Haetteko ruokakassin jonka koulu jakaa vaikka,
Kommentit (58)
Ei haeta. Toivoisin ettei muutkaan sellaiset hae jotka sitä ei tarvitse.
Toivottavasti ylimääräiset annetaan perheisiin joissa on hätätilanne?
Kyllä, eipä tarvinnut kokata tänään. Toki rahaakaan ei ole kummoisesti, että en kai ollut otsikossa tarkoittamasi henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eipä tarvinnut kokata tänään. Toki rahaakaan ei ole kummoisesti, että en kai ollut otsikossa tarkoittamasi henkilö.
Mitä kassissa oli?
Vierailija kirjoitti:
En, jätän tarvitseville
Ei ne mitenkään kortilla ole, kaikki saavat jotka ovat tilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kassissa oli?
Ruokaa.
Haen tietenkin. Ette varmaan muutenkaan anna lapsen syödä kouluruokaa vaan laitatte eväät? Eihän tässä muusta ole kyse kuin lasten oikeudesta lounaaseen koulupäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko kasseja rajoitetusti?
Ei ole.
Tarvittaisiin, muttei mahdollisuutta hakea sitä. Jakelu kaukana. Nouto tiettyyn aikaan ja suuri määrä ihmisiä samalla jakelupisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Haen tietenkin. Ette varmaan muutenkaan anna lapsen syödä kouluruokaa vaan laitatte eväät? Eihän tässä muusta ole kyse kuin lasten oikeudesta lounaaseen koulupäivän aikana.
Lapseni saa syödä koulussa sitä, mitä tarjotaan. Kotiin en sitä ravintoköyhää ruokaa halua.
En hae. En pääse hakemaan, kun käyn töissä. Ruokin lapset itse ja säästän kunnan varoja. Kaikki, jotka kokevat tarvitsevansa, hakekaa ihmeessä. Me ei tarvita.
Hakisin jos voisin, mutta nyt en pysty kun olen töissä silloin kun kasseja jaetaan.
Keittiöhenkilökunta saa pitää työnsä ja oppilaat saavat lounaansa. Ei ole mitään ylimääräisiä paketteja vaan niitä tehdään sen verran kuin etukäteen ilmoittautuneita on. Jokainen halukas oppilas saa lounaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin jos voisin, mutta nyt en pysty kun olen töissä silloin kun kasseja jaetaan.
Oppilas itse voi hakea myös.
Ei haeta. Toivon, että mahdollisimman harva hakee, jotta kunnan rahat säästyy terveydenhuolloin toimintakyvyn ylläpitoon, ja syksyllä koulunkäyntiavustajien palkkaamiseen, jotta koululaiset saavat kiinni menetetyn ajan.
Hakisin jos Helsinki sellaisia jakaisi ja ne saisi lähimmälle koululle - ei sinne missä lapsi käy.
En hae, ruokin lapseni mieluummin ravintopitoisella ruualla.