Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Raaka kala, mäti, sushi, vuohenjuusto, kasvisruoka
Torissa ollut vuosia, paria huijauskeissiä lukuunottamatta oikein toimiva systeemi, ei mitään ongelmaa.
Joku valitteli, että joutuu puhelimeen vastailemaan? Öö no ei tartte numeroon sinne laittaa, pelkkä email riittää yhteydenpitoon. Hinta voi myös olla liian alhainen jos paljon kyselyjä tulee. ;)
Raaka kala. Sen haju jopa yököttää.
Einekset. En ole mistään tykännyt mitä maistanut. Todella hämmästyneenä luen hehkutuksia yhdenkin bloggarin sivuilta miten elävät eineksillä. Kutsuvat itseään hyvästä ruuasta tykkääviksi. Einesruokailu kertoo mausta. Mössöä liiallisella suolalla.
Vierailija kirjoitti:
Mutakakku ja muutenkin suklaakakut.
Tykkään kyllä suklaasta ja kakuista/leivoksista, mutta mutakakku ja suklaakakut eivät maistu.
Suklaa suklaana ja kakut sitten juustokakkuina, kermakakkuina, kinuskeina yms.
Tein juuri muutama viikko sitten suklaakakkua jollain fazerin ohjeella ja yllätyin miten pahalta se suklaa haisi. Tuli ihan päänsärky siitä eikä huvittanut syödä kakkua ollenkaan. Mies kyllä kehui onnistuneeksi mutta mua lähinnä ällötti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tapahtui kolmekymmpisenä käännös ja yks'kaks alkoi maistua muun muassa sinihomejuusto ja oliivit.
Te jotka ette sinihomejuustosta välitä, oletteko maistaneet muuta kuin Aurajuustoa? Se on aika kitkerää ja mäkin ihastuin sinihomejuustoon vasta Stiltonia maistettuani.
Aurajuusto on todella pahaa, väkevää ja kitkerää. On paljon muita hyviä sinihomejuustoja, kotimaisista esim. Peltolan sinihomejuusto on maukas ja pehmeä. Ulkomaisissa sitten onkin vaikka kuinka paljon.
Hesburgerin, Mäkkärin, burger Kingin ja vastaavien hampurilaiset. Jossain ravintoloissa on kyllä saanut hyviäkin hampurilaisia, varsinkin jos sämpylä on tehty itse johonkin kunnon sämpyläjauhoon, mutta ne valkoiset jauhosämpylät ja sisällä ketsuppi valmiina, yäks. Varsinkin ne valmiiksi tehdyt, jotka seisoo siinä hyllyssä. Ei kiitos. Sekä näiden ranskalaiset, ei nekään mitään hyviä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tapahtui kolmekymmpisenä käännös ja yks'kaks alkoi maistua muun muassa sinihomejuusto ja oliivit.
Te jotka ette sinihomejuustosta välitä, oletteko maistaneet muuta kuin Aurajuustoa? Se on aika kitkerää ja mäkin ihastuin sinihomejuustoon vasta Stiltonia maistettuani.
Miten te sitä sinihomejuustoa syötte? Itse en voi sietää sinihomejuustoa, mutta olisi kiva kokeilla onko näin 10v jälkeen kun viimeksi sitä kokeilin makuhermot muuttuneet. Pitäisikö ostaa joku pitsa ja pyytää sitä siihen täytteeksi? kinkku-ananas-sinihomejuusto? Tai joku muu ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te sitä sinihomejuustoa syötte? Itse en voi sietää sinihomejuustoa, mutta olisi kiva kokeilla onko näin 10v jälkeen kun viimeksi sitä kokeilin makuhermot muuttuneet. Pitäisikö ostaa joku pitsa ja pyytää sitä siihen täytteeksi? kinkku-ananas-sinihomejuusto? Tai joku muu ruoka?
Menet oikeaan juustokauppaan ja ostat vaikka Saint Aguria. Se on sellainen kermainen ja mieto sinihomejuusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain muuta kuin Aurajuustoa ihan sinällään vaikkapa Rizz-keksin tai vehnäpatongin kanssa. Jos tykkäät punaviinistä niin sitä palan painikkeeksi.
Stiltonia saa Helsingistä joistain juustokaupoista varmaankin, mutta ikäväkseni olen huomannut, että sen sesonki täällä Suomessa tuntuu olevan joulun aikaan.
Kalat ja ylipäänsä kaikki merenelävät. Etanat. Sisäelimet. Veriruuat paitsi mustamakkara.
Hampurilainen! Pystyn kyllä hampurilaisen syömään hätätapauksessa, mutta en ole ikinä syönyt mitään taivaallista, todella herkullista hampurilaista. Ikinä en himoitse hampparia tai haaveile, että olispa kiva sellainen tilata. Syön mieluummin pihvit pihvinä ja sämpylän sämpylänä. Lisäksi se on työläs syödä, täytteet valuu ja sämpylät seilaa kastiketta pitkin. Loppujen lopuksi päällimäinen sämpylä pitää syödä erikseen. En näe ko ruoassa mitään järkeä.
Toinen on kaikki keitot. Ne ei täytä vatsaa yhtään ja joudun aina syömään yhden lautallisen kanssa 2-3 leipää.
Ei syötävää, mutta viini ja olut. En voi ymmärtää, miten niitä voidaan juoda _maun takia_ ja pilata vielä hyvä ruoka jollain "ruokaan sopivalla valkkarilla/punkulla/oluella". Pelkkä oluen haju saa aikaan oksennusrefleksin.
Pavut ja linssit, soijarouheet yms.
Aivan kaikenlaiset juustot. Hyi hitto, kurkkuun nousee oksennus aina juustohyllyn hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Einekset. En ole mistään tykännyt mitä maistanut. Todella hämmästyneenä luen hehkutuksia yhdenkin bloggarin sivuilta miten elävät eineksillä. Kutsuvat itseään hyvästä ruuasta tykkääviksi. Einesruokailu kertoo mausta. Mössöä liiallisella suolalla.
Ei näistä kovin moni oikeasti tykkää, syövät vaan koska ei ole aikaa tai kykyä kokata.
Broileripasta, makaroonilaatikko
Hah heh
Kinkku ja muut sianlihat
Raejuusto
Leipäjuusto
Katkaravut
Sienet
Simpukat
Avokado
Raaka kala, eli myös kylmäsavut, graavit ja suolasillit, eli ei lämmöllä kypsennetyt
Jaahas, oliko muuta joo ja maito on pahaa ja piimä varsinkin
Minäkään en saa mitään alas aamuisin, siksi en yksinkertaisesti syö silloin mitään. Voin hyvin odottaa lounaaseen asti. Miksi on pakko lipittää jotain smoothieta jos ei kerran maistu?