Onko täällä muita jotka ovat todella kauniita meikattuna mutta ilman meikkiä ei niin minkään näköisiä/täysin erinäköisiä/jopa rumia?
Inhottaa...olen oikeasti meikattuna näitä ns. erityisenkin kauniiksi luokiteltavia. Mutta sehän ei ole totta, se on maski. Ilman meikkiä olen AIVAN erinäköinen kuin meikattuna. Inhoan naamaani ilman meikkiä. Pullottavat, hailakat, väsyneet, raskaat, punaluomiset silmät ilman mitään muotoa...suorat haperot ohuet kulmakarvat, viirut huulet, epätasainen punakka iho näppylöillä jne. En tahdo nähdä KETÄÄN ilman meikkiä. Olen sinkku enkä tiedä miten ikinä kehtaisin miehelle näyttäyttyä ilman meikkiä koska ero on kuin yöllä ja päivällä. Kaikki eivät vain ole luonnonkauniita, siksi on meitä jotka puunaavat itseänsä.
Onko täällä muita jotka "kärsivät" samoista murheista? Miten saatte itsenne riisumaan maskin?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Itsensä erinäköiseksi meikkaaminen on valehtelua. Ihmisen tulee voida kulkea meikittömänä.
Ihmisen tulee myös voida kulkea ilman että käyttää dödöä tai saippuaa, eikä mitään karvoja saa lyhentää, ei edes hiuksia, kyllä ihmisen pitää voida näyttää ja haista rölliltä
Vierailija kirjoitti:
En voi samastua (se on oikeasti oikea muoto, ei samaistua.) Miekkonen on sanonut pari kertaa spontaanisti meikkaustani katsellessaan, ettei ymmärrä miksi meikkaan aina vaikka olen tarpeeksi kaunis ilmankin. Enkä tosiaan kysynyt yhtään mitään, vaan hän vain totesi :33333 Awww, se oli yksi kauneimmista asioista joita minulle on sanottu. On minullakin ruma olo suihkun ja saunan jälkeen, kun naama punottaa kuin hullu, mutta kyllä se siitä rauhoittuu ja sitten olen taas tyytyväinen :33333
Heh heh, niin omanikin sanoi kauan kunnes selvisi, että ei halua minun meikkaavan etten vetäisi puoleeni muita miehiä. Hän siis itse juuri katseli näitä meikattuja naisia, siitähän hän tiesi mistä muutkin miehet pitää.. Joten tuo "ei sinun tarvitsisi meikata" on vähintäänkin epäilyttävä kommentti. Koska jos mies ei meikkausta mitenkään huomioisi, ei hän sanoisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
En voi samastua (se on oikeasti oikea muoto, ei samaistua.) Miekkonen on sanonut pari kertaa spontaanisti meikkaustani katsellessaan, ettei ymmärrä miksi meikkaan aina vaikka olen tarpeeksi kaunis ilmankin. Enkä tosiaan kysynyt yhtään mitään, vaan hän vain totesi :33333 Awww, se oli yksi kauneimmista asioista joita minulle on sanottu. On minullakin ruma olo suihkun ja saunan jälkeen, kun naama punottaa kuin hullu, mutta kyllä se siitä rauhoittuu ja sitten olen taas tyytyväinen :33333
Molemmat muodot ovat oikein, samastua ja samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, niin omanikin sanoi kauan kunnes selvisi, että ei halua minun meikkaavan etten vetäisi puoleeni muita miehiä. Hän siis itse juuri katseli näitä meikattuja naisia, siitähän hän tiesi mistä muutkin miehet pitää.. Joten tuo "ei sinun tarvitsisi meikata" on vähintäänkin epäilyttävä kommentti. Koska jos mies ei meikkausta mitenkään huomioisi, ei hän sanoisi mitään.
Uskottele itsellesi mitä lystäät XDDDD luuletko etten ole ennen kuullut samaa kommenttia muilta kuin miekkoselta? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samastua on enemmän oikein.
Nyt vanhempana 55 olen alkanut näyttää ihan pellelle jos on meikkiä, varsinkin silmissä. Laitan kulmia vähän, ja huulikiiltoa.
Ja Öööö, totta hlvetissä hän huomioi meikkauksen, kun sain tuon kommentin meikatessani siinä miekkosen nenän edessä XDDDD
Ala kuntoilemaan paljon. Niin, että hikoilet meikin pois. Sitten ei kannata laittaa meikkiä edes kuntoillessa.
Älykäs ymmärtää persoonan, pituuden, hiuksien, luonteen, painon, äänen tms pysyvän vakiona siitä huolimatta onko luomissa väriä.
Oikein meikattuna minäkin olen hyvin nätti. Tämä vaatii ammattimeikkaajan tekemän meikin.
Usein arjessa on niin kiire, että en ehdi meikata. Arvostan yöunien pituutta enemmän kuin viimeisen päälle olevaa ulkomuotoa.
Henkisesti köyhät ihmiset käsittävät asioita pelkästään valokuvien perusteella. Viettää liikaa aikaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samastua on enemmän oikein.
Suomen kielen lautakunnan mukaan "johto-opin näkökulmasta molemmat johdostyypit ovat perusteltavissa: muodot samastaa ja samastua ovat sanan sama johdoksia ja muodot samaistaa ja samaistua sanan samainen johdoksia. Lautakunta piti hyväksyttävinä sekä muotoja samastaa ja samastua että muotoja samaistaa ja samaistua."
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti köyhät ihmiset käsittävät asioita pelkästään valokuvien perusteella. Viettää liikaa aikaa netissä.
Voi olla myös ulkonäkökompleksi tai vääristynyt kuva omasta ulkonäöstään.
Ei kuulosta mukavalta, jos ei kestä itseään ilman meikkiä :(
Suurin osa ei kyllä näytä meikattuna kovin erilaiselta. En tunne ketään joka näyttäisi.
Meikki vain korostaa, meikki on parhaimmillaankin vain optinen illuusio joka sopii valokuviin. Ei oikeaan elämään.
Näytän mielestäni yhtä kauniilta ilman meikkiä ja meikin kanssa. Meikkaan hyvin hillitysti.
Panosta ihonhoitoon meikkien sijaan.848
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ymmärtää persoonan, pituuden, hiuksien, luonteen, painon, äänen tms pysyvän vakiona siitä huolimatta onko luomissa väriä.
Juuri näin!!
Vierailija kirjoitti:
Itsensä erinäköiseksi meikkaaminen on valehtelua. Ihmisen tulee voida kulkea meikittömänä.
Enitenhän nuo viidakon eläjät meikkaavat siinä teille luomuelämää. Koristautuminen kuuluu jopa linnuilla kuvioon.
Joo vähän noin. Olen tummapiirteinen ja tummasilmäinen, mutta meikillä saan loihdittua itsestäni todella sen näköisen, että olen nuori ja puoliksi latino. Ilman meikkiä olen vain pyöreänaamainen ja punanenäinen nappisilmä. Kroppa on sentään minusta kiva luomunakin, minulla on g-kupin rinnat näin normaalipainoisenakin ja olen mukavan pitkäjalkainen. En meikkaa nykyään enää koskaan, mutta kun meikkaan, oikeasti käännän kaikki päät. Ison nenänkin sai meikillä vähän huijattua piiloon. Joskus sinkkuna 18-vuotiaana se kiinnosti ja tuntui kivalta huomata, kuinka nätiksi sitä muuttui ja kuinka miehet katselivat ja olivat teennäisen ystävällisiä. Nyttemmin ei enää kiinnosta vieraiden ukkojen huomio, ja haluan olla heille mahdollisimman näkymätön.
Minä näytän aivan järkyttävälle ilman meikkiä. Sellaiselta todella sairaalta, narkkarilta suorastaan. Meikattuna taas kerään katseita ja saan jopa kaupassa vislailuja. Pelkään kuollakseni sitä päivää kun tapaan jonkun ihanan miehen ja pitäisi ensimmäistä kertaa pestä kasvot..
Lähellä elää henkilö joka on meikkikoukussa. Ei taida kotoaan edes roskikselle poistua ilman meikkiä. Hirmu tällingit päällä koko ajan. Se on vähän säälittävää, varsinkin kun katsoo esim.minua naturellia keski-ikäistä nenän vartta pitkin. Ei ole paljoa varaa katsella!