Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Lohipiirakka, jos on täynnä riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaa
Rakastin tätä kunnes asuin Tartossa ja jouduin elämään 3 päivää valkoisella suklaalla (Kalev, mustikka valkosuklaa). En siis syönyt mitään muuta.
Suolapähkinät (Maapähkinät). Joskus tykkäsin, nyt sattuu pyllyyn jo niiden näkeminen.
Oikeat pähkinät todella hyviä.
Olen vielä päälle kolmikymppisenä hyvin oppinut syömään ennen vieroksumiani: oliiveja, sushia, cevicheä, intialaista (itse tehtyä tai jonkun muun oikeasti hyvin maustamaa).
Mutta vuohenjuusto tökkii kyllä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Silli !
Hyi v...u.
Oletko kokeillut karjalanpiirakoiden ja meetwurstin kanssa? Nam.
Vierailija kirjoitti:
sushi
fetasalaatti (fetajuusto ja oliivit ovat yöks)
kahvi
punaviini ja ylipäätään alkoholi (se ei sovi edes ruokiin tai leivonnaisiin, hyi)
Mä ottaisin autiolle saarelle vuodeksi kahvia fetaa ja sushia.
Onko tämä jo mainittu: lepakko.
Vierailija kirjoitti:
Etanat :X. Ne jotka niitä rakastavat yleensä sanovat, että eiväthän ne edes maistu kuin voille ja valkosipulille. Minustakin voi ja valkosipuli maistuu hyvältä, mutta etanat eivät ole ihmisen ruokaa. Ihan sama kun söisi jotain kastematoja.
Kaikki limaiset ovat etovia, äyriäiset, simpukar, etanat. Samoin kaikki joiden ympärillä on ollut karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvapuusti
Kaikki muut vastaukset hyväksyn, paitsi korvapuustin. Rakastan.
Jep. Ainut pullatuote josta tykkään.
Kuivatuilla marjoilla maustetut suklaat on todella pahoja. Kuivatut karpalot.
Voileipäkakku, kalakukko, muikut, poron liha
Maksalaatikko. Se oli meillä koiranruokaa. Maksapasteija ja maksamakkara eri asia.
Tosta kasvissosekeitosta: laittakaa siihen annoksen joukkoon raejuustoa ja ripottele pekonia päälle. Nam! Sit se toki ei ole ihan niin kasvis enää :'D
Kaikki homejuustot ja katkaravut
Surullista miten moni rääkkää koiraansa maksalaatikolla, Mutta ihmiselle se sopii ja on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Tomaattikeitto ja sipulikeitto.. + muut "laihat" keitot
Sipulikeitto, muistan kun äiti laittoi sitä ekan kerran, kun olin lapsi, ja ihmettelin, että onko tämä siis tarkoitettu syötäväksi näin.
Kaikki ruoat minkä makua kuvaillaan pikantiksi.