Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?

Vierailija
07.04.2020 |

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että mitä milfimpi sen herkumpi... hauskanpitoon. Ovat siis yleensä tosi hyvännäköisiä. Ei kuitenkaan ns. vaimomatskua eli en vakavampaan innostuisi yh:n kanssa.

Inssi

Vierailija
122/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipiteeni on, että mitä milfimpi sen herkumpi... hauskanpitoon. Ovat siis yleensä tosi hyvännäköisiä. Ei kuitenkaan ns. vaimomatskua eli en vakavampaan innostuisi yh:n kanssa.

Inssi

Kuka nyt inssin vaimoksi haluaa? Tai ylipäätään vaimoksi, alkaa olla vähän antiikinaikaista.

Hauskanpito ja inssi ei myöskään sovi samaan lauseeseen. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä evoluutiopsykologia tuon ilmiön tuntee. Et halua aisankannattajaksi, eli sijoittamaan resursseja jälkeläiseen joka ei ole sinun. Ei siinä ole sen kummempaa taikaa.

Vierailija
124/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat olla perheen ainoa vauva.

Tämä. Miehet on itsekkäitä ja haluaa naisen huomion täysin itselleen. Yök.

No onko se nyt niin hirveää jos haluaa seurustelukumppanin huomion täysin itselleen....?? Olen nainen enkä myöskään todellakaan halua ryhtyä tyttöystävääsi kenellekään jolla on jo jotain minua tärkeämpää elämässään. Pitäkööt lapsensa. Haluan tietenkin olla se tärkein.

Vierailija
125/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se nyt niin hirveää jos haluaa seurustelukumppanin huomion täysin itselleen....?? Olen nainen enkä myöskään todellakaan halua ryhtyä tyttöystävääsi kenellekään jolla on jo jotain minua tärkeämpää elämässään. Pitäkööt lapsensa. Haluan tietenkin olla se tärkein.

Itse taas en voisi olla ihmisen kanssa joka on noin lapsellinen. “Haluan olla tärkein ja ykkönen ja kaiken pitää pyöriä minun ympärillä”. Naisilla tyypillisesti esiintyy rasittavana prinsessamaisuutena, miehillä taas keskenkasvuisuutena. Ja siis kaikenkaikkiaan vaan ahdistaa jos elämään ei saa kuulua muuta kuin se kumppani.

Mutta niin me vaan ollaan erilaisia. :)

Vierailija
126/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen rakastunut niin siinä ei ole voinut laittaa tuollaisia ehtoja. Sitä rakastuu siihen ihmiseen, ei niihin olosuhteisiin ja elämäntilanteeseen. Jotenkin tuntuu että aika monilla ei ole edes tunteet mukana kun mietitään että kenen kanssa voisi seurustella. Näitä ehtoja vaan mielessä. Toivottavasti tulee sitten elämää suurempi ihmissuhde tuolla tyylillä. Melkein sama jo mennä vaikka järjestettyyn liittoon jos valinnan pystyy tekemään tuolla tavalla järkeilemällä. Isille ja äitille vaan ominaisuuslista käteen, että hae tällainen puoliso.

Vierailija
127/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhden lapsen äiti ja itse pidän myös itseäni ”damaged good”, pilallinen tavara. Onneksi minulla on ihana mies lapseni isänä, mutta jos hänelle joskus sattuisi jotain, en edes yrittäisi löytää seuraa itselleni. En voi ajatellakaan että joku haluaisi minut enää, ja minua jotenkin ällöttää esim jos joku 5 lapsen äiti löytää uuden miehen.

Vierailija
128/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yhden lapsen äiti ja itse pidän myös itseäni ”damaged good”, pilallinen tavara. Onneksi minulla on ihana mies lapseni isänä, mutta jos hänelle joskus sattuisi jotain, en edes yrittäisi löytää seuraa itselleni. En voi ajatellakaan että joku haluaisi minut enää, ja minua jotenkin ällöttää esim jos joku 5 lapsen äiti löytää uuden miehen.

Kuulostaa ihan kohtuu pahalta itsetunto-ongelmalta. Koita nyt kasata itsesi ettet tartuta moista ovimaton mielentilaa lapseesi.

Vierailija
129/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in kukapa haluaisi olla kylän cuccko.

Vierailija
130/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näillä uusperheillä on niin paljon ongelmia, että parempi väistää vaara jo etukäteen ja valita toinen sinkku, jolla ei ole lapsia. 

Vierailija
131/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näillä uusperheillä on niin paljon ongelmia, että parempi väistää vaara jo etukäteen ja valita toinen sinkku, jolla ei ole lapsia. 

Ei aina oo ongelmia.. Mun uus mies on parempi isä mun lapselle kuin lapsen oikea isä. Leikkii ja hulluttelee lapsen kaa. Yhteisiä lapsia ei vielä ole mutta varmaan tehdää pian kun niin hyvin sujuu yhteiselämä (asutaa yhessä)

Vierailija
132/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inssi

Joo kultainen sääntö: älä tee toiselle miehelle poikineesta vaimoa.

Vierailija
133/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on todella rankkaa, jos ei ole tunnesidettä lapsiin. Ja toisen miehen lapsiin niitä harvemmin syntyy.

No tarviiko sitä sit toisen lapsia hirveästi hoitaa? Tuntuu että tästäkin on niin kahta eri versiota.. toiset ulisee että kun joutuu hoitamaan, ja toiset taas ulisee että kun ei anneta osallistua.

Itse näen asian niin että jos mies meille muuttaisi, niin yhdessä sovitaan perheen säännöt. Mies saa vaatia lapsilta niiden noudattamista. Mitä tulee lasten hoitamiseen niin kyllä minä omani hoidan, niin olen tehnyt tähänkin saakka. He kyllä alkaa olla jo aika isoja (koululaisia) ja hoitavat itse asioita. Jos mies itse haluisi niin voisi hoitaa, mutta en odota sellaista (esim. harrastuksiin kuskaamista, läksyissä auttamista). Jokaisella tulisi olla mahdollisuus omaan rauhaan meidän kodissa, eli omat huoneet ehdottomasti lapsille ja aikuisille oma (toki voishan miehellä vaikka se joku talli sit vielä olla). Mut tosiaan, en ole kokeillut, että ehkä se yhteiselo sitten vaan olis niin pirun vaikeaa kaikille.

Yh hoitaa lapset voi toimia aina siihen pisteeseen kun asutaan erillään. Yhteenmuuton jälkeen ei käytännössä onnistu ja kaikista asioista tulee väistämättä yhteisiä. On äärimmäisen epäkäytännöllistä, että uusi mies ignooraisi lapset. Vaikka lapset olisivat kuinka kivoja, niin ne eivät ole omia, eikä tunnesidettä vain yksinkertaisesti synny. Ja se ei ole kenenkään syy, kyse on biologiasta.

Vierailija
134/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on jo elämässä pidemmällä kuin sinä ja elämänkokemusta enemmän lasten myötä. 

Mulla se on just tää. Muutenkin vihaan lapsia sydämeni pohjasta niin niitä tehnyt nainen on totaalinen turn-off mulle.

Vierailija
135/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kiinnosti miehistä, joilla on lapsia. Yh:t voivat deittailla toisiaan.

Vierailija
136/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inssi

Kuka nyt inssin vaimoksi haluaa? Tai ylipäätään vaimoksi, alkaa olla vähän antiikinaikaista.

Hauskanpito ja inssi ei myöskään sovi samaan lauseeseen. 😂

😂

Näin insinöörinä en edes kaipaa kuvailemaasi "hauskan pitoa" 😂

Hyvä vaan että pysyt kaukana.

Vierailija
137/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen rakastunut niin siinä ei ole voinut laittaa tuollaisia ehtoja. Sitä rakastuu siihen ihmiseen, ei niihin olosuhteisiin ja elämäntilanteeseen. Jotenkin tuntuu että aika monilla ei ole edes tunteet mukana kun mietitään että kenen kanssa voisi seurustella. Näitä ehtoja vaan mielessä. Toivottavasti tulee sitten elämää suurempi ihmissuhde tuolla tyylillä. Melkein sama jo mennä vaikka järjestettyyn liittoon jos valinnan pystyy tekemään tuolla tavalla järkeilemällä. Isille ja äitille vaan ominaisuuslista käteen, että hae tällainen puoliso.

Sä taidat olla niitä ihmisiä jotka menevät sarjamurhaajan kanssa vankilassa naimisiin, kun "ei sitä tunteilleen voi mitään, tirsk".

Vierailija
138/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies."

Siksi, ettet ole mies vaan toksinen maskuliini, joka on jumittunut psykoseksuaalisessa kehityksessään esiteinin asteelle.

Et näe naista tasa-arvoisena kumppanina vaan pelkkänä omien tarpeidesi tyydyttäjänä, esineenä.

Podet myös jonkinasteista narsismia.

Vierailija
139/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olemme erilaisia. Kuten jo aiemmin totesin, yli 40v lapseton mies on totaali nou nou.

Kun ei ole eläessään tarvinnut huolehtia kuin omasta baila bailasta, miten osaa/haluaa loppu elämältäänkään mitään muuta? On karu tosiasia että ne on juopot siellä baareissa jotka nyt sitten kiinni. Minkälainen kupla vielä paljastuukaan loppu kesästä kun baarit taas auki ja mies häviää vakuutettuaan pakon sanelemana , ei baarit mua kiinnosta, halua parisuhteen.

Just just.

Valitsen sinkkuuden. Omat lapset tehtynä.

Jokainen saa elää omanlaista elämää. Niin ap, mies baarissa ja minä.

Vierailija
140/178 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ùlit sekoittavat biologian ja psykologian. Eipä siis ihme, että niillä on vaikeuksia muidenkin käsitteiden tajuamisessa.

Nainen ei ole vain seksiobjekti tai vain äiti, vaan nainen on kokonainen ihminen, joka on hyvin paljon enemmän kuin esim. ap.

Ap on kutistanut itsensä terskaksi, jolla on jalat. Aivot puuttuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan