Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Jätä se sika juoppo ja lopeta sen elättäminen. Ja jätä huono työpaikkasi vaatekaupassa, ja mene kouluun. Ja et todellakaan ole lihava ja ruma, vaikka miehesi niin sanookin,vaan kaunis, hoikka, nuori nainen, jolla on elämä edessä!
Luulen ettei sille kannata sanoa yhtään mitään. Tekee kaiken kuitenkin just päinvastoin, koska ei voi sietää neuvomista ja komentelua
Olisin siis vaan hiljaa ja pyörittelisin päätäni
Jos aikakoneella pääsisin taaksepäin vuoteen jolloin olin 25v, kysyisin monesko viikko menossa? Ei raskaudessa vaan kalenterissa. 😄 ja sitten luettelisin seitsemän numeroa jotka kannattaasillä viikolla yhteen lappuun rustata 😁. Sen jälkeen matkustele ja nauti elämästä, mutta älä sekaannu huumeisiin ja käytä viinaa suht kohtuudella. Liiku.
Se mulk ku pettää sua vielä. Et usko, tiedetään... mutta se päivä koittaa kuule. Sää lyöt mua, jos kerron minkälaisen ihmisen kanssa. Sellaisen, jolla on sekä munat että vulva.
Jätä se muija heti, mene terapiaan, pura siellä koko lapsuutesi ja hoida pääsi kuntoon. Sen jälkeen lukioon, huippupaperit ja opiskele itsesi lääkäriksi tai lakimieheksi. Satut olemaan fiksumpi kuin 98% muista, mutta et vaan tiedä sitä vielä. Asia selviää sulle kyllä ja myöhemmin kadut tuhlattuja vuosiasi ja potentiaalisi hukkaamista. T. Melko menestynyt 50v
Sanoisin, että ole kärsivällinen ja ymmärtäväinen kasvattaja niille kahdelle ihanalle pienelle pojalle. Ja suhteessa ja elämässä ei kannattaisi olla niin ehdoton. Elämä on hionut kulmia, mutta helpommalla olisi päässyt kun ei olisi ollut niin jyrkkä ihminen silloin.
Anteeksi pitää osata pyytää ajoissa ha anteeksi pitää osata antaa.
Lähde vi t t u u n täältä Suomesta,ikuisen auringon alle
Elä yksin kolmekymppiseksi saakka ja nauti nuoren aikuisen vapaasta elämästä.
Älä vaihda pääainetta enää! Matematiikka on juuri se sinun alasi. Nyt vaan valmistut äkkiä ja työelämään, kun on vielä työvoimapula. Kohta ei enää ole.
Älä mene tuon tyypin kanssa naimisiin.
Osta nyt nokiaa. Vaihda ne bitcoineihin kun ilmestyy.
Älä muuta työn perässä. Työ on syvältä, paksa palkka ja olet aina yksin.
Olisit pysynyt silloisessa työpaikassa ja lähtenyt koulutukseen kun lama iski heti tuon jälkeen.
Että raha on ainoa asia, jolla on merkitystä.
Valitse se suunta elämässä minkä todella ITSE haluat. Älä tee mitä muut odottavat ja vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se k*sipää, ihan turha jäädä odottamaan ja toivomaan, että se kasvaisi vielä joskus aikuiseksi ja alkaisi kohdella sinua niin kuin kumppania kuuluisi kohdella. Se ei tule koskaan välittämään mistään muusta kuin omista toiveistaan, haluistaan ja tarpeistaan ja nainen on sille aina pelkkä kodinkone, jonka voi korvata koska tahansa uudella.
Voi tämän kun joku olisi sanonut mulle parikymppisenä 🥺
Että älä mene naimisiin, eroa.
ja mene ADHD-tutkimuksiin
Jätä se k*sipää, ihan turha jäädä odottamaan ja toivomaan, että se kasvaisi vielä joskus aikuiseksi ja alkaisi kohdella sinua niin kuin kumppania kuuluisi kohdella. Se ei tule koskaan välittämään mistään muusta kuin omista toiveistaan, haluistaan ja tarpeistaan ja nainen on sille aina pelkkä kodinkone, jonka voi korvata koska tahansa uudella.