Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Kyllä sinä kaikesta vielä selviät, älä murehdi turhista.
Sinulla on ihana vauva!
Sä et ole lihava, vaikka painat yli 55kg. Sä et ole tyhmä, vaikka avomiehesi niin väittää.
Onneksi olkoon, sulla menee paremmin kuin ois voinut kuvitella.
Älä tee aborttia, koska myöhemmin et enää tule raskaaksi. Se ei kaada maailmaa, että lapsen ollessa pieni, on talous vielä epävarmalla pohjalla, ajan kanssa kaikki kyllä selviää. Älä myöskään ole niin tyytymätön itseesi tai pariin ylimääräiseen kiloon, niitä alkaa valitettavasti tulla reilusti lisää, jos et nyt heti ala muuttamaan elämäntapaasi aktiivisemmaksi.
Jätä se sika välittömästi ja lopeta perään itkeminen. Treenaa. Opettele englantia. Kehitä itsetuntoasi ja rohkeuttasi. Lähde maailmalle. Iske tämän jälkeen kurssikaverisi (joka on nykyinen mieheni).
Sanoisin, että älä tee aborttia
Lopeta draamailu ja ala jo tehdä lapsia
Siitä on vasta kohta puolitoista vuotta. Toisaalta elämäni ei ole muuttunut ja samassa tilanteessa olen. Sanoisin vaan sen, että olet edelleen elossa vuosien päästä, vaikka elämäsi ei helppoa olekaan. Sanoisit, että älä luovuta nyt, kun jaksat vielä eteenpäin. Sanoisin silti myös sen, että olet edelleen yksinäinen vuosienkin päästä.
Ei lapsien tekemisellä ole mikään kiire. Kerkeät harmitella perhearkea monen monta vuotta vielä
Sulla on hei adhd. Tosin siihen aikaan semmosista ei tiedety mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelisin maisteriksi valmistumisen johdosta. Eipä mulla muuta sanottavaa oikein olisi.
Jaa, minä taas onnittelisin tohtoriksi valmistumisen suhteen. Ostaisin kai 'hänelle' pullon shampanjaa ja antaisin kalliin timanttikorun lahjaksi ! Elämäni on ollut kertakaikkiaan niin täydellistä, etten voisi kuin onnitella ja kiittää...
Sanoisin, että älä ole k u s i p ä ä.
Muuten, ei tämäkään viesti tullut ekalla yrityksellä läpi, vähän piti kikkailla sitten.
On niillä seula tiukalla nyt
Älä stressaa, kaikki menee ihan hyvin❤️
Hei se gimma jota nussit on vasta 15V.
Kertoisin 7 oikein lottonumerot