Paras pituus miehelle
Kommentit (46)
Pitää näin 192 cm pituisena miehenä sanoa että se 185 on maksimipituus jos haluat elää käytännöllisesti. Bussit, lentokoneet yms julkiset ei tavisten luokassa onnistu nykään, voitte uskoa että jos hytkyvässä bussissa on polvet toisen selkänojaa vasten tunnin niin illalla on vesi silmissä. Kaikki pöytätasot on aivan liian matalalla, varmaan useissa keittiöissä jollekin 170cm pituiselle naiselle ajateltu. Naiset tietysti tykkää kun on pitkä mutta silloinkin se 185 riittäisi aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää näin 192 cm pituisena miehenä sanoa että se 185 on maksimipituus jos haluat elää käytännöllisesti. Bussit, lentokoneet yms julkiset ei tavisten luokassa onnistu nykään, voitte uskoa että jos hytkyvässä bussissa on polvet toisen selkänojaa vasten tunnin niin illalla on vesi silmissä. Kaikki pöytätasot on aivan liian matalalla, varmaan useissa keittiöissä jollekin 170cm pituiselle naiselle ajateltu. Naiset tietysti tykkää kun on pitkä mutta silloinkin se 185 riittäisi aivan hyvin.
Ei riitä ainakaan minulle, mutta vanhemmissa ikäluokissa voi riittääkin. 185 on suunnilleen keskipituinen tai muutaman sentin keskipituutta pitempi. Muistaakseni nuoremmissa ikäluokissa keskipituus on jotain 182.
Vierailija kirjoitti:
Miestä pitää ylettyä pussaamaan!
Siis omaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Pikkumiehet käy äänestämässä omaa pituuttaan. Minä haluan 175cm naisena pitkän miehen!
No siinähän se tuli totuus.
Joo, onhan se kamalaa jos nainen on samanpituinen tai edes lähes, kuin miehensä tai poikaystävänsä, eihän siinä nainen voi "tuntea itseään naiseksi" millään, ja sehän johtuu itetenkin siitä, että miehellä on huono itsetunto.
Ja kyllä minä tällaisena ungefähr 180-182 cm mittaisena taviksena olen sitä mieltä, että tuo AP:n skaala loppuu aivan liian lyhyisiin mittoihin. Kyllä Sinäkin kirjoittaja nro 12 ja 175 cm mittainen nainen tarvitsisit jossain 220-245 cm väliltä pituisen miehen, jotta mies olisi edes jossain terveessä suhteessa Sinun pituuteesi.
Kuinka paljon muuten painat? Ja sellaista vaatimusta ei kuitenkaan taida olla, että miehen pitäisi olla myös painavampi ja leveämpi kuin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisia tiloja ei kokemukseni mukaan ole mitoitettu pitkille ihmisille, joten on epäkäytännöllistä olla selvästi yli 180-senttinen.
M31 (182cm)
Aika hullunkurista, kun 182 on vielä ihan normaalissa mitassa.
Niin sitä luulisi, mutta esim busseissa, luentosaleissa ja lentokoneissa on usein ollut tukalaa istua.
M31
Vierailija kirjoitti:
Pikkumiehet käy äänestämässä omaa pituuttaan. Minä haluan 175cm naisena pitkän miehen!
Asia erikseen pitää pitkistä miehistä ja sitten taas nimitellä lyhyempiä "pikkumiehiksi". Haluatko loukata lyhyempiä miehiä, ja jos niin miksi? Vai oletko itse 200 pitkä mies joka koitat kompensoida liian pitkää olemustasi haukkumalla muita?
Vai mistä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisia tiloja ei kokemukseni mukaan ole mitoitettu pitkille ihmisille, joten on epäkäytännöllistä olla selvästi yli 180-senttinen.
M31 (182cm)
Aika hullunkurista, kun 182 on vielä ihan normaalissa mitassa.
Niin sitä luulisi, mutta esim busseissa, luentosaleissa ja lentokoneissa on usein ollut tukalaa istua.
M31
Oma mies 183 cm ja valittaa lentokoneissa samaa, liian pitkät koivet eikä oikein mahdu :/
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni 180-185 cm. Eipä silti että tuolla loppupeleissä olisi juurikaan merkitystä. En valitse kumppaniani pituuden perusteella. Vähän sama kuin kysyisi, että mikä on paras hiustenväri miehelle. Itse viehätyn vaaleista viikingeistä, mutta parisuhteen kannalta ei todellakaan ole mitään väliä, vaikkei olisi tukkaa ollenkaan.
Minä olen 170cm mies. Kaikki seurustelukumppanit ovat aina yliarvoineet pituuteni 10cm pidemmäksi kuin olen.
Todennäköisesti hienonnäköinen laatikkomainen naama tuo lisää tykkäyssenttejä.
Eli he lisäävät minuun tietämättään sen kymmenisen senttiä ja näyttävät yllättyneeltä, sekä hämmästyvät kuullessaan oikean pituuteni.
Sitten he myös kieltävät pituuteni.
Korjaavat sen 180cm,
Tämä on hämmentävää koska kun kävelemme ja seisomme vierekkäin niin korkokengillä he ovat miltei samlla tasolla.
Silti olen se 180cm
Varmasti suurin osa naisista ei vain ole matemaattisesti sellaisella tasolla että hahmottaisivat oikeat pituudet. Sitten oikeasti 180cm olisi "liian pitkä".
Minulla on kyllä otantaa ja painoarvoa todeta tämä. Kyseessä on nyt satojen naisten arvio minusta.
Vastasin 170–175.
Ex oli 175 ja se oli hyvä pituus kaiken kannalta. Tapailukumppani oli 185 ja liian pitkä, haluan ylettää spontaanisti pussailemaan ilman kurkottelua ja halatessakin laittaa pääni olkapäälle.
Itse olen 167.
Olen erittäin haluttua seuraa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni 180-185 cm. Eipä silti että tuolla loppupeleissä olisi juurikaan merkitystä. En valitse kumppaniani pituuden perusteella. Vähän sama kuin kysyisi, että mikä on paras hiustenväri miehelle. Itse viehätyn vaaleista viikingeistä, mutta parisuhteen kannalta ei todellakaan ole mitään väliä, vaikkei olisi tukkaa ollenkaan.
Minä olen 170cm mies. Kaikki seurustelukumppanit ovat aina yliarvoineet pituuteni 10cm pidemmäksi kuin olen.
Eli he lisäävät minuun tietämättään sen kymmenisen senttiä ja näyttävät yllättyneeltä, sekä hämmästyvät kuullessaan oikean pituuteni.
Korjaavat sen 180cm,
Tämä on hämmentävää koska kun kävelemme ja seisomme vierekkäin niin korkokengillä he ovat miltei samlla tasolla.
Silti olen se 180cm
Varmasti suurin osa naisista ei vain ole matemaattisesti sellaisella tasolla että hahmottaisivat oikeat pituudet. Sitten oikeasti 180cm olisi "liian pitkä".
Minulla on kyllä otantaa ja painoarvoa todeta tämä. Kyseessä on nyt satojen naisten arvio minusta.
Naisilla on tunnetusti heikohko matemaattinen ja kolmiulotteinen hahmotuskyky.
Tämä lienee syynä.
Tykkään että mies on itseni pituinen, joten vastasin 165-170.
Ehkä jollain tapaa miellyttää 180+. Vaikka loppupeleissä ei sillä niin merkitystä ole. Isomman miehen kainaloon on toki kivempi käpertyä, kuin lähes oman kokoisen. Pisin on ollut 2m ja ei siinäkään ongelmia. Harvoin sitä seisaaltaan pussaa muutenkaan. Ja itse olen sen perus 160+
Korkeintaan 170 cm. Pari senttiä korkeintaan enemmän. 172 on kriittinen raja. Yhtään pitempi ei mies saa olla.
Mä olen 171 ja mies 203. Kyllä me yltetään pussaamaan. Toki mies kumartuu ja mä olen varpaillani, mut harvemmin kovin kiihkeitä suudelmia seisaaltaan vaihdetaan...
Vierailija kirjoitti:
Korjaavat sen 180cm,
Silti olen se 180cm
Kun 170cm mies seisoo vieressä, niin eipä ole helppoa arvioida pituutta väärin. Pätkäksi on jäänyt.
T. Nainen 171cm
Vierailija kirjoitti:
Korjaavat sen 180cm,
Silti olen se 180cm
Että oikein satojen naisten arvio :D Varmaan olet lisännyt deitti-ilmoitukseenkin sen plus 10 cm kuvitellen, etteivät naiset huomaa.
Minä haluan 180 cm pituisena naisena 170-175 cm pitkän miehen.