Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Usko itseesi.
Älä tyydy ihmissuhteissa helppoihin ratkaisuihin tinkimällä itsestäsi.
Aikaa on, mutta käytä se mahdollisimman hyvin.
Älä ikinä ota yhden yhtä pikavippiä! Pärjäät vallan mainiosta ilman niitä. Sinulla on jo lähes kaikki mitä tarvitset, jos haluat jotain, säästä ennemmin palkasta.
Perusta säästötili ja laita sinne rahaa säästöön pahan päivän varalle, älä käytä palkkaasi kerralla kaikenmaailman turhuuksiin.
T. 11-vuotta vanhempi sinä tulevaisuudesta
Seksua, seksua, seksua.
Tulee se päivä, kun naama ja kroppa ei enää kelpaa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lykkää lapsentekoa "sitkun"-mallilla, vaan toimi "nytkun". Parin vuoden päästä olet tilanteessa, jossa biologisen lapsen saaminen ei ole enää millään konstilla mahdollista.
Parin vuoden? Eli alle 30-vuotiaana kuitenkin? Ootko ihan tyhmä?
Kyllä vaan. Parin vuoden. Olin 27, kun minulla todettiin kohdussa syöpä ja kohtu poistetiin. Siinä meni mahdollisuus saada biologinen lapsi. Voin olla tyhmäkin, mutta käsitin että piti puhua nimenomaan omalle itselleen 25-vuotiaan, ei antaa yleispäteviä neuvoja kaikille.
Kommenttisi oli kuitenkin aika helposti väärinymmärrettävissä
Älä kiirehdi lastenteon kanssa, elä nuoruuttasi.. itse tein lapsen paskan miehen kans ja ero tuli. Yh äitinä sieltä asti sit, nyt 34 v. "Ikisinkku" kaveri joka ei halunnut lapsia ennen kuin reilu 30 v opiskeli tuolloin vielä maisteriksi amkin ja jokusen työvuoden jälkeen, kiersi festarit, matkusteli maailmalla, nykyään menestynyt työelämässä, meni vuosi sitten naimisiin ihanan miehen kans, ostivat hulppean talon ja kk sitten saivat lapsen... muistan kuinka hälle manasin miten hirveetä tehä vanhana lapsia. Nyt haluttais itselläkin uus ammatti ja maailmanympärysmatkat..
Aloita sijoittaminen osakkeisiin. Lue ensin Seppo Saarion kirja. Muista hajautus ja vakavaraiset yhtiöt. Olen nyt 51. Säästä.
Lähde opiskelemaan nyt, yli 40-vuotiaana se on myöhäistä työn saannin kannalta.
Lopeta tupakointi nyt heti. Mitä kauemmin poltat, sen vaikeampaa on lopettaminen, jopa mahdotonta.
Opiskele lisää vaikka työn ohessa äläkä koskaan lopeta...
Pysy ä m m m i s t ä helvetin kaukana ! Ne haluavat vain porsia sinun piikkiin ja pilata elämäsi.
Usko itseesi. Et ole yhtään huonompi kuin kukaan muu. Katso miehiä myös pinnan alle ja kiirehtimättä.
Muuta Kiinaan ja estä ihmisiä syömästä lepakoita
-Vedä pääsi pois perseestä, kasva ihmisenä
-Elämäsi nainen tulee löytymään Mikkelistä, nimeltään xxx. Selvitä hänen olinpaikkansa aikaisemmin ja edelleen, älä ole perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Pysy ä m m m i s t ä helvetin kaukana ! Ne haluavat vain porsia sinun piikkiin ja pilata elämäsi.
Fiksu neuvo olis 25 vuotiaalle miehelle: opettele käyttämään ehkäisyä! :D
Olet tarpeeksi hyvä ilman ketään. Älä usko muita.