Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤MAALISMASUT¤¤¤¤¤

30.06.2006 |

nyt kyllä uskallan ja jo aloittaa tällaisen pinon=) en ainankaan huomannut että tällaista vielä olisi...

mulla la 4.3.07 ja kolmatta odottelen. aina tämä on sitten yhtä jännää, oli sitten kuinka mones raskaus! tämä jää sitten ehkä viimeiseksi, niin ollaan miehen kanssa asiaa ajateltu, mutta koskaanhan ei voi sanoa ettei enää koskaan... =)

muutkin vain pinoutumaan, jännitetään yhdessä tätä alkua!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänää plussasin ja laskujen mukaan LA ois 7.3.2007

pelottaa hirmusti kun maaliskuussa keskeytettiin tuulimuna,ettei sama uusiudu,tästä syystä huomenna varaan ajan yksityiselle äitiysneuvolaan ultra-ajan..

meillä entuudestaan 1v1kk tyttönen ja kovasti toivotaan tämän nyt poikivan tuloksia oikeasti=)

Vierailija
2/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia pudonneille, toivottavasti nämä ikävät uutiset ei enää lisäänny!

Voitaisiin jättää tuo toinen pino oman onneksa nojaan ja kirjoittaa jatkossa tähän?

Me oltiin mökillä viikonloppu ja mies jäi lomalle, toisten on vaan lähdettävä töihin! No, toivon mukaan kohta on itsellä sitten vähän pidempi " loma" tiedossa :)

Tällä ei ole tapahtunut mitään uutta. Nyt on pahoinvointi loppunut (?) tai ainakin vähentynyt siinä määrin, ettei ole tarvinnut enää oksentaa, ainoastaan yökkiä.. Tosin sitä tulee aamuin illoin. Rinnat on arat ja vatsanseutu turvoksissa. Onneksi on kesä niin voi käyttää kietaisuhametta - ei ahdista :D

Kerroin viikonloppuna siskolleni, joka on esikoisen kummi. Muille ajateltiin kertoa vasta sitten kun huomaavat. Esikoisen kanssa en saanut pantata salaisuutta, kun tupakanpolton lopettamisesta ja kihlauksesta kaikki alkoivat vauvauutisia utelemaan. Nyt ei onneksi ole tällaisia " näkyviä merkkejä" - eli katsotaan miten pitkää asia pysyy salassa :DD

-neet rv 4+2

PS. Tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille jakaen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mielikuva, että tuulimuna olisi vain kertaluontoinen juttu. Siis, että se voisi tulla vain kerran tai ainakaan toinen kerta on erittäin epätodennäköinen. Korjatkaa jos olen väärässä??

Vierailija
4/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omien laskujen mukaan La. olis 6.3 Ennestään mulla on poika 1v3kk.

Oireista sen verran, että VÄSYTTÄÄ!! Ihan niinkuin esikoisestakin. Lisäksi rinnat on todella kipeät!

mammma 4+6

Vierailija
5/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskauteni, laskettu aika 26.2., mutta varmaan menee yliaikaiseksi ensikertalaisella. Oireita ei ole muuta kuin hiukan väsyneempi iltaisin ja rinnat vähän aremmat, kaipa ne muut oireet tulee kohta... Odotan ekaa ultraa jotta kaikki on ok, kaikki konkretisoituu silloin, jolloin " todellinen" odottaminen alkaa :D

Vierailija
6/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tänään näytti testi plussaa ja odottelen siis maaliskuista! LA 9.3.2006. Aika omituinen tämä olotila, jonka ensimmäinen plussa-testi saa aikaan.. Kädet onnesta täristen nytkin yritän tänne kirjotella.

Oireita: rinnat tosi kipeät ja turvonneet (mies tykkää..), vihlaisut alavatsalla (välillä tosi tosi kovaakin), niin ja ne lämmöt: ne laski tossa to-pe kun menkkojen piti alkaa, mutta la ne taas nousi ylös. Kummallista. Saas nähdä millon muita oireita ilmaantuu.

Ensimmäistä nyt siis odotellaan ja toivotaan kovasti että kaveri viihtyy mukana loppuun asti!!

-Branco rv 4+jotain

Vierailija
7/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

Uusi viikko, ja samalla uusi raskausviikko pyörähti itselläni käyntiin!

Olo edelleen aika hyvä. Heikottaa eli väsyttää aika tavalla. äsken imuroin koko asunnon, ja se laittoi olon voimattomaksi ja huonoksi. Tänään aamulla ekaa kertaa hieman kuvotusta, mutta jännästi tuli vasta, kun olin pojat ruokkinut, pukenut, ja itseni laittanut kondikseen ja istuimme autossa matkallla hammaslääkäriin. Yhtäkkiä kauhea kuvotus, mietin jo missä olisi kahvila tai vastaava, josta vois hakea jotain syötävää (aamulla olin pikaiseen syönyt vain näkkärin, ja siitä syytin huonoa oloa). Perillä Tk:ssa olo oli jo parempi. Että tästä nämä huonot olot sitten ilmeisesti alkaa :)

kannattaisi varmaan aina välillä aloittaa uusi pino, jottei tämä yksi veny aivan valtavaksi, eikö? Voisiko vaikka se, joka huomenissa kirjoittaa ekaksi, niin tehdä uuden aloituksen?

Ja paljon voimia niille, jotka putosivat matkasta pois, ja tarrasukkia meille muille! Toivottavasti porukka ei enää pienene.

T. Caius rv 5+0

Vierailija
8/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Uskaltaudun minäkin jo tänne puolelle mukaan. Ensimmäistä odotellaan, täti nyt melkein viikon myöhässä, testejä tein viime viikolla kun olisi pitänyt kuukautisten alkaa ja plussaa tuli :) LA pitäis olla 6.3.07

Varailin tossa jo ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle, jospa sen jälkeen muuttuis " todellisemmaksi" tämä odotus, tällähetkellä tuntuu aika epätodelliselta ja miettii vaan kokoajan että onkohan siellä sittenkään ketään :( Raskausoireita ei kovinkaan paljoa ole, rinnat vähän arat ja alvatsaa nippailee välillä. Pelottaa vaan kovasti että pysyykö pikkuinen mukana, ja sen seurauksena sitten tarkkailee oireita ja kehoa varmaan liiaksikin. Jostakin jopa luin että ei kovinkaan epätavallista että eka raskaus menee kesken/tuulimuna :/ Tosin mä oon varmaan vähän liiankin tietoinen kaikista riskeistä ja komplikaatioista, alkaa olla jo tää mun paniikki niissä mitoissa että tuntuu että miten on mahdollista että kukaan on ikinä lapsia saanutkaan maailmaan jos kaikki raskaudet menee kesken jne.

Huoh, anteeksi vuodatus ja negatiivinen asenne, hirveä tarve vaan saada jotain vertaistukea :( Ja isot halaukset kaikille jotka on tippuneet.

Stressitöntä maanantai päivää toivoo

neuroottinen edda rv 4+6

Vierailija
9/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu sujui ilman pahempaa pahoinvointia ja tänäänkin olo on ollut ihan kohtalainen. pari viikkoa pitäisi vielä töissä nieleskellä ennen kesälomaa...

monesta raskauteen liittyvästä asiasta olen vielä tietämätön. esim, voisitteko kertoa miten lasketaan tuo raskauden kesto x+x. viikoista ja päivistä on kyse, sen verran olen perillä. lasketaanko se viimeisten kuukautisten alkamisesta? mulla ne alkoi 30.5. eli onko nyt 4+6?

Vierailija
10/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikoista kyselit. Juuri noin se lasketaan, eli sinulla rv on juuri 4+6, huomenna sinulla siis alkaa uusi viikko, eli rv 5+0 :))

ja tervetuloa edda joukkoomme! Minäkin olin aivan mahdoton itseni tarkkailija ekassa raskaudessa :)) nyt kolmatta odottaessa, olen ymmärtänyt, etten voi asioille mitään, mikä tulee on tullakseen. Joten en enää suuria hermoile. Toivon vain parasta... Ja onnea vielä!!

T. caius rv 5+0

Vierailija
11/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sit tiedän itsekin missä mennään...

olen varannut jo ajan ensimmäiseen ultraan. se on kahden viikon päästä. jos sen jälkeen tämän jo voisi uskoa todeksi.

vähän jännittää se, missä vaiheessa ulkopuoliset havaitsevat raskauden. en ole mikään ihan hoikka, ja muutenkin on vähän sellainen turvonnut vatsa. ja nyt se tuntuu turpoavan vaan entisestään... onneksi olen tässä välissä sitten kuukauden lomailemassa.

Vierailija
12/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aivan poikki näiden helteiden takia. Tulis jo kylmempi :P Pitäisi tehdä ulkotöitä ja siivota, mutta ei kertakaikkisesti jaksa. Tänään on viimeinen lomapäiväkin. Huomenna alkaa työt uudessa paikassa. Vähän jännittää :/

Tein tänään vielä yhden " varmistus" testin. Ja nyt siihen pärähti kunnon viivat =) Koitin soitella neuvolaan aikaa, mutta ei ollut terkkari paikalla. Huomenna uudelleen yritettävä. Milles viikoille se eka neuvola yleensä tulee? Oireita mulla ei vieläkään pahemmin ole. Kaippa niitä ei tule ollenkaan sitten.

-anzq rv 4+5 (kait???)

Vierailija
13/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Toisessa ketjussa puhuttiin yahoon-listasta, mutta sen osoitetta ei ainakaan missään näkynyt, joten taisi se jäädä perustamatta? Minä perustin äsken listan nimellä Maalismurut2007 ja suora url: http://groups.yahoo.com/group/Maalismurut2007/

susu75, rv5+4 (la 1.3)

Vierailija
14/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Ilmoittaudun myös. Laskettuaika 5.3.07 ja viides tulossa. En ole aikaisemmin täällä ollutkaan kirjoittelemassa , mutta lueskellut kyllä olen toisten kirjoituksia. Mulla siis jo neljä lasta ennestään 01/94, 11/96, 09/00 ja 06/05.

äitiliini74

Vierailija
15/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ilmottaudun tänne minäkin. Hetki sitten plussasin. La 7.3.07. Mun kolmas ja meidän neljäs tulossa. Oireita ei mitään. Esikoisestakaan ei ollut muuta kuin rinnat kipeenä, väsymys ja rasvottuvat hiukset, muuten olin elämäni kunnossa. Kuopuksesta oksensin koko päivän rv 13 asti ja sitten alkoi muut vaivat (allergia ilman lääkkeitä ja astma, ym.). Pikkasen jännittää tää oireettomuus, hieman on rinnat raskaat ja välillä tuntemuksia alavatsalla ja -selällä. Taidan mennä minäkin alkuraskauden ultraan, kun tota ikääkin alkaa jo olla.

Jaksaisko joku rustata sellasen esittelypinon???

ja pidetäänkö me tämä maalismasut, vai onko muita kivoja nimiehdotuksia? Itse pidin tuosta kuumepuolen Maalismurmeleista, mutta kaikki käy.

-m- rv 4+5

Vierailija
16/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi palstailija ja kyseessä on ensimmäinen raskauteni. Laskettu aika on ilmeisesti 6.3.2007. Takana on IVF-hoito, enkä oikein tiedä, kuinka la lasketaan tässä tapauksessa.

Vierailija
17/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalean plussan tein jo viime viikolla, muistaakseni perjantaina ja sunnuntaina viivat olivat sitten jo vahvat. La olis luultavasti siinä 5.3 tienoilla, mutta mitä luultavimmin muuttuu vähän myöhemmäksi kun tuo ovis oli aika myöhään tässä kierrossa.

Toinen olisi tulossa meille jos kaikki nyt vaan menee hyvin. Esikko on 05/04 syntynyt eli on nyt rämäpää 2v. Jännittäähän tämä vähän mutta toisaalta kun jos jotain on mennäkseen vikaan niin siihen ei oikein itse voi mitään vaikuttaa...

Kaikille onnea ja turvallista alkua! Mennään yhdessä sinne ensi kevääseen :-)

Vierailija
18/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuonne oikein pääsee mukaan... en oikein osaa käyttää. Tarvitseeko tuonne olla jotku salasanat tms?

Vierailija
19/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katellaa onnistuinko ;D

Vierailija
20/38 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs plussasin 3pvää ennen oletettua kk-päivää, keskiviikkona aconin herkällä selkeän ja punaisen plussan. Sen jälkeen pari muutakin testiä on tullut tehtyä... *punastelee* :) LA olisi 10.3 ja toinen pirpana olisi meille tulossa. Ennestään meillä on 2v poika.

Oireita on mielestäni liian vähän... ;) Itken herkästi ja kiukuttelen, väsyttää ja satunnaisesti röyhtäyttää ja mahassa on outo olo. Mutta rinnoissa tulee ihan tosi harvoin mitään tuntemuksia ja mahassa tuikkii hennosti ihan välillä vain. Mulla nuo oireet tuntuu tulevan ja sitten taas katoavan. Uhosinki jo kaverille, että haluan raskauspahoinvoinnin, jotta tietäisin olevani raskaana :D kaikkea sitä epätoivoissaan uhoaa :D Nyt vain kaikille nautinnollista alkuraskausaikaa, pysykäämmehän nyt kaikki mukana menossa!!!

Onni-Ihme rv 4+2 (miten ihanalta tuntuu tuo kirjoittaa!)