Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Vierailija kirjoitti:
Ota opintolainaa ja käytä se matkusteluun. Perheellisenä heikosti tienaavana ei kovin kummoisia matkoja tehdä
Just näin, matka tampereellekin on jo luksusta
Jos nyt olisin 25v. sanoisin itselleni: jätä tuo jätkä käytää suo hyväkseen! Sen sanoi minulle 15 v.poikani.Itse olin silloin:34vuotias.Ja heräsin vasta poikani sanomaan!Tytär silloin 11 vuotias ja vihanut mua siitä lähiten!
Sinä riität juuri tuollaisena. Elämää ei tarvitse suorittaa ja siitä saa nauttia.
Jos teet lapsia niin et elä enää itsellesi vaan lapsillesi. Vieraannut lapsettomista kavereistasi ja lopuksi miehesi jättää jolloin ei ole enää elämässä kuin työ ja lapset. Mieti tarkkaan mitä siis haluat.
Pidä vielä parempaa huolta terveydestä, hammashoidossa voi käydä useammin.
Järvi ei soutamalla kulu. Soutele niin paljon kuin kiinnostaa ja pystyt. Jossain vaiheessa voi käydä niin että olet yksin järvellä.
Sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Älä usko, mitä narsistivanhempasi sanovat. Älä myös usko heidän arvojaan, ne eivät ole totta sinulle.
Älä pelkää tavoitella sitä mitä oikeasti haluat - äläkä koskaan tyydy siihen, kenelle kuvittelet kelpaavasi. Kauniit ja älykkäätkin naiset ovat täysin sinun lähestyttävissä ja kelpaat heille sellaisena kuin olet.
Ei ollut itsetunto valitettavasti todellakaan kohdallaan noina aikoina ja maksan kirjaimellisesti vieläkin hintaa siitä. Onneksi nyt menee mahtavasti omassa uudessa suhteessa.
Olen vasta täyttämässä 25, mutta sanoisin 20-vuotiaalle itselleni että älä kiirehdi seurustelemisen kanssa vaan nauti sinkkuudesta, vapaudesta ja kavereiden seurasta. Panosta pääsykokeisiin ja säästä rahaa! Ja ainiin, yritä vielä uudelleen sitä ajokorttia.
M24
Säästä, tyttö säästä! Sijoita. Pidä tiukasti kiinni omista rahoistasi. Etsi oikeaa rakkautta, muista syistä yhdessä oleminen on väärin. Vaikka äitisi oli kynnysmatto, sinun ei tarvitse olla.
Sinä olet tärkeä, rakas ja arvokas. Hyvä juuri sellaisena kuin olet, vaikka et ympärillä oleville kelpaakaan.
se sekopää-narttu nussii muita, elä muuta yhteen sen kanssa.
skippaa se ja mene suoraan kouluun
Tee vasektomia, heti!
Jos on p.llun tarve, hae baarista tai maksa, mutta älä anna jäädä yöksi. Muuten se tekee pesän ja imee kaikki rahat.
Ai niin, kuole nuorena. Et halua esperiin.
Jätä se kriminaalipettäjä. Pysy ammatissas ja osta oma talo.
Tulevaisuudessa tapahtuu mahtavia asioita! Saat ihanan miehen ja lapsen, ostat asunnon ja valmistut ammattiin joka työllistää. Olet onnellisempi mitä vanhemmaksi tulet.
Älä ole huolissasi. Kyllä elämä kantaa.
Älä kouluttaudu, koska siitä ei ole juuri mitään hyötyä, vaan sen sijaan ole itsenäinen.
Jätä se! Hän ei tule muuttumaan. Se, että sinä muutat itseäsi häntä miellyttääksesi ei ole pitkän päälle toimiva ratkaisu. Tulet kärsimään sen seurauksia vielä pitkään!