Miten suhtaudut jos Kärkkäinen avaa Stockan Manskun tiloissa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen, että Kakkos-Kyösti ostaa konkurssipesältä kyseisen tönön ja avaa siihen Tokmannin.
Kohtuu isot tilat Tokmannille.
Ylimääräiset neliöt voisi vuokrata vaikka erilaisille kirpputoriyrittäjille tai ns. kolmannelle sektorille. Nämä voisivat toteuttaa tiloissa vaikkapa pitkäaikaistyöttömien työpajatoimintaa ja narkomaanien neulanvaihtopisteitä.
Taitaa tilavuokrat olla liian kalliit.
Oikein mielelläni kävisin Kärkkäisen Sikapäivillä löytöjä tekemässä. Possunlihahan se parasta on!
Jos joku junttikauppa muuttaa Aleksille, muutan Tukholmaan heti coronakriisin jälkeen.
Lupaan tulla avajaisiin, mikäli korona on selätetty ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen, että Kakkos-Kyösti ostaa konkurssipesältä kyseisen tönön ja avaa siihen Tokmannin.
Säästäväistä. Vähän järjrstelee nimesn kirjaimia.
Missä suomenruotsalaiset turkkirouvat sitten voivat asioida?
Muistan aina, kun Elisabeth Rehn pressaksi pyrkisessään ei Stoccalla suostunut puhumaan suomea ja siitäkös haloo nousi vuonna 1994. Olisi varmaan muuten voittanut porvareiden äänillä Ahtisaasen, mutten minäkään sentään niin kopeaa suomenruotsalaista tohtinut äänestää, vaikka porvari olenkin.
Kärkkäisen verkkokaupasta omat ostokset lisääntyneet. Säästän rahaa kun tarvitsee ajella autolla kaupoissa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockmann haastoi Tokmannin aikoinaan oikeuteen nimestä, mutta hävisi. Olisihan hilpeää nähdä nykyisen keskusta-stoccan paikalla Tokmanni. 😂
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockmann haastoi Tokmannin aikoinaan oikeuteen nimestä, mutta hävisi. Olisihan hilpeää nähdä nykyisen keskusta-stoccan paikalla Tokmanni. 😂
Mahtais stadilaisia vituttaa, kun joku maalta tullut kysyisi:"anteeksi, mutta missä täällä on se Tokmanni?", eikä pääsis vittuilemaan, että se on Stockmann!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nöyryyttävää kun Tokmannilla menee paljon paremmin kuin Stockmannilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtais stadilaisia vituttaa, kun joku maalta tullut kysyisi:"anteeksi, mutta missä täällä on se Tokmanni?", eikä pääsis vittuilemaan, että se on Stockmann!
Miksi ihmeessä?
Ei hätää, ei niillä ole varaa siihen liiketilaa.
Minä petyn. Siihen luvattiin suurmoskeija.
Vanha Stockmann jatkaa. Itis, Tapiola ym. lopetetaan.
Veikkaan kyllä, että ainakin menestyisi paremmin.
Tulisikin sitten jouluikkunoihin ihan oikeasti valkoinen joulu. On nimittäin sen verran ra*istinen valeuutisten levittelijä koko firma. Varmaan avaisivat apteekinkin, missä myydään magneetteja ja homeopattista vettä.
Kohtuu isot tilat Tokmannille.