Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Mäti ja hillosipulia.Molemnat jää syömättä.
Olen kaikkiruokainen, syön hyvällä halulla kaiken, mitä lautasellani on , paitsi yksi ruokalaji aiheuttaa kammotuksen väreitä. Anopin lipeäkala jouluna. Herraisä se niljakkuus, se haju, se valju väri, se, se , se kaiken kattava inhotus . Olen kohtelias ihminen. Mieliksi pistin pienen, no minulle liian suuren, palan suuhuni maistaakseni sitä anopin suuresti hehkuttamaa harvinaista herkkua ja oksennusta niellen, kyyneleet valuen yritin pidätellä mahani sisältöä sisälläni. Onneksi joku toinen otti ison annoksen ja anoppi ei enää huomannut minun tukalaa tilannetta. Herra armahda. Ensi jouluna tilanne uusiutuu. Minä olen vässykkä ja anoppi iso ja lihava.
tonnikala (poikkeuksena lukiossa usein syömäni tonnikalapasta, se oli jostain syystä hyvää)
sianliha lähes kaikissa muodoissa
oliivit
banaani
mango
avokado
tee
kahvi
maito
lähes kaikki alkoholijuomat (viini varsinkin, hyhhyh)
proteiinirahkat ja -vanukkaat (maun lisäksi kamala koostumus)
Sushi ja marjojen poimiminen ja uimahallit/kylpylät.
Ihan vain makkara eli grillattuna, paistettuna, nuotiolla, kastikkeeksi, keittona ja uunissa tai miten vain, en voi sietää edes hajua. En ymmärrä miksi ihmiset sitä syö.
Pasta, nuudelit, spagetti jne. Vehnäjauhoista puristamalla tehty mössöjenn mössö, ei ravintoarvoa.
Maito,eikä ole mitään sairautta, saanut olla rauhassa lähes 60v. Kaverit sanoo että sen huomaa? Itse en.
Lohi ja tavallinen maitokahvi. Eipä tule muita mieleen. Mutta se lohi, hyi saakeli.
Piimä. Se paksu koostumus ja pilantuneen maidon haju on kuvottavaa. Sitä ei yrjöämättä juo 🤮
Kaikki makkara ja nakki ruoat on kuvottavia. En voi sietää nakkeja enkä makkaroita missään ruoassa.
Vierailija kirjoitti:
tonnikala (poikkeuksena lukiossa usein syömäni tonnikalapasta, se oli jostain syystä hyvää)
sianliha lähes kaikissa muodoissa
oliivit
banaani
mango
avokado
tee
kahvi
maito
lähes kaikki alkoholijuomat (viini varsinkin, hyhhyh)
proteiinirahkat ja -vanukkaat (maun lisäksi kamala koostumus)
Luettelit melkein kaikki minun herkkuni, paitsi maito ja sika! <3
Siinähän ne oli kaikki. Olet siis nääntymässä nälkään?
Ravintoloiden nämä muka paremmat hampurilaiset (eli "burgerit").
Vaalea höttöleipä ja jauhelihapihvi nyt vain ei ole toimiva yhdistelmä.
Olen pienestä lapsesta saakka syvästi inhonnut kiisseleiden makua. Ihan sama mikä kiisseli.
Kaikkea muuta olen pystynyt syömään, vaikka en ole pitänyt, mutta kiisseliä en saa syötyä.
Puuro marjoilla. Eli tuo monen suosima aamupala. Vielä jos sinne sekoittaa joukkoon raejuustoa, niin aina pahemmaksi menee. Kuin valmista oksennusta.
Kaikki veri- ja sisäelinruoat, erityisesti maksalaatikko. Samoin kaikki merenelävät lukuun ottamatta kalat. Nekin vain, jos ovat kunnolla kypsennettyjä. Graavi- tai kylmäsavulohi ei mene alas. Sieniä en pysty syömään allergian takia.
En myt syleskele oikeastaan millekään ruoalle, eli osaan kyllä käyttäytyä. Mutta seuraavista elintarvikkeista en vaan pidä, vaikka monet näyttää pitävän:
Karjalanpiirakat. Pulla. Makeat leivonnaiset. Mitkä tahansa hyytelöt ja vanukkaat (se suutuntuma kuvottaa). Makeat juomat (paitsi kaakao, jota voin juoda vähän). Erityisesti inhoan keinomakeitettuja juomia ja energiajuomissa yököttää hajukin. Silakkalaatikko (eli vanha kunnon piikkilankaeste). Monet nugetit ja valmisruoat kuten kalapyörykät myös maistuvat suussani oudolta.