Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?

Vierailija
07.04.2020 |

Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet sitä täältä?

Oletan että täällä käy paljon viisaita naisia ja miehiä.

🤣🤣🤣

Vierailija
102/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole rakastunut? Silloin ei haittaa, vaikka olisi 10 lasta. Kiinnostus kyllä säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapseton?

Olen lapseton, mutta ei minulla mitään lapsia vastaan ole.

Siksi että olet vain seksin perässä. Ehkä et itse sitä tajua mutta mies joka haluaa parisuhteen ei välitä siitä onko nainen äiti vai ei. Se saattaa jopa olla plussaa miehelle joka haluaa perustaa perheen että näkee jo etukäteen millainen äiti nainen on ja että nainen on varmasti lisääntymiskykyinen sen lisäksi että on ulkoisesti ja sisäisesti miellyttävä miestä kohtaan. Mun mies oli sun ikäinen kun tavattiin. itsekin olin saman ikäinen. Hän oli tarpeeksi jo bailannut ja halusi oman perheen. Nuorempia naisia oli tarjolla mulla hän sanoi myöhemmin että mun kokemus äitinä ( oli jo kaksi lasta) oli plussaa. Hän tykkäsi miten toimin lasten kanssa ja miten olin kasvattanut lapsia. Oli valmis olemaan aikuinen lapsiperheessä ja halusi myös omia lapsia. Seksi oli myös hänelle tärkeää ja se että sitä on myös tulevaisuudessa. Meidän yhteiset lapset ovat nyt melkein aikuisia ja meidän suhde on vaan parantunut vuosien myötä. Mutta hän oli jo valmis suhteeseen ja perhe-elämään. Keskustelimme asiasta joskus aikanaan ja hän sanoi että muutama vuosi aiemmin hän tuskin olisi kiinnostunut yh-äidistä. Kun me tapasimme niin hän joutui itseasiassa tekemään paljon työtä jotta jaksoin olla kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksin saralla. Minä kun pidin häntä hieman leikkikaluna aluksi eikä minulla ollut kiirettä saada miestä saman katon alle...

Nimenomaan parisuhteeseen haluttaessa sillä on väliä molemmilla sukupuolella, onko toisella lapsia vai ei. Joka muuta väittää, valehtelee. Joitakin lapset eivät haittaa, mutta suurimmalla osalla asialla on väliä, varsinkin, jos tavoitteena on vakava parisuhde.

Vierailija
104/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapseton?

Siksi että olet vain seksin perässä. Ehkä et itse sitä tajua mutta mies joka haluaa parisuhteen ei välitä siitä onko nainen äiti vai ei. Se saattaa jopa olla plussaa miehelle joka haluaa perustaa perheen että näkee jo etukäteen millainen äiti nainen on ja että nainen on varmasti lisääntymiskykyinen sen lisäksi että on ulkoisesti ja sisäisesti miellyttävä miestä kohtaan. Mun mies oli sun ikäinen kun tavattiin. itsekin olin saman ikäinen. Hän oli tarpeeksi jo bailannut ja halusi oman perheen. Nuorempia naisia oli tarjolla mulla hän sanoi myöhemmin että mun kokemus äitinä ( oli jo kaksi lasta) oli plussaa. Hän tykkäsi miten toimin lasten kanssa ja miten olin kasvattanut lapsia. Oli valmis olemaan aikuinen lapsiperheessä ja halusi myös omia lapsia. Seksi oli myös hänelle tärkeää ja se että sitä on myös tulevaisuudessa. Meidän yhteiset lapset ovat nyt melkein aikuisia ja meidän suhde on vaan parantunut vuosien myötä. Mutta hän oli jo valmis suhteeseen ja perhe-elämään. Keskustelimme asiasta joskus aikanaan ja hän sanoi että muutama vuosi aiemmin hän tuskin olisi kiinnostunut yh-äidistä. Kun me tapasimme niin hän joutui itseasiassa tekemään paljon työtä jotta jaksoin olla kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksin saralla. Minä kun pidin häntä hieman leikkikaluna aluksi eikä minulla ollut kiirettä saada miestä saman katon alle...

Miehesi kuulostaa huono itsetuntoiselta tossukalta, joka on tyytynyt ekaan haarat auki olleeseen naiseen, tietämättömänä paremmasta.

Vierailija
105/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Eikö palstalla ole enää nykyään minkäänlaista moderointia? On kyllä niin alhainen keskustelu ettei kuulu edes av:lle.

Vierailija
106/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito on todella rankkaa, jos ei ole tunnesidettä lapsiin. Ja toisen miehen lapsiin niitä harvemmin syntyy.

Vierailija
107/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapseton?

Nimenomaan parisuhteeseen haluttaessa sillä on väliä molemmilla sukupuolella, onko toisella lapsia vai ei. Joka muuta väittää, valehtelee. Joitakin lapset eivät haittaa, mutta suurimmalla osalla asialla on väliä, varsinkin, jos tavoitteena on vakava parisuhde.

Tietysti joitakin haittaa se että toisella on lapsia mutta se on aika harvinaista siinä vaiheessa kun oikeasti halutaan parisuhde ja perhe.

Vierailija
108/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lapseton?

Miehesi kuulostaa huono itsetuntoiselta tossukalta, joka on tyytynyt ekaan haarat auki olleeseen naiseen, tietämättömänä paremmasta.

No ei todellakaan. Mutta jos haluat ajatella niin, niin se on sinun asiasi:)

Vierailija
109/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Eikö palstalla ole enää nykyään minkäänlaista moderointia? On kyllä niin alhainen keskustelu ettei kuulu edes av:lle.

Eikö saisi hyvässä hengessä pohtia että miksi 32 v mies ei ole kiinnostunut äiti-ihmisistä.. Mies on hyvin kohteliaasti langan aloittanut ja vaikuttanut siltä että haluaisi selvittää asian

Vierailija
110/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on todella rankkaa, jos ei ole tunnesidettä lapsiin. Ja toisen miehen lapsiin niitä harvemmin syntyy.

Ei se kovin rankkaa ole. Paitsi jos pelisäännöt on hukassa sekä naisella että miehellä. Yleisesti ottaen suhde toimii hyvin kun toisella osapuolella on homma kunnolla hanskassa ja toinen innokas oppimaan.Suhde toimii huonosti ilman lapsiakin jos kumpikin osapuoli loukkaantuu asioista heti jos ne eivät mene oman maun mukaan. Tuollainen käytös usein karsiutuu iän ja kokemuksen myötä. 

Vierailija
111/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa.

Menetän mielenkiinnon kun mies sanoo olevansa lapseton.

N47

Vierailija
112/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tarviiko sitä sit toisen lapsia hirveästi hoitaa? Tuntuu että tästäkin on niin kahta eri versiota.. toiset ulisee että kun joutuu hoitamaan, ja toiset taas ulisee että kun ei anneta osallistua.

Itse näen asian niin että jos mies meille muuttaisi, niin yhdessä sovitaan perheen säännöt. Mies saa vaatia lapsilta niiden noudattamista. Mitä tulee lasten hoitamiseen niin kyllä minä omani hoidan, niin olen tehnyt tähänkin saakka. He kyllä alkaa olla jo aika isoja (koululaisia) ja hoitavat itse asioita. Jos mies itse haluisi niin voisi hoitaa, mutta en odota sellaista (esim. harrastuksiin kuskaamista, läksyissä auttamista). Jokaisella tulisi olla mahdollisuus omaan rauhaan meidän kodissa, eli omat huoneet ehdottomasti lapsille ja aikuisille oma (toki voishan miehellä vaikka se joku talli sit vielä olla). Mut tosiaan, en ole kokeillut, että ehkä se yhteiselo sitten vaan olis niin pirun vaikeaa kaikille.

Vierailija
113/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö saisi hyvässä hengessä pohtia että miksi 32 v mies ei ole kiinnostunut äiti-ihmisistä.. Mies on hyvin kohteliaasti langan aloittanut ja vaikuttanut siltä että haluaisi selvittää asian

Saa. Onko sun mielestä hyvässä hengessä nuo yh-äidit haisee ja römpsä on pohjaton jutut vai?

Vierailija
114/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on siinä iässä että hakee puolisoa itselleen. Kaikki pissaliisat ja uraputki-Liinat on käyty läpi. Haussa hänellä ihan tavallinen nainen joka jaksaa perhe-elämää työelämän lisäksi ilman instagramia ja/tai viikonlopun shamppanjapulloa. Jonkinlaiset taloustaidot pitäisi olla myös.

Kaikki ne joilla on runsaasti velkaa rättikauppoihin, tekoripset, tekotukka ja palkkikulmat eikä ruuanlaittotaitoja ovat ehdottomasti ei. Harmittavasti juuri sellaiset tuolla oven takana kärkkyvät nuorta puku päällä kulkevaa asianajajaa. 

Vierailija
115/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Onko sun mielestä hyvässä hengessä nuo yh-äidit haisee ja römpsä on pohjaton jutut vai?

Tuota ihmettelen todella. Kuitenkin esim. moni menestynyt mies ottaa itselleen yksinhuoltaja-äidin vaimokseen ja elää onnellisena tämän kanssa elämänsä loppuun asti. 

Vierailija
116/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on siinä iässä että hakee puolisoa itselleen. Kaikki pissaliisat ja uraputki-Liinat on käyty läpi. Haussa hänellä ihan tavallinen nainen joka jaksaa perhe-elämää työelämän lisäksi ilman instagramia ja/tai viikonlopun shamppanjapulloa. Jonkinlaiset taloustaidot pitäisi olla myös.

Kaikki ne joilla on runsaasti velkaa rättikauppoihin, tekoripset, tekotukka ja palkkikulmat eikä ruuanlaittotaitoja ovat ehdottomasti ei. Harmittavasti juuri sellaiset tuolla oven takana kärkkyvät nuorta puku päällä kulkevaa asianajajaa. 

Vai oikein oven takana kärkkyvät :D

Vierailija
117/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa tuollaisia ollaan kaipailtu. Siellä naisilla ongelmana löytää koulutettu ja työssäkäyvä mies, sillä siellä halutaan puhaltaa yhteen hiileen. Koronan jälkeen suuntaisin sinne. Eiköhän löydä nopeasti asiansa hoitavan naisen.

Vierailija
118/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan hyvän mielen ketju. Ei kannata mieltä pahoittaa jos on äiti-ihminen. Lapseton mies vain mietiskelee miksi ei koe vetoa äiteihin. Eii sen kummempaa.

Vierailija
119/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan hyvän mielen ketju. Ei kannata mieltä pahoittaa jos on äiti-ihminen. Lapseton mies vain mietiskelee miksi ei koe vetoa äiteihin. Eii sen kummempaa.

En aivan usko että nuo ”hyyyyi rönpsä” kommentoijat on vielä sen ikäisiä että voi miehistä puhua.

Vierailija
120/178 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa tuollaisia ollaan kaipailtu. Siellä naisilla ongelmana löytää koulutettu ja työssäkäyvä mies, sillä siellä halutaan puhaltaa yhteen hiileen. Koronan jälkeen suuntaisin sinne. Eiköhän löydä nopeasti asiansa hoitavan naisen.

No niin, mepä sitten pojan kanssa suuntaamme sinne naisen hakuun.

Äityli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi