Muita jotka pitävät lihavista naisista? Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne.
Kertokaa mietteitänne lihavista naisista etenkin nuorista naisista. Itse himoitsen ylipainoisia naisia😛
Oi se suuri ja pehmeä pullottava vatsa, isot rinnat ja muhkea peppu. Pulleat reidet :)
Kommentit (13)
Kotona löytyy oma pullukka. Pituutta 167 cm ja paino lähentelee 90 kg. Toki haluaisin lihavemman mutta terveys edellä
Kyllähän se pulleat naiset ovat aina nostattanut oman verenpaineen ja teltan ylös. En itse tiedä mikä siimö on, mutta jotenkin vain se rasvakerros ja lihavuus on niin seksikästä.
Mielestäni mies saa valita itselleen lihavan naisen, mutta naisen lihottaminen salaa on väärin.
Mä kyllä pidän laihoista, mitä teen täälä
On se mukavaa kun oikein lihavaa naista naipi takkoopäin, niin kun lätkäisee kouralla pakaralle niin ihra hyllyy kuin aasian tsunami.
Täällä yksi. Ei vois laihat naiset vähempää kiinnostaa.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Omakin rouva hyvin rehevä kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän vain kurvikkaista :D
No joo, ratkaisevaa on se onko kurvit oikeassa paikassa. Läskin poimuja ei oikein voi sellaisiksi kutsua.
Tykkäättekö siis ihan lihavuudesta itsestään muusta ulkonäöstä riippumatta vai pitääkö naisen kasvojen olla myös kauniit?
Mulle riittää kiihottumiseen se, että nainen on tosi lihava. Se on tottakai ihana lisä, jos kasvot on kauniit ja muutenkin pitää huolta ulkonäöstään.
Ehdottomasti täytyy olla kauniit kasvot ja täytyy olla sinut oman kehonsa kanssa. Itsevarma itsensä hyväksyvä lihava nainen on kiihottavinta mitä minä tiedän.
Itse olen nainen ja en todellakaan normikokoinen. Chubby tai bbw tai fat. Ihan miten vaan. On reittä ja mahaa. Jostain syystä itse aina törmään miehiin, jotka inhoaa pyöreyttä. Toki itse tykkäisin mieluusti normipainoisesta miehestä. Vaikuttaako se?
Itse pidän vain kurvikkaista :D