu miehistä, joilla on lapsia. Olen lapseton enkä halua kumppanikseni ihmistä, jolla on lapsia.

Onneksesi lapsettomia naisia on maailma täynnä.

Vierailija
158/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tulleet ajatelleeksi, että nainen, joka haluaa esimerkiksi kaksi lasta, mutta on saanut jo yhden, haluaa tehdä uuden miehen kanssa yhden. Mikäli vanhemmilla on yhteistyötaitoja, uusioperhe voi toimiakin ja äiti saa eksmieheltä elatusmaksuja. No, jos nainen eroaa uudelleen, hän saa toki nykyiseltäkin elareita, mutta vain yhdestä lapsesta eli tuntuvasti vähemmän. Eikä se, että nainen on nykyisen miehensä kanssa ensikertalainen, mitenkään ehkäise eroa, mutta monella naisella voi olla lapsilukutavoite 2 - 4. Eipä siinä, olin minäkin nuorena ennakkoluuloinen, mutta ei ehkä olisi kannattanut.

Vierailija
159/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia syitä ja tapoja olla, elää yksin ja myös erota. Elämä ei ole mustavalkoista. Tuomitseminen ja jyrkät mielipiteet kertovat yleensä siitä, että ihminen on epäempaattinen ja henkisesti kypsymätön.

Vierailija
160/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonauroskin tappaa toisen uroksen pennut saadakseen emon kiimaan ja omia jälkeläisiä maailmaan.

Yksikään normaaleilla vieteillä varustettu nisäkäsuros ei siedä muiden urosten pentuja.

Miehiltä, jotka suostuu elättämään naisensa edellisen miehen kanssa tehtyjä lapsia, pitäisi mitttauttaa testotasot. Luultavasti niissä on aika tavalla häikkää, yleensä näillä aisankannattajamiehillä on myös aika tavalla etureppua ja miestissiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi