Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ovat todella kauniita meikattuna mutta ilman meikkiä ei niin minkään näköisiä/täysin erinäköisiä/jopa rumia?

Vierailija
06.04.2020 |

Inhottaa...olen oikeasti meikattuna näitä ns. erityisenkin kauniiksi luokiteltavia. Mutta sehän ei ole totta, se on maski. Ilman meikkiä olen AIVAN erinäköinen kuin meikattuna. Inhoan naamaani ilman meikkiä. Pullottavat, hailakat, väsyneet, raskaat, punaluomiset silmät ilman mitään muotoa...suorat haperot ohuet kulmakarvat, viirut huulet, epätasainen punakka iho näppylöillä jne. En tahdo nähdä KETÄÄN ilman meikkiä. Olen sinkku enkä tiedä miten ikinä kehtaisin miehelle näyttäyttyä ilman meikkiä koska ero on kuin yöllä ja päivällä. Kaikki eivät vain ole luonnonkauniita, siksi on meitä jotka puunaavat itseänsä.

Onko täällä muita jotka "kärsivät" samoista murheista? Miten saatte itsenne riisumaan maskin?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pysty uskomaan, että meikillä olisit todella kaunis mutta meikittä ruma. Meikillä ei kuitenkaan ihan hirveästi kasvojenpiirteitä pysty muokkaamaan ellei sitten ole joku ammattimaskeeraaja.

Hyvänä esimerkkinä tällaisesta rumasta kauniiksi meikillä -muuttumisesta on Maisa Torppa. Kyllä vain mitäänsanomattomasta, jopa rumasta, naisesta voi helposti saada melkoisen kaunottaren meikillä, jos on sopiva luusto ja osaa meikata. Netti on täynnä meikkitaiteilijoiden luomuksia epämuodostuneiden kasvojen meikkaamisesta ja todellakin niissä on saatu ihmeitä aikaan.

Vierailija
62/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mulla on niin huono ja kirjava iho että ilman meikkivoidetta olen järkyttävän näköinen. Meikkivoiteella teen siis normaalin näköisen ihon, sellaisen joka monella on ihan luonnostaan. Ja sitten oon jopa ihan nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän ihan eri ihmiseltä kun olen meikannut. Tutut ei edes tunnista minua jos olen ilman meikkiä.

Vierailija
64/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän aivan järkyttävälle ilman meikkiä. Sellaiselta todella sairaalta, narkkarilta suorastaan. Meikattuna taas kerään katseita ja saan jopa kaupassa vislailuja. Pelkään kuollakseni sitä päivää kun tapaan jonkun ihanan miehen ja pitäisi ensimmäistä kertaa pestä kasvot..

Anna mun kaikki kestää. Sehän on sen ihmisen valhe joka ei kestä muita ilman meikkiä. 😂

Kyllä kiinnostus lopahtaisi saman tien, vain tyhmälle menee ihon tasoitus täydestä.

Vierailija
65/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pysty uskomaan, että meikillä olisit todella kaunis mutta meikittä ruma. Meikillä ei kuitenkaan ihan hirveästi kasvojenpiirteitä pysty muokkaamaan ellei sitten ole joku ammattimaskeeraaja.

Hyvänä esimerkkinä tällaisesta rumasta kauniiksi meikillä -muuttumisesta on Maisa Torppa. Kyllä vain mitäänsanomattomasta, jopa rumasta, naisesta voi helposti saada melkoisen kaunottaren meikillä, jos on sopiva luusto ja osaa meikata. Netti on täynnä meikkitaiteilijoiden luomuksia epämuodostuneiden kasvojen meikkaamisesta ja todellakin niissä on saatu ihmeitä aikaan.

Hän on todella kaunis ilman meikkiä. Ymmärrätkö edes mitä luonnollisuus ja ihmisyys on??

Se olet sinä joka olet mielipiteinesi sairas. Ymmärrä se.

Vierailija
66/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli aikoinaan päinvastainen "ongelma"; omasin luonnostani melko nätit kasvonpiirteet, ja näytin meikittä huomattavasti paremmalta kuin suuri enemmistö suomalaisista naisista. Kuitenkin kasvoni ovat sellaiset, että meikillä niistä oli hankala tehdä merkittävästi paremmat, en siis sano ettenkö näyttänyt nätimmältä - totta kai, mutta muutos positiiviseen suuntaan jonka sain oli melko pieni verrattuna useimpiin jotka taitavan ehostuksen avulla menivät helposti ohikin. En ollut ujona teininä tai varhaisaikuisena hirvittävän ulkonäkökeskeinen, mutta mieleen on jäänyt useampikin kommentti jossa yleensä samanikäinen nuori miespuolinen (joskus nainenkin) vertasi minua henkilö X:ään (jonka ulkonäön meikittä itse tiesin, toinen osapuoli ei) negatiivisesti. Parhaimpia olivat toki tapaukset joissa hyvin taitavasti meikatun hottisbeiben negatiivista käytöstä ei voinut asiallisesti yrittää mitenkään kritisoida ilman vihjailua että minun täytyy olla todella "kateellinen". ;-) En omannut erityisen hyvää kroppaa ja meikkiäkin laitoin melko maltillisesti, joten lopputuloksena olin usein yllättävän näkymätön, erityisesti jos suuntasin kavereiden kanssa viihteelle.

Noh, nykyisin kärsin huomattavista iho-ongelmista, joten olen (vihdoin) liittynyt meikkaajien joukkoon. Sillä tosiaan saa ilahduttavasti eroa omaan naamaan, erityisesti jos punoitus on oikein paha (tilanne talvisin). Kulmat on luonnostaan tummat, mutta värjään hiuksia vielä(kin) tummemmiksi joten kulmat on pakko myös laittaa. Pystyn sentään tarvittaessa poistumaan asunnosta ilman ehostustakin, mutta kieltämättä ahdistaa hieman kulkea ilman meikkivoidetta (ja kulmien laittamista) mikäli törmään tuttuihin, sillä ulkonäkö on kieltämättä paljon parempi ja siistimmän vaikutelman antava sen kanssa. En tiedä miten ratkaisisin tilanteen jos olisin parisuhdemarkkinoilla, mutta suosittelisin ehkä hieman maltillisempaa lookkia deittailuvaiheessa jotta toinen osapuoli tietää suunnilleen miltä näytätte suihkunraikkaana? Jos homma toimii tuonkin jälkeen, ei teidän tarvitse enää hermoilla asiasta, ja jos ei - olisi tilanne tullut viimeistään esille jossain vaiheessa.

Vierailija
67/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap. Meikillä saa hurjan eron. Itsellänikin muutos on tätä luokkaa:

https://www.chinawhisper.com/wp-content/uploads/2012/09/Chinese-girls-b…

Torppa on huono esimerkki koska on oikeasti sievä ilman meikkiä.

Vierailija
68/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on pelkkä huonoitsetuntoisten naisten illuusio. Se muutos on pelkästään teidän päässä.

Vierailija
69/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silloin ihan järkyttävän ruma voi olla jos on ''sopiva luusto''. Ja kuten sanoin, ammattilaiset ovatkin asia erikseen.

Vierailija
70/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi mielestäni piristää ja muuntaa ulkonäköään eri hiustyyleillä,erimuotoisilla parroilla ja viiksillä.

Minä esim.tunsin jo 70-luvulla yhden naapurini jolla oli jotenkin lapsekkaat kasvot,oli hiukan vanhempi minua.Muuten oli kookas ja komea mies.Mutta heti kun kasvatti parran,kasvot saivat miehisyyttä ja uljuutta.

Näin hänet tässä vuosikymmenien jälkeen yllättäen ja parta oli edelleen,vain oli harmaantunut.

Vierailija
71/71 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tarvitse kuin meikkivoiteen ja ripsarin niin näytän kauniilta. Ilman meikkiä olen ihan söpö mutta huono punainen iho ja vaaleat piirteet korostuvat liikaa :( en tiedä muuttuisiko iho ja piirteet paremmiksi ja selkeämmiksi jos ei käyttäisi meikkiä koska lapsenahan sitä ei ole tarvinnut ja silti on näyttänyt normaalilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä