Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatteko käsikarvojanne

06.04.2020 |

Kysymys alla. Mä en oo ennen kokenut tarvetta sheivata. Poikaystävä on alkanut kuitenkin kommentoimaan mun käsikarvoja. Ne ovat kuulemma miehekkäät ja muistutan turkkilaista. Ahdistaa, mulla on muutenkin huono itsetunto. En tiennyt että helvetin käsikarvat voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta.

Sheivaatteko käsikarvojanne

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia että niin naisilla kuin miehillä kasvaa käsivarsissa karvoja.

2/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia että niin naisilla kuin miehillä kasvaa käsivarsissa karvoja.

No luulis sen aikuisen ihmisen tajuavan... Oon muutenkin tummapiirteinen ja poikaystävä blondi.. Tottakai ne mun karvat kai sit on turkkilaisen näköiset tai miehekkäät. En tiiä. Tajuan että ne ovat normaalit mutta silti haluan niistä eroon. En halua olla miehekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sheivaan. Tykkään siitä miltä käsivarret näyttää kun ne on sileät ja ruskettuneet. Tulee nätisti lihasten rajat esiin.

Vierailija
4/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella käsikarvat on turn-off. Ainoastaan päässä ja pimpissä (kunhan on siistit ja lyhyet) saa olla karvaa

T.Heteromies

5/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sheivaan. Tykkään siitä miltä käsivarret näyttää kun ne on sileät ja ruskettuneet. Tulee nätisti lihasten rajat esiin.

Mulla käsivarret on arpien peitossa. Kai jotenkin uskon, että se karva ehkä peittää niitä arpia vaikkei todellakaan ees peitä.

Vierailija
6/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkiksella se huono itsetunto ja käyttää sinuun henkistä väkivaltaa polkemalla sun itsetuntoa. Vaihda poikaystävää.

7/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella käsikarvat on turn-off. Ainoastaan päässä ja pimpissä (kunhan on siistit ja lyhyet) saa olla karvaa

T.Heteromies

Ehkä munkin poikaystävä ajattelee näin, muttei kehtaa sanoa sen olevan turn off.

Vierailija
8/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajanut pois, normaaleilta ne minusta näyttää. Sänki tuntuisi kummalta kädessä.

Vierailija
9/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä kun tykkäät. Mulla näkyy lihasten rajat tosin ilmankin sheivausta, pidän siitä myös itse.

Vierailija
10/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa, mutta epiloin. Jostain syystä ihottuma oireilee käsivarsissa näppylöinä, joiden olen huomannut katoavan epiloimalla. Muuten tarvetta ei olisi, kun karvat ovat vaaleita, eli eivät oikeastaan näy. Jokaisen oma asia haluaako poistaa karvoja vai ei.

Vierailija
11/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivannut aiemmin, mutta kymmenisen vuotta sitten ollessa aupairina ulkomailla perheen pienen lapsen kommentti käsikarvoistani (gorillaan liittyvä :D) jäi tiukasti mieleeni ja sen jälkeen olenkin sheivaillut. En kuitenkaan aina kovin säntillisesti, joskus annan kasvaa pidempään. Ennen tämän lapsen huomiota ei ollut käynyt edes mielessä, että joku voisi ajatella käsikarvoistani noin. Jännä miten pienikin negatiivinen kommentti voi vaikuttaa.

Vierailija
12/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun aloitin, niin sitä on vain jatkettava, eikä harmita. Siis jatkettava, koska ei ole kiva kun hento karva käsivarsissa pääsee kasvamaan. Ehdottomasti parempi ilman karvoja. N40

Vierailija
13/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vaaleat karvat en sheivaisi. Ikävä kyllä käsikarvani ovat mustat. Mustat pitkät karvat vaaleaa ihoa vasten ei näytä kovin feminiiniseltä.

Vierailija
14/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on mustat karvat, niin sittenhän ne vasta ällöttävältä näyttäisi kun sheivaa, kun jo hetken päästä uudet karvat alkaa näkyä mustina pisteinä😲 Eli turhaan sheivata, varsinkaan jos et itse koe asiaa tarpeelliseksi.

Itsellä vaaleat ohuet karvat käsissä ja sheivaan, koska tykkään siitä kun iho on silkin sileä. Muut tehköön kuten haluavat😊

Vierailija
15/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kun kasvavat häiritsevän pitkiksi. Ovat tosi vaaleaa ja hentoa karvaa, joten sänki ei vaivaa. Enemmän vaivaa se, kun ovat päässeet pitkiksi ja tuntuu että melkein liehuvat tuulenvireessä. :,D Mulla kasvaa karvat tosi pitkiksi, kiva hiusten kanssa mutta ei  muuten...

Vierailija
16/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu säärien kohdalla, mutta siitä huolimatta 90% naisista ajaa (ainakin kesällä) säärikarvansa pois. Ja eipä monikaan nainen halua olla kainaloistakaan karvainen.

Vierailija
17/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan kun kasvavat häiritsevän pitkiksi. Ovat tosi vaaleaa ja hentoa karvaa, joten sänki ei vaivaa. Enemmän vaivaa se, kun ovat päässeet pitkiksi ja tuntuu että melkein liehuvat tuulenvireessä. :,D Mulla kasvaa karvat tosi pitkiksi, kiva hiusten kanssa mutta ei  muuten...

Mielikuva tuulenvireessä liehuvista karvoista 😂

Vierailija
18/42 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kasva karvan karvaa käsivarsissa. Säärissäkin vain muutama, jotka viitsiessäni joskus nypin pois pinseteillä. Hiuksia on kyllä runsaasti ja muuten normaali karvoitus.

19/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas. Halailtiin äsken pedissä ja poikaystävän reaktio oli vastaavanlainen. ”Ugh ihan ku miehen kanssa olis kun noin karvainen käsi”. Sanoin siihen ettei se nyt niin karvainen ole ja aloin itkemään. Poikaystävä sanoi, ettei tuollaisesta nyt tarvitse mieltään pahoittaa. Sori vaan jos oon herkkä.

Vierailija
20/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika tuuheat ja pitkiksi kasvavat karvat, onneksi eivät kauhean tummat. Sheivailen satunnaisesti kesäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän