Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti?
Miksi menetän aina kiinnostuksen naiseen jos hän kertoo olevansa äiti? Olisiko tähän joku biologinen selitys. Olen 32-vuotias mies.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapseton?
Olen lapseton, mutta ei minulla mitään lapsia vastaan ole.
Ymmärrän. Minulla käy samoin kun joku mainitsee olevansa isä.
t. N37
Kyllä selitys löytyy nimenomaan biologiasta.
Lue kirja Geenin itsekkyys, Richard Dawkins.
Vierailija kirjoitti:
Haluat olla perheen ainoa vauva.
Tämä. Miehet on itsekkäitä ja haluaa naisen huomion täysin itselleen. Yök.
Sinulla on erittäin huono itsetunto ja lapsi alitajuisesti muistuttaa sinua faktasta että nainen on saanut patukkaa sisäänsä monta kertaa sinua ennen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet sitä täältä?
Oletan että täällä käy paljon viisaita naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on erittäin huono itsetunto ja lapsi alitajuisesti muistuttaa sinua faktasta että nainen on saanut patukkaa sisäänsä monta kertaa sinua ennen.
Tämä se kai ois.
Minä taas menetän kiinnostukseni jos kuulen tapailemani miehen seurustelleen yh-äidin kanssa ja elättäneen toisen miehen lasta..
lapseton n27
Koska nainen on jo elämässä pidemmällä kuin sinä ja elämänkokemusta enemmän lasten myötä.
Itselläi ei ole ollut tuota monesikaan tunnetta. Mutta uskon ymmärtäväni sen. Selitän sen niin, että osalla meistä se, että joku keroo olevansa lapsien vanhempi (äiti tai isä) saa vaistomaisen tunteen, jossa aliajuna kysyy, entä jos olisin itsekin? - Kuinka paljon vasuuta ja velvolllisuuksia se toisikaan tullessaan? Mitä kaikkea minun pitäsi olla. Ei aina ollenkaan helppo juttu vastattavaksi. Eikä tällaisia kysellessä minusta ole lainkaan kyse siitä, etteikö pitäisi lapsista, vaan siitä, vaan ehkä enemmän yriyksestö hahmottaa omaa paikka.
Sinkkumies
Minulla on vähän sama miesten suhteen. Olen jo iäkäs lapseton. Ehkä ajattelen, että jäisin ikuisesti tärkeysjärjestyksessä lasten jälkeen, ainakin jos ovat pieniä. Aikuisten lasten kohdalla ei ole niin olennaista tärkeydet.
Isit jotenkin myös tuntuu että on liian intiimi perhe, siihen ei halua sekaantua.
Oletko lapseton?