Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut ystävääni

Vierailija
06.04.2020 |

Se tavallinen tarina. Olen todella, todella korviani myöten rakastunut ystävääni, joka selkeästi haluaa vain ystävyyttä. Ihan kamalaa.
Miten tästä eteenpäin? Haluaisin nähdä häntä koko ajan, mutta eipä sellaiseen toki ole mahdollisuutta, että kaksi 40-50 v yhtäkkiä alkaisi toisiaan nähdä kahvien merkeissä ilman suhdetta...🤔

Miten saan tunteet tukahdetettua? En halua häntä menettää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen kestää noin 4kk tutustumisesta ja rakkaus noin 2 vuotta. Eiköhän se ajan kanssa mene ohi jos toinen ei mitenkään tilannetta ruoki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi, haluatko ajatella tätä henkilöä vain negatiivisen kautta (hän ei huoli minua, minä kärsin hänen vuoksensa) vai positiivisen kautta (olen onnellinen, että minulla on näin mahtava ystävä ja henkilö elämässäni)?

Kun tulee ajatuksia ja tunteita, joissa haikailet hänen perään romanttisesti, ohitat ne kevyesti etkä jää fantasioimaan ja märehtimään niillä. Eli et ruoki tuollaisia ajatuksia. Sen sijaan pyrit korvaamaan niitä ajatuksilla siitä, kuinka paljon arvostat häntä ystävänä ja kuinka tärkeä ihminen hän voi olla sinulle ystävän roolissa. Muistutat itseäsi siitä, että on onni löytää hyvä ystävä, jonka kanssa voi jakaa iloja ja suruja. Yritä oppia arvostamaan ystävyyttä sen sijaan, että näet vain romanttisen suhteen merkittävänä ihmissuhteena. Jos tapaa upean ihmisen, mutta ei pysty arvostamaan sitä, ellei se käänny romanttiseksi ja seksuaaliseksi suhteeksi, niin siinä menettää paljon.

Vierailija
4/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat viettää aikaa hänen kanssaan, niin kai olisi mahdollista keksiä teille enemmän jotain yhteistä tekemistä ihan vain ystävinä? Aloita vaikka joku uusi (ja häntä potentiaalisesti kiinnostava) harrastus ja kysy häntä mukaan, tekosyynä vaikka se että tarvitset sosiaalista painetta, muuten et saa lähdettyä.

Toki on hankalaa, jos ei saa tunteilleen vastakaikua, mutta kuten edempänä sanottiin, hyvä ystävä on arvokas ihan itsessään ja teet karhunpalveluksen teille molemmille, jos ajattelet häntä vain saavuttamattomana rakkautena sen sijaan että arvostaisit sitä mitä hän on nyt. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta omia ajatuksiaan pystyy onneksi jossain määrin ohjailemaan.

Vierailija
5/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan olla ystäviä. Tunteista enin kiihko katoaa kun viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
6/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan olla ystäviä. Tunteista enin kiihko katoaa kun viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
7/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja mies vai?  

Vierailija
8/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja mies vai?  

Kyllä, nainen ja mies.

Aluksi tuntui että kiinnostusta oli, sitten mieheltä se vain tuntui yhtäkkiä loppuvan... ja nyt sitten itse riudun, kun haluaisin enemmän.

Sen kemian ja pilkkeen silmäkulmassa tunsi, nyt jotenkin ”taannuttu” täysin kaveriasteelle.

Ap

Vierailija
9/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up