Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä masennuslääke vie tehokkaimmin s-ksihalut?

Vierailija
07.04.2020 |

Mietin, että mikä masennukseen tai muihin psyykkisiin oireisiin tarkoitettu lääke on sivuvaikutuksiltaan kaikkein tehokkaimmin sellainen, että vie halut tai seksuaalisuuden. Onko kokemusta tai tietoa?

Nyt itselläni on ollut venlafaksiini käytössä, mutta luultavasti joudun vaihtamaan erinäisistä syistä. Ajattelin pyytää jotain lääkettä, joka vapauttaisi samalla haluista, jotka tuntuvat lähinnä taakalta tässä elämäntilanteessa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraami. Vei halujen lisäksi tunnon!

Vierailija
42/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo on yksilöllistä, kuten lienet huomannut vastausten kirjosta. Itsellä kaikki SSR ja SNRI tekivät ihan zombien, mutta haluja jäi vähän. Orkku ei tullut ilman hiekkapaperia - no, vähän liioitellen. Moklobemidi taas auttoi masennukseen eikä vaikuttanut seksiin mitenkään.

Kannattaa sen lekurin kanssa yrittää selvittää, mitkä kaikki asiat ovat ongelmia, ja etsiä sitten ratkaisuja. Pelkkä sukuvietti ei ole sairaus eli siihen ei saa hoitoakaan. Panetuksesta eroon lääkkeillä vaatii siis jonkun muun diagnoosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se tilanne että todella mietin lähes täydellisen suhteen lopettamista noiden lääkkeiden takia.

Ihminen on aivan ihana. Mielenkiinnon kohteet ja vapaa-ajan vietto yhdessä joka kerta aivan juhlaa.

Mutta. Toinen ei tee koskaan aloitetta seksiin. Ei koskaan tule lähelle. Ei koskaan osoita että olen tärkeä.

Asioita jotka ovat todella tärkeitä ihmiselle, joka pyrkii näyttämään ne joka kerta tavatessamme!

Väkisin mieleen pyrkii ajatus että mitäs jos jossain onkin joku joka osaa näyttää että nauttii kosketuksesta, nauttii huomioinnista? Nauttii kun hieron jalkoja. Kun tulen yhtäkkiä halaamaan ja kerron hänen olevan tärkeä!

Kaikki nuo asiat ovat häneltä lakanneet ssri:n myötä. Ja se todella raastaa omaa sielua!

Tulee tunne että kaikesta huolimatta menen tässä hukkaan, vaikka haluan seisoa rinnalla ja tukea toista kun hän kokee noita lääkkeitä tarvitsevansa!

Vierailija
44/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh mitään ssri kukkua, pyydät vaan samantein neuroleptejä. Niillä lähtee panetus, halutus ja ilo ihan kaikesta. Merkillä tai nimellä ei väliä, kaikki salpaa dopamiinireseptoreja aivoissa. Jotkut paremmin toiset "heikommin".

Vierailija
45/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ainakin sepramia, venlafaxiinia ja paroksetiiniä ja mikään ei ole vienyt seksihaluja. Ja olen siis masennuslääkkeitä syönyt noin 8 vuotta.

N29

Vierailija
46/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naimisiin. Kahdessa vuodessa halut on kadonneet tai ainakin sexin saanti on loppunut.

Vierailija
47/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopramille ääni täältäkin.

Vierailija
48/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaksiinia en ole testannut mutta minulle essitalopraami teki vahvimmin tuota vaikutusta.

Ap:lle haluan kuitenkin sanoa että seksihalujen tarkoituksellinen turruttaminen on mielestäni erittäin huono idea.

Jos/kun kärsit masennuksesta niin tärkein tavoite on nousta takaisin pinnalle. Se että sinulla on haluja jäljellä, kertoo että se osa sinusta haluaa elää, ja vielä voimakkaasti!

Vierailija
49/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zhypadhera. Injektio

Vierailija
50/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopram voisi muuten olla hyvä tai kuulostaa siltä, mutta fyysisen puolen riskit saattavat estää sen käytön omalla kohdallani riskitekijöistä johtuen. En ole ihan varma kuitenkaan. Joskus lääkäri on sitäkin ehdottanut, joten voisin kysyä. Ap

Vierailija
51/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zhypadhera. Injektio

Muuten hyvä, mutta mistä sellaista saisi ja miksi joku määräisi sitä?

Vierailija
52/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: älä hyvä nainen / mies lähde siitä että sinun pitäisi jotenkin laittaa luonnollisia halujasi "uneen" jollain lääkkeellä. Minä olen pitkäaikaisen masennuksen potilas itse ja kun arvioin nyt n. 40 vuoden iässä menneisyyttäni niin seksihimoja turruttaneiden lääkkeiden käyttämisen aika oli aika kehnoa aikaa.

Vierailija
53/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisen masennuksen takia oli käytössä Venlafaxin 150 mg ja Risperidon 3 mg. Ilman Risperidonia olisin jo ottanut itseni hengiltä, koska harhat niin käskivät. Nyt kolme vuotta viiseimmästä psykoottisesta jaksosta olen viimein saanut purettua Risperidonin kokonaan pois ja olen niin huojentunut, että haluni ovat palanneet. Eivät ihan ennalleen, mutta nyt taas nautin varsin aidosti. Kiihotun hyväilystä ja suudelmista. Olen kuitenkin koko ajan harrastanut mieheni kanssa seksiä aina hänen tehdessään aloitteen. Seksi ja läheisyys on niin tärkeää parisuhteelle ja vaikka en välttämättä ollutkaan hurmoksen huipulla, koska en kyennyt laukeamaan ollenkaan, aiheutti toisen nautinto sykähdyttävää mielihyvää ja tunsin aina suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta mieheni kanssa. Se jo itsessään teki hyvää mielelleni. Nyt teen jo itsekin aloitetta. Venlaa syön todennäköisesti loppuelämäni, niin voimakkaan taipuvainen olen masennukseen ja vaikka olen edennyt terapiassa hyvin, se ei poista alttiuttani. Silti haluan elämässäni olevan myös läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
54/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on outo lääke. Aluksi se jopa nostaa seksihaluja ja k yrpä seisoo kun lipputanko ja panettaa ihan sikana, mutta hyvin nopeasti köytön jatkuessa tulee alasajo ja stondistakaan ei meinaa tulla. Se myös vaikuttaa siemennesteeseen. Tekee ihan laimeeta, eli siittiöt häviää.

Vierailija
55/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää luettavaa ihmiset ovat tuhonneet ihmisyytensä (tunteet ja seksuaalisuutensa) lääkkeillä ja puhuvat siitä kuin aamupuurosta.

Miten tämä eroaa lobotomiasta muuten kuin, että se on tehty kemiallisesti.

Älä jaksa! Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, toisille seksi ei ole koko elämä. Ootko kuullu mustasta eli vähän rankemmasta huumorista? Sekin kehittyy tässä kroonista masennusta potiessa. Seksi ei koskaan ole ollut mun pala kakkua, joten en sen perään kauheesti osaa itkeä.

Vierailija
56/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja syönyt paniikkihäiriöön paroksetiinia 10 vuotta. Ei ole vienyt haluja. Tosin kestää pidempään yhdynnässä,.eikä tule liian nopeasti. Eikä tee mieli vetää käteen montaa kertaa päivässä, kuten ennen lääkitystä. Seksi kerran viikossa riittää. Mutta varmaan vaikutus riippuu lipidon vahvuudesta alunperin.

Vierailija
57/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän kirjoitti:

Itsellä se tilanne että todella mietin lähes täydellisen suhteen lopettamista noiden lääkkeiden takia.

Ihminen on aivan ihana. Mielenkiinnon kohteet ja vapaa-ajan vietto yhdessä joka kerta aivan juhlaa.

Mutta. Toinen ei tee koskaan aloitetta seksiin. Ei koskaan tule lähelle. Ei koskaan osoita että olen tärkeä.

Asioita jotka ovat todella tärkeitä ihmiselle, joka pyrkii näyttämään ne joka kerta tavatessamme!

Väkisin mieleen pyrkii ajatus että mitäs jos jossain onkin joku joka osaa näyttää että nauttii kosketuksesta, nauttii huomioinnista? Nauttii kun hieron jalkoja. Kun tulen yhtäkkiä halaamaan ja kerron hänen olevan tärkeä!

Kaikki nuo asiat ovat häneltä lakanneet ssri:n myötä. Ja se todella raastaa omaa sielua!

Tulee tunne että kaikesta huolimatta menen tässä hukkaan, vaikka haluan seisoa rinnalla ja tukea toista kun hän kokee noita lääkkeitä tarvitsevansa!

Ikävää, että on tuollainen tilanne. Onneksi kuitenkin hän normaalisti on erilainen. Jos ei olisi, niin ei olisi luultavasti väliaikaista. On myös parisuhteita, joissa kosketuksen ja läheisyyden puute toisen taholta on normaalitilanne ja se on vielä raastavampaa toiselle.

Vaikka itse tässä kysynkin siitä lähtökohdasta, niin en jaksa uskoa hänen tai kovin monen muunkaan toivovan tuollaisia sivuvaikutuksia. Ehkä hän saattaa jopa ymmärtää asiaa kannaltasi. Toivottavasti rakastamasi ihminen tulee kuntoon. Ap

Vierailija
58/60 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9mm clock

Vierailija
59/60 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini oli mulla tehlkas zombiuttaja. Käytetään mm. unettomuuteen eli ei tarvitse olla edes masentunut sitä saadakseen.

Vierailija
60/60 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ssri-lääkkeet tunnetusti vievät enemmän tai vähemmän

Jeps. Samoja lääkkeitä käytetään seksirikollisten halujen poistamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi