Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Pinaattiletut. Eivät maistu miltään, korkeintaan jauholta ja rasvalta. Pinaattikeitto samoin, isossa kattilallisessa jauho-rasvaseoksella suurustettua litkua, johon liuotettu muutama onneton pakastepinaatin pala. Mautonta epäruokaa.
Puhut varmaan eineksistä?
Itse tehdyt pitsireunaiset pinaattiletut tai paljon pinaattia sisältävä kunnon pinaattikeitto ovat kyllä maukasta ja hyvää ruokaa. Et ole tainnut maistaa näitä hyvän kotikokin tekeminä? Vielä parempaa tosin on, jos pinaatin vaihtaa nokkoseen. 😋
Mutta ei kaikesta ole pakko tykätä, ilmankin näitä pärjää.
Graavilohi tai -siika. Kylmäsavustettu kyllä, mutta ei graavi.
Anjovis. Sardiini. Silli. Kaikki epämääräinen kala purkissa.
Mustikanmakuiset tuotteet. Esim. jogurtit. Maistuvat oksennukselta.
Skyrit ym. laihdutusrahkat. Kamalat esanssien maut.
En suuremmin välitä raa'sta kalasta missään muodossa enkä pidä sienistä edes pizzan täytteenä.
Ei ole ruokaa, mutta kahvi ja punaviini. Oksettaa melkein kun näkeekin
Viinirypäleet. Aina jossain herkkujaisissa kaikki ihan vauhkona haluaa VIINIRYPÄLEITÄ NAM, mutta minusta niissä ei ole kerrassaan mitään ihmeellistä. Ei edes keskimääräistä parempi hedelmä.
Donaldsin ja Heseburin mätökkäät.
Kiinnostaisi tietää, ovatko nämä sushia inhoavat syöneet sitä aina vain buffetissa tai ostaneet kaupasta valmista. Sushi on niitä ruokia, joiden laatu vaihtelee todella paljon, ja halvalla on vaikea saada hyvää.
Samoin ovatko oliiveja inhoavien kokemukset peräisin pizzerioiden ja mättöruokaloiden bulkkioliiveista, siis niistä halvimmista mitä kaupasta saa.
Simpukoita ja sieniä, niitä näyttää monet syövän. Itse en söisi edes maksusta. (olen kyllä maistanut joten siksi tiedän.)
Karjalanpiirakat, varsinkin eines-sellaiset.
Avokado. Rasvaista ja mautonta.
Arnoldsin donitsit. Ne sellaiset jenkkityyliset yli-imelät ja kuorrutetut. Olin aikoinaan töissä tilitoimistossa, joka hoiti tuon firman kirjanpidon, ja aina ajoittain saimme niitä kahvipöytään. Kiintiö täyttyi jo lyhyehkön työsuhteeni aikana, ei vain pysty.
Makkaraperunat. En ymmärrä miten kukaan voi syödä sellaista moskaa.
Jouluruuat eivät ole koskaan maistuneet
Vierailija kirjoitti:
Aurajuusto ja oikeastaan kaikki erikoisjuustot. Lemuaakin ihan kamalalta. Siedän vain mahdollisimman mietoa Edamia tms. leivän päällä. Pizzassa ja lasagnessa menee mozarella ja emmental.
Mitä hirveämmälle juusto haisee, sitä paremmalle se maistuu. Uskomatonta, mmutta totta
En voi sietää sitä, että kuuman puuron sekaan kaadetaan maitoa ja sokeria päälle.
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunat. En ymmärrä miten kukaan voi syödä sellaista moskaa.
Taidanpa tehdä huomenna makkaraperunat. Pakasteessa olisi McCain Golden Longs ranskalaisia ja jääkaapissa Kabanossin Grillibalkania. Voisin kyllä vaihtoehtoisesti käyttää pakastettua kebabia, niin että käristän sen paprikasuikaleiden kera paistinpannussa ja laitan ne uunissa paistuneiden ranskanperunoiden päälle samalle isolle lautaselle. Sen ei ole tarkoitus olla mitään terveysruokaa vaikka olen normaalipainoinen.
Pinaattiletut. Eivät maistu miltään, korkeintaan jauholta ja rasvalta. Pinaattikeitto samoin, isossa kattilallisessa jauho-rasvaseoksella suurustettua litkua, johon liuotettu muutama onneton pakastepinaatin pala. Mautonta epäruokaa.