Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Elämä menee tosi nopeaan. Mitä enemmän vuosia tulee, sitä nopeammin aika kuluu.
1) Pidä itsesi laihana, älä liho yhtään.
2) Hoida raha-asiasi täsmällisesti, älä möhli niitä.
3) Opettele säästämään ja sijoittamaan heti ekasta palkastasi. Korkoa korolle -ilmiöstä kiität viiskymppisenä.
Älä mene naimisiin N:n kanssa. Hän ei ole luotettava. Tulet kärsimään.
Pyydä reippaasti enemmän apua vauvavuoteen ja vaadi mieheltä enemmän osallistumista! Suosittelen myös harkitsemaan esim. melatoniinia nukahtamisvaikeuksiin. Mut hyvin sä tästä selviät ❤️
Jätä se sika!
Silloin eli siinä kuplassa että parisuhde on autuaaksi tekevä asia eikä olisi varaa parempaan kumppaniin.
Lähde.
Parempi elämä odottaa tulevaisuudessa.
Tee lapsia, mutta tee ne yksin.
Toteuta unelmiasi. Yksi kerrallaan. Saavutat ne, kunhan vain tiedät, mitä haluat.
Kaiken voi menettää hetkessä. Tiedä siis aina, kuka olet. Sinua ei voi viedä sinusta. Joten pidä huolta itsestäsi ja omista tarpeistasi. Älä anna kenenkään muun tarpeiden mennä sinun ja lastesi tarpeiden edelle.
Luota, auta ja rakasta. Vihaa ja juorua vähemmän. Keskity positiiviseen ja kauniiseen enemmän.
Syö jodia ei tule rintasyöpää!
Älä mene naimisiin sen tuhlailevan tyttöystäväsi kanssa vaan etsi jostain parempi.
Avaa rahastosäästösopimus ja talleta joka kuukauden 15 päivä sinne vähintään 10% sen hetkisistä käteisvaroistasi koko loppuelämäsi.
Jos olisin noudattanut noita ohjeita nin nyt olisin rikas kun olen 57 v. No potkaisn 41 vuotiaana sen tuhlailevan ex vaimon pihalle jonka takia oli pankkitili aiana kuiva ja samalla aloin myös säästää osakkeisiin. No nyt kertynyt likviditeettiä ihan mukavasti. Mutta turhaan aloitin 16 v liian myöhään ja turhaan annoin sen ex vaimon tuhlata kaikki siihen asti tienaamani ulkomaanpäivärahat lounaisiin tyttöjen kesken sekä kenkiin, vaatteisiin, käsilaukkuihin, kettuturkkiin ja hänen ulkomaan matkoihin. Lisäksi elätin sitä kun ei hän viitsinyt 90 lamassa ja sen jälkeen etsiä itseleen töitä. Tyhmä kun olin!!!!
Usko itseesi, ole rohkea, hyvä sinä olet.
Minä sain tuossa iässä niin paljon, mutta ehkä sanoisin vel dan boi.
Älä usko mitä "ystävät" valehtelevat. Usko itseesi.
Rakasta ensin itseäsi sitten vasta muita.
Älä helvetin pöhkö mene naimisiin tuon hullun akan kanssa.
Mene lääkäriin. Sä olet vaikeasti masentunut ja siitä sun ongelmat johtuu. Sä et ole laiska etkä saamaton. Sä pärjäät elämässä ihan hyvin heti, kun saat lääkkeet. Ja sitten vielä, se yh-fiilis mikä sulla siinä parisuhteessa jo vähän on. Mä olen pahoillani, se ei koskaan korjaannu sen miehen kanssa, vaikka teet mitä.
älä sure menneitä, paskin / parhain on edessä jos vielä henki pihisee
Jätä itsetuntoasi syövä muka kaveri.
Ota joku rikas kun niitäkin on tarjolla.