Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Jätä se muija jos et halua elää loppuelämääsi ilman sitä kaikkein pyhintä reikää.
Pysy jumalauta kaukana JÄNNÄMIEHISTÄ!!
Laittaisin omaisuuteni vetoa eri urheiluskaboihin minkä lopputuloksen tiiän
Mene mittauttamaan ferritiinisi, käy yksityislääkärillä ja ala syödä rautaa, tai joudut useamman vuoden sairaslomalle. Tklääkärit eivät osaa auttaa sinua vaan tuputtavat masennuslääkkeitä.
Ole rohkea, kunnianhimoinen, itsekäs ja röyhkeä. Pyri saavuttamaan ja saamaan isompia asioita ja enemmän asioita.
Vasta 10-15v kuluttua on aika miettiä muita, ekologisuutta, toisten laittamista etusijalle, ym.
Ehkä ydinviesti on tämä: kaiken saa anteeksi, etenkin jos on saavuttanut paljon. Miehen arvoa ei mitata sillä mitä pahuuksia tämä ei ole tehnyt.
Älä juo alkoholia vaikeuksiin äläkä mihinkään muuhunkaan.
Hanki kunnollinen englanninkielinen taito ja jätä suomi, kokonaan.
Loistava kysymys, kiitos ap!
Sanoisin että "On luonnollista ja sallittua että sinulla on pasXa olo pasXoissa olosuhteissa, on ok että ahdistaa kun asiat ovat huonosti".
Olin oppinut kotonani että kaikki ikävät tunteet olivat jotenkin omaa vikaani, merkki omasta huonoudestani. Edes fyysinen kipu ei ollut mukamas todellinen juttu vaan pelkkää huomionkaipuuta.
Usko itseesi. Kyllä se elämän mies löytyy, samoin hyvä työpaikka (KTM-tutkinnon jälkeen) ja perhetäkin saat. Elämä kantaa. Relaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eroa, älä tee lapsia, opiskele ja säästä rahaa.
Tässä kiteytettynä tämän ajan ihminen. Mahd kauas luonnosta, ja elämän takroituksesta, minä minä minä-ajattelu.
Ja saanut vielä rutkasti peukutusta. Käsittämätöntä.
Älä hanki ainoatakaan kakaraa.
ÄLÄ TYHMÄ TYTTÖ MENE SEN IRKUN KANSSA TREFFEILLE!!!! Se tulee pilaamaan elämäsi. Niin sanoisin.
Poikakaveri pettää sua kuitenkin myöhemmin kun on uraohjus ja kusi on noussut päähän. Varo jo nyt 25 vuotiaana.
Jätä se sika, äläkä enää koskaan ota uutta sikaa. Keskity lemmikkieläimiin.
Järjestä kunnassasi tiedoitustilaisuus jossa paljastat 3 nuorten ahdistelijaa.
Pysy erossa siitä pettävästä pojasta....
Älä ota sitä baarikärpästä. Löydät paremmankin.
Neitsyys on ok, älä menetä sitä kelle tahansa. Älä seurustele ulkomaalaisten kanssa. Älä syö lääkärin määräämiä mielialalääkkeitä, lihoat muodottomaksi ja siitä jää elinikäiset jäljet kehoosi. Lue pääsykokeisiin ahkerammin!
Eroa ja ala elää omaaelämää. Säästä rahaa.
Lopeta se siiderin kittaaminen.
Pese niitä käsiä