ÄLKÄÄ AVATKO SUOMEN KOULUJA!
Suomella on tapana matkia toisia maita ja nyt kun Tanska ja Saksa avaa kouluja,
niin ÄLKÄÄ hyvä hallitus tehkö samaa virhettä perässä.
Etäkoulu sujuu ihan hyvin kesään asti.
Kommentit (16)
No johan meillä on päätös että koulut ovat kiinni ainakin toukokuun puoliväliin. Ei niitä nyt olla avaamassa.
Se että teillä sujuu ei tarkoita että kaikilla sujuisi.
No hyvä, että päätös on tehty jo kuukaudeksi eteenpäin.
Mutta jos ollaan kiinni toukokuun puoliväliin asti, niin ei ole mitään järkeä mennä kahdeksi viikoksi kouluun hakemaan tautia ja sitten kesä sairastaa ja levittää eteenpäin.
Jos on jo 2kk oltu kotona, niin se 2 vko ei enää mitään hyödytä siellä koululla.
ap
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, että päätös on tehty jo kuukaudeksi eteenpäin.
Mutta jos ollaan kiinni toukokuun puoliväliin asti, niin ei ole mitään järkeä mennä kahdeksi viikoksi kouluun hakemaan tautia ja sitten kesä sairastaa ja levittää eteenpäin.
Jos on jo 2kk oltu kotona, niin se 2 vko ei enää mitään hyödytä siellä koululla.
ap
Aion pitää omat lapseni kotona myös tuon 2 viikkoa, vaikka hallitus päättäisikin avata koulut.
Sillä ei ole oppimisen kannalta enää mitään merkitystä, mutta iso riski saada virus.
Toivottavasti elokuussa tilanne on rauhoittunut sen verran, että lapset pääsevät kouluun turvallisin mielin.
Vierailija kirjoitti:
En laita omiani kouluun vaikka avaisivatkin. Yksi lapsistani on riskiryhmää.
Mä en edes stressaa siitä, avataanko tai ei. Mun lapsi ei ole kouluun menossa - jos tarvii, jätän kotiopetukseen. Ai että kävi hyvin, että tämä virus ei tullut aikaisemmin meille - esim syksyllä. Olisi ollut vähän hankalampi järjestää kotiopetusta. Nyt on kumminkin kesäloma pian alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes stressaa siitä, avataanko tai ei. Mun lapsi ei ole kouluun menossa - jos tarvii, jätän kotiopetukseen. Ai että kävi hyvin, että tämä virus ei tullut aikaisemmin meille - esim syksyllä. Olisi ollut vähän hankalampi järjestää kotiopetusta. Nyt on kumminkin kesäloma pian alkamassa.
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että korona on kouluikäisille harmiton flunssa josta pääsee eroon sairastamalla.
Miten niin avata kouluja? Meidän pihapiirin penskat (siis kaksi) on olleet ja ovat koulussa tänäkin aikana.
Kouluthan on päätetty jo pitää etäopetuksessa ainakin 13.5. asti. Onko jossain muka kaavailtu tuon määräyksen kumoamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että korona on kouluikäisille harmiton flunssa josta pääsee eroon sairastamalla.
Ne koululaiset tuppaa vaan levittämään sitä tautia aika tehokkaasti vaikka eivät itse sairastuisikaan (vakavasti).
KOULUT AUKI MAHDOLLISIMMAN NOPEAST!!!! HYVÄ HALLITUS, TEHDÄÄN NIIN KUIN MUUTKIN MAAT!!!!!
Aiotteko laittaa lapsianne kouluun enää ikinä? Edes toiselle tai kolmannelle asteelle? Minä en aio. En todellakaan ota riskiä, että tulee taas kohta joku uusi korona tms. Aion opettaa lapsille kaiken kotona nyt ja tulevaisuudessa.
Toivottavasti ei avata. Meillä oli jatkuvasti flunssia, siihen asti kunnes ne suljettiin. Oikein pöpöpesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Tekisin lasun.