Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.

Vierailija
07.04.2020 |

Otsikossa sisältö jo onkin.

Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.

Kommentit (557)

Vierailija
401/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään, millä on ollu silmät.

Vierailija
402/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinihomejuusto. En vaan pysty. Ja tykkään kuitenkin valkohomejuustosta paljonkin, sekä monista voimakkaan makuisista juustoista, eli ei ole mitään yleisempää juusto-ongelmaa, päinvastoin. Sinihomejuustossa vaan on se jokin, mikä tökkii pahasti.

Yleisesti ottaen nirsot ihmiset ärsyttää mua todella paljon, ja vituttaa aina jos joku alkaa aukoa päätään siitä, etten syö sinihomejuustoa. Herranjumala, syön melkein mitä tahansa muuta ja kokeilen mielelläni uutta. Ja sitten joku, jolla on viiden kilometrin pituinen lista asioista, joita ei voi syödä, ja yökkäilee ravintolapöydässäkin muiden annoksille, kehtaa huomautella tästä, jos nyt itse sattuu tykkäämään sinihomejuustosta. Ei voi käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillosipuli

Mulla oli joskus periaatteena että kaikkea on kokeiltava, joten olen maistanut simpukoita, kaviaaria, homejuustoa, kebabia, lanttulaatikkoa jne

Mutta hillosipuliin en pystynyt koskemaan. En voi edes kuvitella miltä se maistuisi, on jotenkin niin yliällöttävä. En myöskään ymmärrä mihin sitä käytetään. En ole ikinä törmännyt siihen missään ruokaohjeessa.

Vierailija
404/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo varsinainen ruoka, mutta vuohenjuustosta en pidä. Kieli menee ihan kippuraan, on jotenkin niin kireän makuista ja peittää alleen kaikki muut maut.

Komppaan! Vuohenjuusto maistuu samalta kun härskiintyny sukkahiki haisee.

Vuohenjuusto on mun mielestä kylmänä todella pahaa mutta lämpimänä hyvää. En tiedä johtuuko sitten hajusta? Samoin homejuusto, ällöttää kylmänä mutta pizzassa maistuu hyvältä.

Vierailija
405/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillosipuli

Mulla oli joskus periaatteena että kaikkea on kokeiltava, joten olen maistanut simpukoita, kaviaaria, homejuustoa, kebabia, lanttulaatikkoa jne

Mutta hillosipuliin en pystynyt koskemaan. En voi edes kuvitella miltä se maistuisi, on jotenkin niin yliällöttävä. En myöskään ymmärrä mihin sitä käytetään. En ole ikinä törmännyt siihen missään ruokaohjeessa.

No monissa lihapadoissa käytetään hillosipulia. Esimerkiksi burgundinpadassa. Ei hassumpaa.

Vierailija
406/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtui kolmekymmpisenä käännös ja yks'kaks alkoi maistua muun muassa sinihomejuusto ja oliivit.

Te jotka ette sinihomejuustosta välitä, oletteko maistaneet muuta kuin Aurajuustoa? Se on aika kitkerää ja mäkin ihastuin sinihomejuustoon vasta Stiltonia maistettuani.

Vierailija
407/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tapahtui kolmekymmpisenä käännös ja yks'kaks alkoi maistua muun muassa sinihomejuusto ja oliivit.

Te jotka ette sinihomejuustosta välitä, oletteko maistaneet muuta kuin Aurajuustoa? Se on aika kitkerää ja mäkin ihastuin sinihomejuustoon vasta Stiltonia maistettuani.

Oon maistanut laadukkaampiakin sinihomejuustoja, ja toki niitä pystyisi ehkä vähän paremmin syömään kuin surkeaa Auraa, mutta silti se on se sinihomeelle ominainen maku, joka tökkii. Muuten tykkään monista voimakkaista mauista ja sellaisista, jotka saattaisi monelle olla inhokkeja kuten nyt vaikka mainitut oliivit, hillosipulit ja muut, olen tykännyt nuoresta asti.

Vierailija
408/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tropicana pizza tai ylipäätään ananas pizzassa. Tykkään ananaksesta erikseen, mutta pizzan kanssa se tuntuu samalta kuin kaataisi tuoremehua hyvän pihvin päälle.

Vierailija
409/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi

Vierailija
410/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puurot

Tofu

Silli

Sienet

Pulla

Vierailija
411/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanat. Hei, jotkut syö niitä!

Vierailija
412/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki. (tosin ei varsinaisesti ruoka)

Vierailija
413/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillosipuli

No monissa lihapadoissa käytetään hillosipulia. Esimerkiksi burgundinpadassa. Ei hassumpaa.

Burgundinpata ja karjalanpaisti (?) ovat inhokkiruokieni top kolmessa. Itäsuomalaiaet isovanhempani näitä tekevät. Mitä nämä hillosipulit ovat? En ole ikinä kuullutkaan enkä tiedä olenko koskaan maistanut.

Vierailija
414/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hillosipuli

Burgundinpata ja karjalanpaisti (?) ovat inhokkiruokieni top kolmessa. Itäsuomalaiaet isovanhempani näitä tekevät. Mitä nämä hillosipulit ovat? En ole ikinä kuullutkaan enkä tiedä olenko koskaan maistanut.

Hillosipuli on oma sipulilajikkeensa, pieni, pyöreä ja valkoinen. Vähän miedomman makuinen kuin keltasipuli. Yleensä ne säilötään etikkaveteen jossa voi myös olla mausteita.

Vierailija
415/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökät. Vielä rikkaat ja muut kehtaavat ehdottaa näiden syömistä ja väittää, että se on hyvää, ravitsevaa ja ympäristöystävällistä ruokaa... EI, EN AIO SYÖDÄ V***N ÖTÖKÖITÄ!

Vierailija
416/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattijuustot ja kovat, kuivat suolaiset mukafetat. Luulin inhoavani fetaa, kunnes sain heraliemessä säilöttyä, täyteläisen pehmeää fetaa.

Vierailija
417/557 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesto.Kaikki missä on pestoa jää minulta syömättä.

Vierailija
418/557 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kalasta valmistettu ruoka.Etoo jo pelkkä haju!

Vierailija
419/557 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pvj kirjoitti:

Salmiakki. (tosin ei varsinaisesti ruoka)

Salmiakin toinen nimi on,hikikarkki.Salmiakki saattaa kohottaa verenpainetta

Vierailija
420/557 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassler, oksennus. Kaikki lihat, joissa luu mukana. Broilerinkoipi, yäääääk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi