Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengittäminen sattuu. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
05.04.2020 |

Vai riittääkö kotona lepääminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysasemalle tai valtakunnallinseen neuvontapuhelimeen

Vierailija
2/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu on kehon tapa kertoa että kannattaa lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten vaan ollut välillä vähän tavallista raskaammanoloista hengittää, mutta mitään muuta ei ole. Kaipa olen vain vainoharhainen.

Vierailija
4/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kauhean väsynyt, etten tiedä jaksaisinko lähteä päivystykseen. Huomenna menen jos olen vielä elossa.

Ap

Vierailija
5/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaus tai sitten korona, jos olet ollut kaupassa ilman maskia tai käsineitä (nähnyt jotakuta viimeisen pari viikkojen aikana) todennäköisyys sulla koronaa 100 %

Eikä sinne sairaalaan mennä noin vaan.

Olisiko korkea aikaa jo hiffata että pitää pysyä kotona? Minun mielestä ne ketkä saa tartunnan voi syyttää vain itseään —-> siis tällä hetkellä!

Ei se kaverin näkeminen tai seksin harrastaminen / huvikseen tuolla jossain hilluminen ole sen arvoista että voi kuolla tai vähintään saisi keuhkovaurioita!

Vierailija
6/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ei se korona nuoria tapa. 

Vierailija
7/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, ei se korona nuoria tapa. 

Juu muuten vaan tässä perusterve vauvoja kuollut 5 v, 12, 13, 15,16 ,20 näitä ikäluokkia ja sitten 104 v ”selviytyy”.

Riippuu veriryhmästä aika paljon ketä siis saa sen rajummin tai delaa. Tää on nyt venäläistä rulettia! BUM

Vierailija
8/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama olo kanssa kun itse sairastin. Soitin tk:lle ja sitten ilmoitin että en jaksakaan tänään tulla kun ei ole voimia enää. Mä asun kilometrin päässä terveyskeskuksesta. Sillon mietin selviänkö yön yli.

Vierailija
9/10 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaaaaa kirjoitti:

Paniikkikohtaus tai sitten korona, jos olet ollut kaupassa ilman maskia tai käsineitä (nähnyt jotakuta viimeisen pari viikkojen aikana) todennäköisyys sulla koronaa 100 %

Eikä sinne sairaalaan mennä noin vaan.

Olisiko korkea aikaa jo hiffata että pitää pysyä kotona? Minun mielestä ne ketkä saa tartunnan voi syyttää vain itseään —-> siis tällä hetkellä!

Ei se kaverin näkeminen tai seksin harrastaminen / huvikseen tuolla jossain hilluminen ole sen arvoista että voi kuolla tai vähintään saisi keuhkovaurioita!

Pakko käydä töissä, joka päivä altistuu viruksille.

Vierailija
10/10 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa paikoillasi. Älä edes ikkunasta haistele raitista ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi