Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatteko käsikarvojanne

06.04.2020 |

Kysymys alla. Mä en oo ennen kokenut tarvetta sheivata. Poikaystävä on alkanut kuitenkin kommentoimaan mun käsikarvoja. Ne ovat kuulemma miehekkäät ja muistutan turkkilaista. Ahdistaa, mulla on muutenkin huono itsetunto. En tiennyt että helvetin käsikarvat voi aiheuttaa niin paljon ahdistusta.

Sheivaatteko käsikarvojanne

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista. Suojaavat auringolta ainakin sen minkä suojaavat, vaikka ovatkin vaaleita haivenia.

Vierailija
22/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sheivannut ja en tule koskaan sheivaamaan. Karvat ovat vaaleat, lyhyet ja hyvin harvassa.

Eräällä ystävälläni käsikarvat ovat taas paksut, pitkät ja hyvin tiheässä, joten ne ovat ihan karmean näköiset.

Joskus jossakin mainoksissa näytetään kuinka nainen sheivaa reisiään, mutta minulla ei ainakaan reisissä kasva mitään karvoja. Säärissä on jonkun verran, mutta ne sheivaa ehkä muutaman kerran kesässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sheivannut ja en tule koskaan sheivaamaan. Karvat ovat vaaleat, lyhyet ja hyvin harvassa.

Eräällä ystävälläni käsikarvat ovat taas paksut, pitkät ja hyvin tiheässä, joten ne ovat ihan karmean näköiset.

Joskus jossakin mainoksissa näytetään kuinka nainen sheivaa reisiään, mutta minulla ei ainakaan reisissä kasva mitään karvoja. Säärissä on jonkun verran, mutta ne sheivaa ehkä muutaman kerran kesässä.

Mulla on tummat, ei erityisen paksut tai tiheät. Jos vertaan esim. poikaystävän käsiin niin sillä on tuplasti karvaisemmat. Tekis mieli sanoa sille et se vois sheivata kainalonsa, koska mä en tykkää pitkistä kainalokarvoista. Oon kuitenkin sitä mieltä, että sheivaa jos tahtoo ja on sheivaamatta jos ei halua. Miksei se voi olla samaa mieltä?

Vierailija
24/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsikarvat on mallia turkkilainen vanha ukko, mutta en siltikään sheivaa. Olen niin kiintynyt käsikarvoihini, koen niiden olevan osa mun identiteettiä :D

Vierailija
25/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sheivaaminen on tosi aikaavievää, mutta hän saa sheivata käsivartesi jos haluaa. Oma mies jaksoi kaksi viikkoa, kunnes ajoväli harveni ja nykyään ne saavat rehottaa kuten luonto on tarkoittanut :D

Jos miehellä on taipumus latistaa sinua, niin sinuna (s)heivaisin hänet elämästäni.

Vierailija
26/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta käsikarvani on oikeasti jotain 1,5-2 cm pitkiä ja niitä on paljon! Ihan kuin turkki kasvaisi. Siksi ajelen.

Vierailija
27/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko tummat käsikarvat, vaikka olen vaalea - tosin paksut hiukset saattavat vaikuttaa tähän. Teininä sheivasin käsivarret, kun veljeni ja luokkani pojat pilkkasivat niitä. Enää en sheivaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat :)

Vierailija
28/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Ja taas. Halailtiin äsken pedissä ja poikaystävän reaktio oli vastaavanlainen. ”Ugh ihan ku miehen kanssa olis kun noin karvainen käsi”. Sanoin siihen ettei se nyt niin karvainen ole ja aloin itkemään. Poikaystävä sanoi, ettei tuollaisesta nyt tarvitse mieltään pahoittaa. Sori vaan jos oon herkkä.

Minkä ikäisiä te olette? Jos olette kovin nuoria, voi poikkiksella olla vielä hakusessa se, miten tyttöystävälle pitäisi puhua, mutta jos olette jo aikuisia, niin poikaystäväsi on aika mulkku kun puhuu sinulle noin rumasti ja sitten syyttää sinua kun pahoitat mielesi.

Vierailija
29/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun vähäkarvaiseen sukuun eli käsivarsia ja kinttuja ei ole tarvinnut ajella koskaan. Puskakin on aina ollut varsin vaatimaton. Olin aikoinani vatsan alueen leikkauksessa ja silloin alapää ajeltiin melkein kokonaan paljaaksi. Oli erinomaisen epämukavaa, kun karvat nousuvat sängelle. Ne tarttuivat alusvaatteisiin ja kutitti niin julmetusti. Olin tyytyväinen, kun pikkupuskani alkoi olla taas entisellään. Ei ole tullut pieneen mieleenkään ajella sitä. Kainaloita ajelin joskus, mutta enää ei ole siihenkään tarvetta. Ainut, mistä saksin silloin tällöin karvoja, on leuka, johon on vanhemmiten alkanut kasvaa muutamia karvoja.

30/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Ja taas. Halailtiin äsken pedissä ja poikaystävän reaktio oli vastaavanlainen. ”Ugh ihan ku miehen kanssa olis kun noin karvainen käsi”. Sanoin siihen ettei se nyt niin karvainen ole ja aloin itkemään. Poikaystävä sanoi, ettei tuollaisesta nyt tarvitse mieltään pahoittaa. Sori vaan jos oon herkkä.

Minkä ikäisiä te olette? Jos olette kovin nuoria, voi poikkiksella olla vielä hakusessa se, miten tyttöystävälle pitäisi puhua, mutta jos olette jo aikuisia, niin poikaystäväsi on aika mulkku kun puhuu sinulle noin rumasti ja sitten syyttää sinua kun pahoitat mielesi.

22 ja 21. Py nuorempi. Sillä on kuitenkin ollut useampi tyttöystävä ja enemmän seurustelukokemusta, niin luulis sen tietävän paremmin.

Vierailija
31/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat ja pitkät käsikarvat. En ikinä kokenut niitä mitenkään erikoiseksi ja poikkeavaksi, en itseasiassa kiinnittänyt niihin mitään huomiota, kunnes parikymppisenä joskus kaverini alkoivat heittää vitsiä niistä. Silloin havahduin että tosiaan, minun käsivarteni ovat karvaisemmat kuin muiden ja aloin sheivata ja epiloida niitä. Sänki oli ihan hirveän tuntuinen! Pian tajusin että olen ihan hölmö kun teen asiasta itselleni ongelman, kun se ei sitä oikeasti ole. Karvat ovat osa minua ja tottakai minulla on erilainen karvoitus kun olen piirteiltäni tumma. Enkä siten ole enää karvoja käsistäni ajellut, enkä pahemmin edes ajatellut niitä. Miehelleni joskus naureskellut miten pitkiä karvoja löytyy ja mieheni on vaan todennut että rakastaa minua olin kuinka karvainen tahansa. Seksikkyyskin on oikeasti ihan jotain muuta kuin (pelkkä) ulkonäkö.

Vierailija
32/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin sheivata sen jälkeen, kun joku miespuolinen kaveri joskus vitsaili että minulla on karvaisemmat kädet kuin hänellä. Nyt en voisi enää kuvitella jättäväni sheivaamatta, koska ne tosiaan ovat tummat ja pitkät ja on paljon naisellisempi olo ilman karvakäsiä.

t. ei mennyt geenilotto ihan nappiin

Vierailija
33/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

22 ja 21. Py nuorempi. Sillä on kuitenkin ollut useampi tyttöystävä ja enemmän seurustelukokemusta, niin luulis sen tietävän paremmin.

Ei selvästikään tiedä kun tuolla tavalla sinulle puhuu. Kuinka hän muuten sinua kohtelee? Ilkeileekö muistakin asioista kuin käsikarvoista?

Vierailija
34/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella käsikarvat on turn-off. Ainoastaan päässä ja pimpissä (kunhan on siistit ja lyhyet) saa olla karvaa

T.Heteromies

Vai että ihan "saa olla" 😂

35/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Ei selvästikään tiedä kun tuolla tavalla sinulle puhuu. Kuinka hän muuten sinua kohtelee? Ilkeileekö muistakin asioista kuin käsikarvoista?

No esim. alapääkarvoista tai jalkakarvoista. On myös haukkunut mulle eksänsä alapään ulkonäköä ja sanonut, että mulla kasvaa ”pallit” pimpistä. Oletan, että viittasi tolla kommentilla mun sisempiin häpyhuuliin.

Vierailija
36/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

No esim. alapääkarvoista tai jalkakarvoista. On myös haukkunut mulle eksänsä alapään ulkonäköä ja sanonut, että mulla kasvaa ”pallit” pimpistä. Oletan, että viittasi tolla kommentilla mun sisempiin häpyhuuliin.

Jessus mikä mulkero. Tee itsellesi palvelus ja käsikarvojen sijaan poista tuo poikaystävä elämästäsi.

37/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sit sheivaamaan mun käsivarret. Sheivasin ihan samalla tavalla kun koivetkin mut tuli ihan kauhee ihottuma käsiin. En tiiä johtuuko se arvista vai mistä.

38/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi idiootit, mutta toivotan teille haastavampia ongelmia pohdittavaksi.

Vierailija
40/42 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelu. AJELU, stna, eikä mikään vtun sheivaus. Hankkikaa tosiaankin itsellenne iho-ongelmia tahallanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme