Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Olet kaunis, nauti kauneutesi hedelmistä. Ne hedelmät tuottavat sinulle iloa vielä monta vuotta. <3
Hae vaan rohkeasti opiskelemaan yliopistoon, et ole liian vanha sinne, vaikka omasta mielestäsi olet liian vanha opiskelemaan enää yhtään mitään.
Et ole liian vanha löytämään elämääsi uutta rakkautta. Olet oikeastaan aika lapsi vielä ja naiivi ajattelumaailmaltasi.
Jätä tuo nainen, se on kusipäinen narsisti. Jätä myös tupakointi, äläkä juo niin paljon viikonloppuisin kun se tekee sinut idiootiksi. Tuota tyyliäsi voisit miettiä vähän tarkemmin. Itsetuntosi kaipaa myös kohennusta. Osaat kyllä kun luotat itseesi. Voisit myös laittaa rahaa säästöön kun sinulla on vakituinen työ.
Sitten pari reipasta litsaria naamaan. Ikäänkuin sanojen vakuudeksi ja paluu aikakoneella tähän päivään.
Josss mulla olisi ase niiin olisin ampunut itseni jo aikapäiviä sittteen.
Hei minä 25v.olet nyt semmoisessa parisuhteessa joka ei tee sinua onnelliseksi.jätä se mies.opiskele nyt ennen kuin lapset syntyvät.etsi miestä muualta kuin baarista,vaikka kirkosta niin löydät semoisen joka haluaa yhtä monta lasta kuin sinä 😅 tee vapaa-ajallasi muutakin kuin seuraavan vklopun suunnitelmia.harrasta vaikka jotain!nauti elämästä,elät elämäsi parasta aikaa vaikka et sitä voikaan nyt tajuta 😊
Jos miehesi sanoo lapsenne hautajaispäivänä, että sun pitäis olla kuollut, ei lapsen, niin ehkä jotain on pielessä.
Ei tietenkään lapsenkaan pitäisi olla kuollut, mutta vakavalle sairaudelle ei kukaan voinut mitään.
Mene opiskelemaan lisää. Älä tyydy siihen mitä jo on. Yritä päästä eroon tuosta ujoudesta ja arkuudestasi.
Älä luule, että sinulla on aikaa loputtomiin, tutustu itseesi kunnolla ja valitse työ ja parisuhde sen mukaan. Pidä huolta vain tästä päivästä, huominen kyllä kantaa itse itsensä eli siis carpe diem. Hanki jokin taito , josta työnantajat ovat valmiina maksamaan. Yritä elää omia unelmia, ei muiden.
No eipä tässä ole kuin huimat kaksi vuotta ehtinyt kerryttää viisautta tuosta iästä. Neuvoisin pysymään vanhassa duunissa, koska jos en olisi vaihtanut niin en olisi tällä hetkellä lomautettuna... Käskisin myös laihduttamaan, jos nuorempi minä sen olisi jo aloittanut niin valmista olisi tullut jo aikapäivää sitten. Tosin tiedän mitä nuorempi minä mulle vastaan sanoisi. "Mitä se sulle kuuluu mitä mä teen?"
Ota se kansantaloustiede toiseksi sivuaineeksi ääliö!
Kehitä sitä omavaraistaloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lykkää lapsentekoa "sitkun"-mallilla, vaan toimi "nytkun". Parin vuoden päästä olet tilanteessa, jossa biologisen lapsen saaminen ei ole enää millään konstilla mahdollista.
Parin vuoden? Eli alle 30-vuotiaana kuitenkin? Ootko ihan tyhmä?
Kuinka tyhmä pitää olla, että kommentoi näin?
Ota se hevonen niin ei tarvitse kymmenen vuoden päästä olla kateellinen muille hevosen omistajille
Jätä miehesi. Ette sovi toisillenne. Tulet tapaamaan elämäsi miehen myöhemmin. Vaihda alaa. Opiskele sitä mitä haluat.
Aika moni olisi antanut neuvoja lapsistaan, ettei "hankkisi" niitä. Onko ne ei-toivotut lapset kokonaan poissa elämästä, vai miten niihin nyt suhtaudutte?
Kaikki selviää, saat kaikki maksut hoidettua. Sinä pystyt maksamaan kaikki velat joka sinut vanhemmat oli ottanut sinun laskulle. Sinä saat ihanan perheen ja hyvän työpaikan. Sinun ei tarvitse kohta tehdä enää 3 työtä ja saat nukkua joskus 8 tuntia. Jaksa vielä pari vuotta niin kaikki selviää, sinusta tulee vahva ihminen.
Opiskele tämän jälkeen, vielä jokin toinen ala. Älä anna muiden enää vaikuttaa uraunelmiisi. Ja muista että unelmat eivät kuulu tähän maailmaan vaan tulevaan. maailmaan. Katso kauas, katso tulevaan, millainen osa sitä sinä haluat olla? Hengaile niiden ihmisten seurassa, joiden kaltaiseksi haluat ammatillisesti tulla. Kuuntele isäsi neuvoja, kyllä elämänkokemuksella on merkitystä. Olet älykäs. Olet kaunis. Luota itseesi.