Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras pituus miehelle

Vierailija
06.04.2020 |

?

Paras pituus miehelle

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkumiehet käy äänestämässä omaa pituuttaan. Minä haluan 175cm naisena pitkän miehen!

Asia erikseen pitää pitkistä miehistä ja sitten taas nimitellä lyhyempiä "pikkumiehiksi". Haluatko loukata lyhyempiä miehiä, ja jos niin miksi? Vai oletko itse 200 pitkä mies joka koitat kompensoida liian pitkää olemustasi haukkumalla muita?

Vai mistä kyse?

Muuten samaa mieltä, mutta tuo ei varmaan kuulosta kivalta 200-senttisten mielestä. Olisi voinut olla mainitsematta mitään tiettyä pituutta esimerkkinä "liian pitkästä" ja käyttämättä ilmaisua "liian pitkä".

Vierailija
42/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkumiehet käy äänestämässä omaa pituuttaan. Minä haluan 175cm naisena pitkän miehen!

Asia erikseen pitää pitkistä miehistä ja sitten taas nimitellä lyhyempiä "pikkumiehiksi". Haluatko loukata lyhyempiä miehiä, ja jos niin miksi? Vai oletko itse 200 pitkä mies joka koitat kompensoida liian pitkää olemustasi haukkumalla muita?

Vai mistä kyse?

Muuten samaa mieltä, mutta tuo ei varmaan kuulosta kivalta 200-senttisten mielestä. Olisi voinut olla mainitsematta mitään tiettyä pituutta esimerkkinä "liian pitkästä" ja käyttämättä ilmaisua "liian pitkä".

Miljoonannnen kerran käy toteen, että tekee samaa mistä syyttää muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä kysely.

44/46 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 2 metriä pitkä ja lihaksikas, en ole huomannut pituudestani olevan haittaa missään tilanteessa. Ai niin, kerran Linnanmäellä en päässyt johonkin härveliin, kun olin liian iso. Ajan myös todella pienellä autolla, egoni ei tarvitse isoa kiesiä.

-Bias-

Vierailija
45/46 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan 180 cm pituisena naisena 170-175 cm pitkän miehen.

Mullapa on :) Mun mies yli 10 cm. lyhyempi kuin minä. T. Pitkä nainen

Vierailija
46/46 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä miehillä taitaa olla valtaisa trauma pituudestaan tai monilla ainakin tässä ketjussa. Jos kerran on ok olla 170 cm pitkä, niin miksi pitää väittää olevansa 180 cm? Se on yksinkertaisesti todella noloa. Sellaista naista ei löydy, joka kuvittelisi ketään 10 cm pitemmäksi. Minua 170 cm olisi päätä lyhyempi korkkarit jalassa, ja käytän korkkareita joka päivä. Mies on yli 190 cm pitkä, mutta jos olisin vapaa, niin varmaan pitäisi laittaa tinderissa pituustoiveeksi 195 cm, ettei treffeille tule päätä lyhyempi mies.

Miettikää nyt vähän kannattaako huijata asiasta, jossa totuuden näkee yhdellä silmäyksellä. Valehtelu ei ikinä anna hyvää kuvaa kenestäkään.