Miksi ihmeessä miehet ajavat KALJUn ?
Onko se oikeasti joidenkin mielestä cool tai hyvännäköinen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää maskuliinisista lihaksikkaista kaljuista äijistä. Kuka muuta väittää-valehtelee. Ei heteronaiset halua itselleen toista naista vaan miehen. Tää on sitten laaja käsite ja varsin subjektiivista, mitä se miehekkyys naisen näkökulmasta on, mutta pääsääntöisesti luonto ajaa naiset komeiden kaljukarjujen kainaloon hellittäviksi. Olen nähnyt tämän tapahtuvan omin silmin.
M38Aika jännää ajatella kalju maskuliinisuuden merkkinä kun yleensä karvat ovat kai maskuliinisuuden merkki ja eläinmaailmassa karvanpuute puolestaan kertoo monesti eläimen heikosta kunnosta.
Oletko nyt varma, että et ole tehnyt välttämättömyydestä hyvettä?
Luulisin, että moni mies varmaan haluaisi pitää tuuhean hiuspehkon, jos se olisi mahdollista. Mutta toki on myös tärkeää olla sinut sellaisen asian kanssa, mihin ei voi myötävaikuttaa.
Tuota ihmiset eivät ole eläimiä ja toisaalta olen nähnyt fyysisesti hyvin rajottuneita salikuntoilijoita enemmän hiuspäisten miesten joukossa, kuin kaljupäisten. Kaljuuntuminen on miehille tunnusomainen piirre, ei naisille Toki jotkut naisetkin voivat kaljuuntua ja vaikuttava aine on heilläkin testosteroni. Että tämä siitä heikosta kunnosta.
-Treenauttaja
Voin kertoa, että hurjalta tuntui tarttua hiusten leikkauskoneeseen ja vetää miehen pää kaljuksi silloin, kun hän päätti, että loputkin lähtee. Oli meinaan sen verran jo päälaki paljastunut, että halusi lopuistakin eroon. Tiedossa oli tuleva kaljuuntuminen, sillä miehen isä oli päälakikalju ja isoveli kaljuuntui ihan samalla tavalla kunnes ajeli hänkin päänsä kokonaan kaljuksi. Pikkuveli (mieheni) "seurasi sitten esimerkkiä" aikanaan.
Monta kertaa paremman näköinen tuo kalju on kuin se osittain kaljuuntunut pää, kuten jo ensimmäinen vastaaja totesi. Itse asiassa enää en osaisi miehelle hiuksia kuvitellakaan, vaikka olen nähnyt ajan reilusti ennen kaljuuntumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kohta enää vaihtoehtoja? Päälaella alkaa paistaa paljas pinta...
Ns. "Juice letti"; eli päälaelta täysin kalju takaa (epäsiistit) pitkät hiukset / letti (https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/458850-rockmestarin-poismenosta…)
Hmm, no oishan se kova. Harmi kun en osaa laulaa :)
Ei se haittaa, ei osannut Juicekaan
Välttämättömyys on hyve tässä tapauksessa jos subjekti niin kokee. Kokea asian voi sitten monella tapaa. Kaljuhan voi olla ja silti karvainen muualta. Jos partaa ja rintakarvat puskee tuuheana niin silloin on ”eläinmaailmassakin” ilmeisen terve ja viriili.
Tosi kuin vesi on se, että useat suomalaiset miehet kaljuuntuvat geeniperimän vuoksi.
Yleensä seksikkyys ja vetovoima on monen asian summa, ei hiuksien.
Makuasioita sanoi koira kun mu niaan nuoli:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää maskuliinisista lihaksikkaista kaljuista äijistä. Kuka muuta väittää-valehtelee. Ei heteronaiset halua itselleen toista naista vaan miehen. Tää on sitten laaja käsite ja varsin subjektiivista, mitä se miehekkyys naisen näkökulmasta on, mutta pääsääntöisesti luonto ajaa naiset komeiden kaljukarjujen kainaloon hellittäviksi. Olen nähnyt tämän tapahtuvan omin silmin.
M38Aika jännää ajatella kalju maskuliinisuuden merkkinä kun yleensä karvat ovat kai maskuliinisuuden merkki ja eläinmaailmassa karvanpuute puolestaan kertoo monesti eläimen heikosta kunnosta.
Oletko nyt varma, että et ole tehnyt välttämättömyydestä hyvettä?
Luulisin, että moni mies varmaan haluaisi pitää tuuhean hiuspehkon, jos se olisi mahdollista. Mutta toki on myös tärkeää olla sinut sellaisen asian kanssa, mihin ei voi myötävaikuttaa.
Kohta luovun minäkin viimeisistä hiusrippeistäni ja ajan kaljuksi.
M37
Kalju on miehekäs!
Vierailija kirjoitti:
Kohta luovun minäkin viimeisistä hiusrippeistäni ja ajan kaljuksi.
M37
Onhan peruukki myös vaihtoehto. Monet naisetkin käyttää hiuslisäkkeitä, eikä kukaan rutise niistä.
Olen köyhä, joten ajamme kaverini kanssa yhteisellä koneella. Hän on itse kaljuuntunut ja saisi muuten käydä jatkuvasti parturissa. Itseäni ei haittaa olla kesäisin kalju, on vaan helpompaa ja toisaalta harvat positiiviset kommentit ulkonäöstäni naisilta saan juuri kaljuna, kun kuulemma miehistää.
Hiukset ei ole mukavat (omassa) päässä. Kalju on helvetin hyvän tuntuinen tyynyä vasten ja hivellessä. Itse leikkasin taas pois, kun kampa ei kertakaikkiaan tehonnut ja parturiin ei kiinnosta mennä/maksaa.
ei saatana...