Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivaaseen ei pääse ilman henkilökohtaista suhdetta Jeesukseen

Vierailija
06.04.2020 |

Mutta kun kuningas meni katsomaan pöytävieraita, näki hän siellä miehen, joka ei ollut puettu häävaatteisiin. Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi. Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
Matteus 22:11‭-‬14

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaseen ei pääse ilman henkilökohtaista suhdetta ladyboyhin

Vierailija
22/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Kristus on toki vain yksi polku valaistumiseen, mutta toki se on ”istuvin” meidän kulttuuriimme.

Pelastus ei ole yhdessäkään muussa, kuin Jeesuksessa Kristuksessa, kaikki muu on vaan harhaa ja riivaajien oppeja.

Silloin sen tietää, kun oppii tuntemaan Jeesuksen Kristuksen, pyytämällä syntejään anteeksi Häneltä ja hylkäämällä syntinen elämä. Tee se, niin  saat ikuisen elämän taivaallisissa jo tässä elämässä ja tulevassa.

Lopeta rasistinen paskanjauhanta. Kuinka voit olettaa, että kansat/pikkulapset/kaikki muu ”jeesuksesta” koskaan kuulematon ihmisyyden osa on tuomittua vain siksi, ettei siitä ole koskaan kuullut. Sinä jos joku tulet tuolla tuomitsemisellasi ja synnilläsi ansaitsemaan helvetin lieskat. Onnea sinne.

Miten niin rasistinen? Kaikilla on nykyään internet, jopa köyhimmissä teltoissakin ja Jeesus kutsuu kaikkia ihmisiä pelastukseen, mutta kuten Raamattu sanoo, usko ei ole joka miehen tai naisen.

Jumala on vanhurskas ja oikeamielinen: pikkulapset pelastuvat ilman muuta, koska eivät vielä tiedä mitään hyvästä eikä pahasta.

Internetin kautta tehdään valtavaa evankeliumin työtä sekä massakokouksilla eri maissa ja lopuille Herra ilmestyy itse.

Muslimit ovatkin kyselleet kristyiltä, että kuka se säihkyväpukuinen mies on, joka ilmestyi minulle? Onko teidän Jeesus? Ja heille on annettu Raamatut ja ovat jonkin ajan kuluttua alkaneet itse saarnaamaan Jeesuksen evankeliumia, jopa henkensä uhalla islam-maissa.

Tällaista tapahtuu, mutta sinä et tietenkään usko, vaan toivottelet minulle helvetinlieskoja, vaikka itse sinne joudut, jos et ota Jeesusta Vapahtajaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi