Paras pituus miehelle
Kommentit (46)
Julkisia tiloja ei kokemukseni mukaan ole mitoitettu pitkille ihmisille, joten on epäkäytännöllistä olla selvästi yli 180-senttinen.
M31 (182cm)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen? Minkä ikäinen jonne edes kyselee tällaista?
Mikroautolla ajamiseen tietenkin. Typerä kysymys.
Minun mielestäni 180-185 cm. Eipä silti että tuolla loppupeleissä olisi juurikaan merkitystä. En valitse kumppaniani pituuden perusteella. Vähän sama kuin kysyisi, että mikä on paras hiustenväri miehelle. Itse viehätyn vaaleista viikingeistä, mutta parisuhteen kannalta ei todellakaan ole mitään väliä, vaikkei olisi tukkaa ollenkaan.
Semmoinen paksu 19-21cm patukka on hyvän kokoinen.
Ei mitään väliä. Ehkä mieluummin vähän keskivertoa lyhyempi ku yli 200 cm. Oon ite 175 cm.
Vastasin sen minkä pituinen se minulle paras mies on. Jonkun toisen miehen kohdalla vastaus voisi olla hyvin eri.
Vierailija kirjoitti:
Julkisia tiloja ei kokemukseni mukaan ole mitoitettu pitkille ihmisille, joten on epäkäytännöllistä olla selvästi yli 180-senttinen.
M31 (182cm)
Lisään vielä, että pitkät ihmiset kuolevat tutkitusti usein nuorempana kuin lyhyet. Live tall, die young! :D
M31
Se 180 cm on standardi. Pidemmät on hujoppeja ja lyhyemmät tumppeja.
165-195 käy, mutta jos on pakko valita niin 180-185. Pitempi miellyttää omaa silmää ja olen itsekin naiseksi aika pitkä. Oma poikaystävä on 188, ja onhan siinä käytännön haasteita.
Pikkumiehet käy äänestämässä omaa pituuttaan. Minä haluan 175cm naisena pitkän miehen!
165-180 cm
Itse olen 166 cm nainen. Lyhyellä on oltava hyvä hartia-peppulinja. Yli 180 cm on liian hujoppi.
Vierailija kirjoitti:
M31 (182cm)
Aika hullunkurista, kun 182 on vielä ihan normaalissa mitassa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen paksu 19-21cm patukka on hyvän kokoinen.
Terv. Pena 54 v.
Sanoisin 175-180 cm. Itse olen 170cm mies ja yllän varpaillani ylähyllylle. 5 cm lisää niin olisi helppoa.
Minun mieheni on lähemmäs pari metriä ja vaikka sitä on kiva kattella kaukaa niin läheltä on kyllä vähän epäkäytännöllinen, koska itse olen 167 cm. En pistä äijää ikinä vaihtoon jos se on minusta kiinni, mutta jos saisi pituuden valita, niin vähän lyhyempi voisi olla.
185.
Miesystävä on 181 ja lihaksikas, iso. Hyvän pituinenkin mut tuo 185 ollut mulle aina ihanne, jos saisin valita.
Mihin tarkoitukseen? Minkä ikäinen jonne edes kyselee tällaista?