Mies kiukuttelee aamuisin
"pitää nousta töihin" - siis viereiseen huoneeseen.
Omat aamut menee pilalle änkyröinnin takia. Vinkkejä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Imaise häneltä aamuseisokki pois.
Sanoinhan, että hän kiukuttelee. Silloin ei päästä lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse mene töihin?
Koska ei ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään läheisyyttä tarvitakaan, ainoastaan huulesi miehesi aamukangistuneen kalun ympärille.
Siitä ei yksikään mies kieltäydy.
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Onko hänellä vaihdevuodet?
42,5v.
Eihän sillä enää seiso edes aamuisin. Ehkä peittelee tätä asiaa kiukuttelulla?
Onko hän taantunut? Onko teillä lapsia? Antaako heidän kiukutella koulutehtävistä?
Siis miten se "kiukuttelee"? Miksi ylipäätään väheksyt miehen tarvetta heräillä rauhassa aamuisin? Oletko heti tenttaamassa jotain ja vaatimassa asioita ennen kuin toinen saa edes silmät auki?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se "kiukuttelee"? Miksi ylipäätään väheksyt miehen tarvetta heräillä rauhassa aamuisin? Oletko heti tenttaamassa jotain ja vaatimassa asioita ennen kuin toinen saa edes silmät auki?
Eikun toisinpäin. Minä voisin olla hiljaisuudessa, mutta hän alkaa voivotella töihin lähtöä kun olen puoliunessa ja jatkaa tätä pari tuntia. En ala kysellä mitään.
Lähtekää yhdessä lenkille ennen töiden alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään läheisyyttä tarvitakaan, ainoastaan huulesi miehesi aamukangistuneen kalun ympärille.
Siitä ei yksikään mies kieltäydy.
Minun mieheni kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää yhdessä lenkille ennen töiden alkua.
Ei onnistuisi :D ei pääse muutenkaan ylös, saati sitten lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän taantunut? Onko teillä lapsia? Antaako heidän kiukutella koulutehtävistä?
Ei ole lapsia emmekä halua kumpikaan niitä.
Tämä on vaikeaa aikaa. Vanhat käyttäytymismallit palaavat kuvioihin..
Näitä 5-vuotiaan tasolla olevia miehiä on joka paikassa. Ei hyvällä tai pahalla, joka päivä pitää saada kiukku päälle. Ei siinä auta vaikka hakisi kuun taivaalta. Ei naiminen niihin auta.
Ja kukapa nainen vajoaisi niin alas ,että antaisi raivoavalle kiukuttelevalle miehelle. Ennen etsii sen normaali käytöksellä varustetun.
Valmistaudu heittämään mäkeen se ukkoketale.
Jos tämä olisi toisinpäin ja ehdotettaisi nuolemaan p* tai laittamaan m¥na suuhun niin kyllä älähdettäisi.. pitäisi ymmärtää ja tarjota henkistä tukea ja tuoda aamiainen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi toisinpäin ja ehdotettaisi nuolemaan p* tai laittamaan m¥na suuhun niin kyllä älähdettäisi.. pitäisi ymmärtää ja tarjota henkistä tukea ja tuoda aamiainen sänkyyn.
Koska he saavat luvalla olla naislapsia.
Mikset itse mene töihin?