Nyt loppuu oikeasti se p*keleen netistä tilaaminen!
Postissa rehkitään jo nyt loppuunpalamisen rajoilla pakettivyöryn takia eikä kaikkia pajetteja saada eed päivän aikana lajiteltua kun töitä on kertakaikkiaan aivan liikaa ja huomenna paketteja on taas tuplamäärä. Jos tälle ei saada pistettä niin Posti on kohta pakko laittaa kiinni ja pillit pussiin kun pajetteja tulee enemmän kuin mitä Posti pystyy lajittelemaan ja jakamaan. Henki tässä viekä joltain menee.
Kommentit (36)
Niin. Onhan se ikävää, ettei Posti ehdi leikata nurmikkoa, jakaa lääkkeitä ja luoda lunta, kun sillä on niin paljon sen OMIA hommia.
Mä käytänkin Postnordia, DHL:ä tai UPSia. Paketit tulee suoraan kotiin nopeasti.
Olen tilannut tavallista enemmän verkosta ja nimenomaan kotimaasta. Ihan hyvin on tulleet paketit perille myös postin toimittamina. Kiitos Posti.
Itse tilaan tuotteeni ulkomailta, lähinnä cd:t ja muuta pientä, nytkin on tilauksessa 3 levyä englannin maalta :) Syyt: Halvempi hinta ja toimitus on nopeampaa (Kyllä jos tilaisin cdonista saman levyn siinä menisi ainakin viikko pidempään.)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ei ole ennenkään postilla niin päivän päälle ollut kiire niitä paketteja toimittaa.
Tämä totta. Paketit tulee reippaasti suunnilleen tilausta seuraavana päivänä esim. Saksasta Suomeen postikeskukseen, jossa sitä lajitellaan ja siirrellään postikeskuksesta toiseen reilu viikko. Sen jälkeen postininja ilmoittaa, että on yritetty jakaa ja armollisesti saa käydä itse sen paketin jostain hevonperseestä hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin kuljetusfirmoja ja näköjään niilläkin kestää.
Eikö teillä ollut uhkana töiden loppuminen? Eikö oo hyvä että postilla sentään menee kerrankin paremmin?
V*tu ei. Töitä on liikaa ja rehkitään jo selkäverillä ilman vessa- ja kahvitaukoja.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 3 karkkipussia 3 eri liikkeestä ihan kiusaksesi
Kyllä oot lapsellinen. Heti pitää katkerana olla yhtäkkiä välittämättä ilmastoasioista vaan että oojiita harmittais. Aina pitää kostaa. LOWLIFE!
Minulla on ainakin 5 eri lähetystä matkalla. Njää-njää-njä-njäää-njäää! Ottaako pattiin sellaisella, jolla ei oo varaa tilailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oot lapsellinen. Heti pitää katkerana olla yhtäkkiä välittämättä ilmastoasioista vaan että oojiita harmittais. Aina pitää kostaa. LOWLIFE!
Jos noin kovin harmittaa, niin maksa meidän tilailijoiden puolesta rahaa jollekin ilmastokompensaatiobisne---sori, siis hyväntekeväisyydelle. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kovin harmittaa, niin maksa meidän tilailijoiden puolesta rahaa jollekin ilmastokompensaatiobisne---sori, siis hyväntekeväisyydelle. :P
ammu vaikka itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ei ole ennenkään postilla niin päivän päälle ollut kiire niitä paketteja toimittaa.
Tämä totta. Paketit tulee reippaasti suunnilleen tilausta seuraavana päivänä esim. Saksasta Suomeen postikeskukseen, jossa sitä lajitellaan ja siirrellään postikeskuksesta toiseen reilu viikko. Sen jälkeen postininja ilmoittaa, että on yritetty jakaa ja armollisesti saa käydä itse sen paketin jostain hevonperseestä hakemassa.
Joskus vaan postininjat jää kiinni valehtelusta... Mulle oli kerran jätetty postilaatikkoon just tällanen Yritetty jakaa -lappu, sinä ja sinä päivänä. Harmi vaan kun olin vuorotyöstäni johtuen ollut koko päivän kotona, ja tiesin takuuvarmasti, ettei oltu edes yritetty. Eli olivat perkeleet vaan vieneet lapun automaattisesti postilaatikkoon ja jättäneet paketin konttorille, luullen että kaikki käy arkisin 9-17 töissä.
Vierailija kirjoitti:
No miten olisi lisätyöntekijöiden palkkaus jos töitä on liikaa? Työttömiä kyllä riittää.
On palkattu jo. Itsekin oon ollut nyt viikon postilla lajittelijana, just siksi kun eivät ehdi ilman lisätyövöimaa tehdä kaikkea. Tilatkaa vaan, ois kiva pitää tää duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten olisi lisätyöntekijöiden palkkaus jos töitä on liikaa? Työttömiä kyllä riittää.
Hyväntekeväisyys järjestöksikö Postia luulet? Kyllä sitä koskee samat talouselämän lainalaisuudet kuin mitä tahansa muutakin yritystä.
Valtio tukemaan kun on aloitettu. Tulevathan ne rahat veroina ja kulutuksena takaisin osin.
Hintoja on pitänyt nostaa kun postin määrä laskee. Nyt kun asiakkaita olisi, huono homma sekin. On siinäkin pulju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ollut uhkana töiden loppuminen? Eikö oo hyvä että postilla sentään menee kerrankin paremmin?
V*tu ei. Töitä on liikaa ja rehkitään jo selkäverillä ilman vessa- ja kahvitaukoja.
Mitäs rehkitte. Tauot on lakisääteiset ja paketit ei tule lähikuukausina loppumaan vaikka kuinka paahtaisitte itsenne burnouttiin.