Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero 26v.. Ehtiikö enää löytää mitään hyvää?

Vierailija
06.04.2020 |

Avioero 26v.. Ehtiikö enää löytää mitään hyvää?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero 26-vuotiaana vai 26 vuoden liitosta? Ensimmäisessä tapauksessahan on vasta elämänsä alussa :)

Vierailija
2/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero 26-vuotiaana vai 26 vuoden liitosta? Ensimmäisessä tapauksessahan on vasta elämänsä alussa :)

Ero 26 vuitiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvän määritelmästä. Pitääkö olla se pankkiirilääkäri miesmallin kropalla? Vai riittääkö se, että mies ei vedä turpaan eikä ole täysin alkoholisti?

Vierailija
4/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pariskunnan jotka seitsemänkymppisinä löysivät toisensa ja elävät nyt onnellisina yhteistä elämää.

Vierailija
5/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näytät ehtineen jo vaikka mitä. Ennustan, että löydät uuden miehen jo tänä vuonna ja ehdit tehdä kaksi lasta ennen eroanne ennen 30-vuotissyntymäpäivääsi.

Vierailija
6/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hyvän määritelmästä. Pitääkö olla se pankkiirilääkäri miesmallin kropalla? Vai riittääkö se, että mies ei vedä turpaan eikä ole täysin alkoholisti?

Saa olla duunari.

Vierailija
7/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa sun ikäinen niin eroaisin. Nyt jo myöhäistä.

N35

Vierailija
8/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisimpa sun ikäinen niin eroaisin. Nyt jo myöhäistä.

N35

Mitenniin myöhäistä?

Vierailija
9/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia naisia ja miehiä jotka eivät ole edes seurustelleet 26-vuotiaina.

Vierailija
10/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erosin 26-vuotiaana. Hyvän miehen löysin 40-vuotiaana. Siinä välissä oli muutama onneton suhdeviritys. Sä olet nuori vielä, helposti löydät uuden hyvän miehen :). 

Vierailija
11/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä markkina-arvosi huipulla.

Vierailija
12/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v.ttu näitä. Että oikein 26v, onpa tosi vanha joo. Itse kävin avioeron läpi 25-vuotiaana, sen jälkeen olen mm. saanut lapsen, mennyt kihloihin, ostanut talon, parustanut yrityksen, asunut ulkomailla, saanut pari koiraa, vaihtanut kaupunkia useasti, hankkinut kaksi uutta ammattia jne.

Olen nyt 38v enkä koe olevani mitenkään vanha. Tässähän ehtii vielä vaikka mitä.

Vierailija
13/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kerro onko lapseton. Lapset vähentää markkinaarvoa.

Vierailija
14/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kerro onko lapseton. Lapset vähentää markkinaarvoa.

Ei ole lapsia, pari koiraa on.

Vierailija
15/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19v on markkina-arvonsa huipulla. 26v:llä saattaa olla jo ensimmäiset rypynpoikaset silmäkulmissa.

Vierailija
16/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 26v muka vanha? Hei oikeesti herää pahvi.

Vierailija
17/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19v on markkina-arvonsa huipulla. 26v:llä saattaa olla jo ensimmäiset rypynpoikaset silmäkulmissa.

Ei ole aivan verrannollinen. 19v ehkä markkina-arvonsa huipulla jos etsii 18-24 vuotiaita poikasia tai maailma perustuu ulkonäköön. 26vstä on kiinnostunut myös vanhemmat miehet nuorten miesten lisäksi. Moni mies arvostaa kypsyyttä ja henkistä älykkyyttä.

Vierailija
18/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27-vuotias ja ympärilläni pörrää miehiä enemmän kuin koskaan. Johtuu varmaan iän mukanaan tuomasta itsevarmuudesta ja tyytyväisyydestä elämään? Kun viihtyy omissa nahoissaan, se loistaa myös ulkopuolelle. Silloin voi olla läpi elämänsä viehättävä, onnellisille on aina ottajia.

Vierailija
19/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu näitä. Että oikein 26v, onpa tosi vanha joo. Itse kävin avioeron läpi 25-vuotiaana, sen jälkeen olen mm. saanut lapsen, mennyt kihloihin, ostanut talon, parustanut yrityksen, asunut ulkomailla, saanut pari koiraa, vaihtanut kaupunkia useasti, hankkinut kaksi uutta ammattia jne.

Olen nyt 38v enkä koe olevani mitenkään vanha. Tässähän ehtii vielä vaikka mitä.

No good for you että elämäs on ollu laiffii ja kohdellut sua hyvin! Kaikilla ei mee onnenlahjat ihan tasan ja parisuhde arpeuttanu, niin pahasti ettet enää itsekään mielenterveysongelmiltas usko uuteen onneen. Näin itselläni!

N30

Vierailija
20/77 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii, tyttönen.

n53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan