Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Pysy yksin. Et tule koskaan kuitenkaan löytämään ketään kuka pitäisi sinusta omana itsenäsi alkuhurman jälkeen.
Nussi niin paljon kuin pystyt, Muutama vuosi ja et enää saa naista koskaan.
Osta niin paljon amazonin osakkeita ja bitcoinia kuin pystyt.
Jos tässä pääsisi elämysmatkalle menneisyyteen, niin en mä mihinkään vuoteen 1996 matkaisi turhaan sanomaan mitään sille 25-vuotiaalle minälle, koska ei se idiootti uskoisi mitään, vaan toimisi juuri päinvastoin kuin mitä on neuvottu. 25-vuotiaana olin jo tehnyt kaksi suurta virhettä, joiden vaikutukset heijastuvat viimeiseen elinpäivään asti. Semmonen tonttu ollut, että siinä jää Sven Tuuva toiseksi.
Mä matkaisin ajassa kuukauden verran taaksepäin ja antaisin itselleni seuraavien kolmen viikon lottorivit, eurojaskarivit ja muut veikkausrivit. Pistettäis lottokuponkia silleen, että jokaisella kupongilla ei saisi vain seitsemää oikein, vaan samassa kupongissa olisi kaikki muutkin voitot. Siinä olisi veikkaus helisemässä, kun voittoja pulittaisi.
Sitten saisi hyvät naurut, kun televisiossa joku asiantuntija yrittäisi selittää tätä ilmiötä, että miten vitussa on mahdollista, että yksi ja sama henkilö on onnistunut vetämään kolmena viikkona putkeen loton pääpotin, eurojaskan pääpotin plus kaikki pienemmät voitot. Samoin muissa veikkauksen peleissä. Suurin osa suomalaisista kuolisi kateuteen ja vitutukseen. Vastaavaa ei olisi koskaan ennen nähty, eikä tultaisi koskaan näkemään. Ex-vaimo itkisi hysteerisenä "Miksi mä jätin sen Kimmon silloin syksyllä 2003? Nyt mä kierisin kullassa ja timanteissa. Nyyh, yhyhyhyy!" Sitten hirveät itkupotkuraivarit ja haukkuisi nykyisen siippansa samaan tapaan kuin minut silloin aikoinaan. 😂
Kertoisin sen että et enää kolmekymppisenä voi saada lapsia
Kirjoita ylös ideoita mummilta ja perusta yrtys. Mummini oli hyvä keksimään uusia asioita. Vasta mummin kuoleman jälkeen tajusin, että me oltaisiin voitu hyötyä siitä
Arvosta itseäsi enemmän äläkä mene mukaan mihin sattuu vain saadaksesi hyväksyntää miehiltä. Hoida mielenterveytesi kuntopn.
Täytän ylihuomenna 26, voin tulla silloin sanomaan jotain, jos muistan
Mene terapiaan äläkä anna enää vanhempiesi määrätä elämässäsi. Mene vapaaehtoiseen asepalvelukseen vielä, kun ikäsi puolesta ehdit.
Kertoisin narsistinaisten piirteistöstä ja siitä miten vakavasta asiasta on kyse.
Sanoisin, kokeile monia miehiä, älä sitoudu heti. Vaikka joku vesikin jalat alta. Opiskele lisää ja jätä lapsihaaveet tuonnemmaksi, ehtii kyllä. Juhli ja matkustele. Nauti elämästä!
Muuta kauas lapsuudenperheestäsi ja pidä huolta, etteivät tiedä sinusta mitään. Ei se siitä tule parantumaan kun tähänkin asti on ollut pelkkää h*lv*ttiä.
Sanoisin että kyllä se siitä, rikas sinusta ei tule mutta pärjäät ja olet ihan hyvännäköinen vanhempanakin 😉. Kuulkaas nyt palstalaiset, teidän pitää opetella kehumaan itseänne enemmän!
En kuitenkaan sanoisi itselleni että roikut keski-ikäisenä vauva.fi-palstalla.
Sanoisin: Älä ota viinaryyppyä! Se vie sinua kuin litran mittaa seuraavat 25 vuotta. Olet juhlivinasi, mutta teet tyhmyyksiä. Heräät milloin mistäkin ja olet hunningolla. Välillä sinulla on niin hirveitä morkkiksia että yrität päättää päiväsi. Sitten taas juopottelet, juhlit ja kärsit pahasta olosta. Olet menettänyt ihmisarvosi ja toivosi.
Mutta 25v. jälkeen kaikki muuttuu eikä sinun tarvitse enää juoda.
ALKAA OIKEA ELÄMÄ!
Näe ja koe maailmaan enempi eli matkustele vieläkin enempi mitä teit.
Älä rakastu varattuihin, jonka suhde on melkein ohi. Äläkä varsinkaan usko hänen puheita ne on täynnä valeita, manipulaatiota ja hän on itse pahuus.
Usko jos sanoo olevansa h...a ja jos hän on käynyt psykologilla tai ollut masentunut hän on epäävakaasta persoonallisuus häiriöstä sairastava ihminen. Juokse ja lujaa toiseen suuntaan.
En sanoisi mitään. Vaikka todella moni asia on ollut ja on edelleen pielessä mun elämässäni ja mielenterveydessäni , pelkäisin että joku asia muuttuisi niin, ettei minulla olisi sen jälkeen enää lastani. Eli haluaisin kaiken menevän näin kun on mennytkin.