Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?

Vierailija
06.04.2020 |

Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?

Kommentit (1751)

Vierailija
981/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ees yritä ruskettua.

Tähän liittyen tuli mieleen, että käskisin 25-vuotiasta itseäni lopettamaan runsaan auringonoton ja käyttämään aina auringossa ollessa hattua ja aurinkorasvaa riittävällä suojakertoimella. Silloin sitä ei välittänyt, kun ajatteli, että vaikutukset näkyy sitten ehkä joskus 20 vuoden päästä. No, eipä mennyt kuin pari vuotta tuosta kun naama alkoi jo rypistyä. Ja tietty ihosyövänkin riskikin kohonnut ihan turhaan vain siksi, että olisi hetken aikaa näyttänyt ruskettuneelta. 

Vierailija
982/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tohon mieheen. Se ei kaikista lupauksista huolimatta kouluttaudu loppuun ja hanki työpaikkaa. Säästä rahasi ja aikaasi ja sijoita itseesi ja tulevaisuuteen.

Vierailija
984/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin 25-vuotiaalle itselleni että dokaa, juhli, varasta ja elä täysillä, koska mitään ei ole tehtävissä, unohda unelmat nyt, ne ovat vain tie pettymykseen. Sillä olet syntynyt Suomeen, se tarkoittaa että 90-lamanaikaan työelämään mentyäsi kaikesta parhaasta yrittämisestä ja raadannasta, tukinnoista, opiskelusta omalla ajalla ja ylisuorittamisesta huolimatta olet 25 vuoden päästä pysynyt täsmälleen paikallaan, alemmassa keski-luokassa, on-off työttömänä ja elämä on yhtä taistelua, kurjuutta ja kärsimystä. Koska Suomessa systeemi on suunniteltu niin että jos on keski-luokkaan syntynyt niin siellä tulet aina olemaan ja olot tulevat jatkossa vain ja ainoastaan kurjistumaan. Eläkkeeni suuruus tulee olemaan 61 euroa/kk. Mutta minullahan on asiat hyvin verrattuna mitä se tulee olemaan lasteni sukupolvella, kiitos Marinin hallituksen. Niinpä, lasteni vuoksi muutimme kaikki pois Suomesta, ainakin heillä on jokin mahdollisuus normaaliin ihmisarvoiseen elämään. Eli, jos nyt olet 25, muuta HETI pois Suomesta! Älä edes mieti.

Vierailija
985/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ne putket poikki. Maailma ei tarvii yhtään enempää lapsia. Sori kakarat

Vierailija
986/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia kirjoitti:

Pistä ne putket poikki. Maailma ei tarvii yhtään enempää lapsia. Sori kakarat

Sinulla on nyt väärä maa ja maanosakin mihin toiveesi esität. Löytyy parempiakin.

Vierailija
987/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalle olisi jo liian myöhäistä, mutta 20-vuotiaalle itselleni sanoisin, että ole tiukkana puolisollesi ja sano, että ei lapsia ennen 25 ikävuotta! Nyt kuusikymppisenä eläkeläisenä harmittaa, kun ei (puolison lupauksista huolimatta) koskaan tullut mahdollisuutta lähteä opiskelemaan. Töitä tehdessä ja lapsia kasvattaessa meni elämä, ja loppuelämä menee yhden heistä omaishoitajana. Puolisosta sentään pääsin eroon jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
988/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jätä nykyinen avovaimosi nyt, koska hetken päästä hän jättää salaa yhdessä sovitun ehkäisyn pois ja hankkiutuu raskaaksi, minkä jälkeen maksat elatusmaksuja pitkän ajan."

Hyvä neuvo olisi tuo monellekin ollut.

Vierailija
989/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vi***un se kännykkä ja kattele ympärillesi.

Vierailija
990/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana minulla oli jo peli menetetty. Sanoisin 19-vuotiaalle itselleni, että lakkaa kuuntelematta vanhempiasi. Muuta ulkomaille ja opiskele sellainen ammatti, mikä sinua kiinnostaa. 25-vuotiaana minulla oli vastenmielinen ammatti, työ ja puoliso, koska kuuntelin vanhempieni neuvoja. Siitä sain sentään neljä lasta. Muuta ei minulla enää olekaan, ei edes rahaa tai terveyttä nyt viisikymppisenä. Olisin itseni paras ystävä, jos eläisin uudelleen. Ainakin annan lasteni tehdä valintansa itse ja tuen heitä kaikessa.

Vierailija
991/1751 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asunto hyvältä alueelta, mieti myyntiarvoa. Älä pelkää ottaa lainaa.

Aloita lastenteko aikaisemmin (tosin olin 27 kun aloitettiin yritys, meni vain liki 6 vuotta).

Matkustele, kuten tehtiinkin puolison kanssa. Mikä olisi taas ristiriidassa tuon asunnon ostamisohjeen kanssa.

Olisit jatkanut avoimen yliopiston opintoja työn ohessa.

Olet jo laiha, älä laihduta jatkuvasti! Nauti kauniista naisellisista vaatteista. Ne sopivat sinulle.

Ole positiivisempi.

Noista ajoista jo 17 vuotta.

Vierailija
992/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsari äkkiä.

Vierailija
993/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerä ajatus. Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä joku vanhempi tulee neuvomaan. Jokainen haluaa elää sen näköistä elämää mitä juuri elää.

Vierailija
994/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lainaa keinolla millä hyvänsä ja osta osakkeita. Myy ne 2020 alussa ja osta uudestaan. Myy 2021 Kesäkuussa ja juo rahat.

Vierailija
995/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita itseäsi ikinä tai anna laittaa tiedottomaan tilaan.

Vierailija
996/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene avoliittoon.

Vierailija
997/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Nus si kaikkia kuumia naisia. No näin sitten tapahtuikin viiden vuoden viiveellä 3 kymppisenä. Kyllä kannatti!

M39

Vierailija
998/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nyt heti.

Vierailija
999/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ilmaisia ylitöitä. Luota itseesi, älä juokse tai ui liikaa, nivelet kuluvat turhaan, on vain yhdet osat. Älä kuuntele musiikkia kovaa, kuulon voi menettää.

Minä olen sinun kanssasi, ja puolellasi, et ole koskaan yksin. Olet ainutlaatuinen ja arvokas. Aja autolla.

Vierailija
1000/1751 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kahdesti teetkö lapsia nepsy-miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä