Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuinka kateellisia ihmisiä tällä palstalla on???

Vierailija
07.04.2020 |

Poistatetaan ja poistetaan aloituksia, joiden aiheena on esimerkiksi se, millaista on olla kaunis introvertti.

Ilmeisesti jo sana "kaunis" saa tämän palstan tyypit näkemään punaista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuusta kateellisuus on turhaa koska se ei johda mihinkäään muuuhun kuin loputtomaaan ajan haaskaukseeen.

Vierailija
2/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itserakkaita ihmisiä tällä palstalla oikein on? Jatkuvasti tuollaisia harhaisia omakehuketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että korkeintaan kuusi tai seitsemän itseni lisäksi näin päivittäin. Suurin osa on saman tekijän (lue: trollin) tekemiä lapsellisia aloituksia

Vierailija
4/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuuusta kateellisuus on turhaa koska se ei johda mihinkäään muuuhun kuin loputtomaaan ajan haaskaukseeen.

Toisaaalta taas katellisuus tiestysti antaaa virikkeitä haaasteille muttta hyvinvointiyhteiskunnasssa virikkeeellisyys taso ei keskustele positiiivisesti taas siiinä yhtälösssä. Jos yhtälöö asetetaan seuraavat seikat:

x miesten testosteronitasot ja vireeys, y naiisten lisääntyminen ja miesten sekä naisten tasa arvoo lapsenn hoidossa, z raha ja suhde seeen arvoon ja määärään.

Vierailija
5/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule täällä ollaan kateellisia jopa toimeentulotuella elävän ruoka-avusta.

Vierailija
6/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan selvä kiusaaja, jonka kirjoitustyylin tunnistaa. 

Vierailija
7/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöissä sanotaan, että provosointi on kiellettyä. Ja sitähän tää jankkaaminen on.

Vierailija
8/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa huomioon että suurin osa av-mammoista täällä on ylipainoisia rumiluksia joilla ei ole ystäviä ja jotka jaksavat vain mielialalääkityksensä avulla. Eivät he halua kuulla että muut ovat hoitaneet elämänsä hyvin ja nautttivat siitä.

Vierailija
9/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologeja ja hoitsuja jotka kateellisia muille.

Vierailija
10/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itserakkaita ihmisiä tällä palstalla oikein on? Jatkuvasti tuollaisia harhaisia omakehuketjuja.

Miksi se haittaa sinua niin kovasti, jos joku toinen tiedostaa olevansa kaunis muidenkin kuin oman äitinsä mielestä ja joka haluaa keskustella siihen liittyvistä kokemuksistaan? Saako tällä palstalla avautua omasta elämästään vain jos mainitsee olevansa ruma tai tavallisen näköinen?

Vierailija
11/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totaaliohis, mutta olen aina ihmetellyt, mikä tyyppi tämä vokaalien venyttäjä on, joka aina välillä näkyy. Miksi hän venyttää juuri vokaaleja?

Olen myös pohtinut, onko "vokaalienvenyttäjätyyppiä" edes olemassa vai onko kyseessä vaikkapa useampi ihminen, joiden nakkisormet tai näppäimet menevät juuri samalla tavalla jumiin (?). Mutta eihän se voi olla, kun konsonantteja ei koskaan ole liikaa.

Kerro salaisuutesi, oi vokaalinvenyttäjä!

Vierailija
12/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa huomioon että suurin osa av-mammoista täällä on ylipainoisia rumiluksia joilla ei ole ystäviä ja jotka jaksavat vain mielialalääkityksensä avulla. Eivät he halua kuulla että muut ovat hoitaneet elämänsä hyvin ja nautttivat siitä.

Nyt on kyllä niin tarkkaa analyysiä että täytyy olla omakohtaista kokemusta. Tsemppiä!

Vierailija
13/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kauneus ja introverttius merkkejä siitä, että on hoitanut elämänsä erityisen hyvin?

Vierailija
14/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa järkyttynyt . Suominaiset on todella kateellisia ja katkeria.

Vierailija
15/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, ja tällä kommentilla yläpeukut johtaa 😂 Tämä on juuri loistava esimerkki ihmisestä, joka avaa aina sanaisen arkkunsa, jos sattuu kuulemaan, että jotakuta muuta kehutaan kauniiksi. Valitettavasti tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, ei vain tällä palstalla.

Vierailija
16/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totaaliohis, mutta olen aina ihmetellyt, mikä tyyppi tämä vokaalien venyttäjä on, joka aina välillä näkyy. Miksi hän venyttää juuri vokaaleja?

Olen myös pohtinut, onko "vokaalienvenyttäjätyyppiä" edes olemassa vai onko kyseessä vaikkapa useampi ihminen, joiden nakkisormet tai näppäimet menevät juuri samalla tavalla jumiin (?). Mutta eihän se voi olla, kun konsonantteja ei koskaan ole liikaa.

Olisiko parkinsonia tai jotain neurologista sairautta taustalla, jonka takia tulee tuollaista tekstiä tai krapulavapina?

Vierailija
17/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se haittaa sinua niin kovasti, jos joku toinen tiedostaa olevansa kaunis muidenkin kuin oman äitinsä mielestä ja joka haluaa keskustella siihen liittyvistä kokemuksistaan? Saako tällä palstalla avautua omasta elämästään vain jos mainitsee olevansa ruma tai tavallisen näköinen?

Eri mutta ärsytyskynnys ei nouse siitä että sanoo olevansa kaunis, mutta tuon korostaminen asiaan johon se ei edes kuuluu "olen niin kömpelö että kaadoin kahvit, johtuu varmasti kauneudestani"

Vierailija
18/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta ärsytyskynnys ei nouse siitä että sanoo olevansa kaunis, mutta tuon korostaminen asiaan johon se ei edes kuuluu "olen niin kömpelö että kaadoin kahvit, johtuu varmasti kauneudestani"

No kuka nyt näin sanoo? Ihan asiallisia aiheeseen liittyviä keskusteluja olen nähnyt. Jännä että nekin pitää poistaa. On myös mielenkiintoista miksi kauneudestaan ei saa keskustella ilman vihaista ja vähättelevää, jopa mitätöivää vastaanottoa, mutta esim älykkyydestään voi?

Vierailija
19/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parkinsonia tai jotain neurologista sairautta taustalla, jonka takia tulee tuollaista tekstiä tai krapulavapina?

Tai olisko ihan vaan puhdasta huomionhakuisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme