Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesi kissanhiekkalapion tiskikoneessa

Vierailija
05.04.2020 |

Muiden astioiden seassa ja väittää että astiat ovat ”ihan puhtaita”

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa teitä kirjoitti:

Lihaa ja kissan ulostetta ei voi verrata toisiinsa missään nimessä. Kissan ulosteessa on esim toksoplasmoosi loinen, joka aiheuttaa mm. Keskenmenoja ja "normaali tilassa" olevallekin tunkeutuu tuo loinen aivoihin. Tästä olo artikkeli hs:ssä joku aika sitten. Minun mummoni on sokea, koska äitinsä sai tuon toksoplasmoositartunnan raskausaikana. Kissan paska on minun silmissäni pahinta paskaa mitä maa päällään kantaa, enkä siksi voi käsittää, että joku laittaa lapion tiskikoneeseen/vertaa lihan syöntiä ulosteeseen??

Toksoplasmoosia on lihakarjassa siinä missä kissassakin:

Among livestock, pigs, sheep[111] and goats have the highest rates of chronic T. gondii infection.[112] The prevalence of T. gondii in meat-producing animals varies widely both within and among countries,[112] and rates of infection have been shown to be dramatically influenced by varying farming and management practices.[13] For instance, animals kept outdoors or in free-ranging environments are more at risk of infection than animals raised indoors or in commercial confinement operations.

Vierailija
62/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsentäkää ne kissanhiekka lapioiden kissanhiekat ennen kuin pesette ne koneessa!

Astianpesukone voi sairastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun hän on pessyt hampaansa harjalla, kerro että " Ai niin, käytin sitä vessanpöntön sisäosien pesuun kun en muulla mahtunut, sorry jäi sanomatta, mutta ei hätää, pesin sen astianpesukoneessa kissan lapion kanssa.

Vierailija
64/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten graavilohi pestään ennen kuin se valmistetaan? Kai sinne suomujen väliin voi päätyä toisten kalojen kakkimia ja pissimiä merivesiä?

Vierailija
65/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsen vähemmällä kun kahden pakastepussin avulla kerään käsin kökkäreet paakkuntuvasta hiekasta. Käärin koko helahoidon sanomalehteen ja roskiin. Ei hajuja pariin vuorokauteen, mutta sitten viimeistään ulos roskikseen, mieluiten tietenkin heti saman päivän aikana. Muista silti saippuapesu AINA käsille heti, sillä vaikka pussi käden suojana, voi se harvoin rispaantua.  Hygienia kaiken A ja O. Kissa  Itse pidän vaivalloisempana lapion käyttöä ja sen ainaista pesua.

Vierailija
66/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsen vähemmällä kun kahden pakastepussin avulla kerään käsin kökkäreet paakkuntuvasta hiekasta. Käärin koko helahoidon sanomalehteen ja roskiin. Ei hajuja pariin vuorokauteen, mutta sitten viimeistään ulos roskikseen, mieluiten tietenkin heti saman päivän aikana. Muista silti saippuapesu AINA käsille heti, sillä vaikka pussi käden suojana, voi se harvoin rispaantua.  Hygienia kaiken A ja O. Kissa  Itse pidän vaivalloisempana lapion käyttöä ja sen ainaista pesua.

Onpa päässyt viimeiseen lauseeseen jäämään tuo kissa sana mut eiköhän kaikki ymmärrä :)

Vierailija
67/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä kehitysvammaisen tasolla jos kakkalapion laittaa koneeseen.

Ja se matala ÄO täytyy näkyä muutenkin kuin lapioasiassa. Kertoo jotain miehestä ja AP kun tuollaisen kanssa on.

Kaikkien kanssa te pyöritte.

Jos aloitus on provo niin et taida ihan kunnossa olla silloinkaan AP.

Vierailija
68/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten graavilohi pestään ennen kuin se valmistetaan? Kai sinne suomujen väliin voi päätyä toisten kalojen kakkimia ja pissimiä merivesiä?

Etkö poista lohen nahkaa ennen graavausta?!

Vierailija
69/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niiden kakkojen poisto kuulu sinne lohen teurastamoille? Myydäänkö kaupoissa oikeasti kakkaista lohta?!

Vierailija
70/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niiden kakkojen poisto kuulu sinne lohen teurastamoille? Myydäänkö kaupoissa oikeasti kakkaista lohta?!

Jos ostat kaupasta lohifileen. niin ei siinä kauheasti ole sitä lohen sisäelimistöä enää mukana.

Taitaa olla "kokonaisetkin" lohet avattuja ja suolisto yms sisäelimet poistettu? En ole varma, koska itse ostan yleensä valmista eli esim loimulohta.

Vierailija
71/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä kouluttaa miestä nyt tällä kertaa, mutta jos vielä tekee saman, niin viet miehen tiskikoneelle, näytät hiekkalapiota koneessa, sanot tiukasti "hyi! ei!" ja suihkautat suihkepullosta vettä miehen päälle. Vedessä voi olla vähän sitruunaa, sitä miehet inhoaa.

Miehen kouluttaminen on välillä rasittavaa, mutta se täytyy vain tehdä, jos siitä meinaa siistin saada.

Toivon todella että et kouluta kissaa noin. Täysin virheellinen ja vanhentunut tyyli. Haitallista kaikin tavoin. Eläin ei noin opi.

Vierailija
72/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi! Ällöä. Miksei miehet opi hygieniaa?

Monet miehet ovat tällaisissa hygienia-asioissa aivan hupsuja jostain syystä.

Mä veikkaan, että valtaosa tämän ketjun hupsuista on av-mammoja. Aloitus aloitettu otsikoinnissa jo miehellä, että epäilen miehen olevan vain av-mammojen itselleen rakentaman mielikuvan mies.

Vierailija
73/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi tuttu ihmetteli, että saatan mikrossa kuumentaa keittiön pöytätasojen tiskirättiä jolla olen juuri pyyhkinyt ruokapöydän ja huuhtonut sen ensin. Sama kaveri laittaa kotonaan leipänsä silti siihen tiskirätillä putsatulle pöydälle.

Ihmisillä on outoja mielikuvia. Jos sen koneen on tarkoitus putsata välineitä syömäkelpoiseksi ruoan pöpöistä, ei se osaa nähdä, että ”hyi, tuo on kisssanhiekassa, jätänpä sen likaiseksi”.

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Noin minäkin teen. Kerro mitä pitäisi tapahtua, kun laittaa leivän (tiski)pöydälle, jotain muuta kuin että leipä murustelee pinnan?

Vierailija
74/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä kouluttaa miestä nyt tällä kertaa, mutta jos vielä tekee saman, niin viet miehen tiskikoneelle, näytät hiekkalapiota koneessa, sanot tiukasti "hyi! ei!" ja suihkautat suihkepullosta vettä miehen päälle. Vedessä voi olla vähän sitruunaa, sitä miehet inhoaa.

Miehen kouluttaminen on välillä rasittavaa, mutta se täytyy vain tehdä, jos siitä meinaa siistin saada.

Toivon todella että et kouluta kissaa noin. Täysin virheellinen ja vanhentunut tyyli. Haitallista kaikin tavoin. Eläin ei noin opi.

Oppii. Se tajuaa ennen pitkää, kun alat sanomaan ”hyi! ei!”, että äkkiä suihkepullon kantaman ulkopuolelle.

Vierailija
75/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani kahdeksan vuotta töissä Eviralla, työnkuvaani kuului muun muassa bakteeriviljelynäytteiden tutkiminen.

Täällä on ollut kaikenlaisia kommentteja, mutta ihan hyvällä halusin tiedottaa nyt, josko sillä saisi edes kourallisen ihmisiä sairastelemaan vähemmän tulevaisuudessa. 

Eli, kotiemme kodinkoneissa kuten astianpesukone, pyykinpesukone, muhii huomattava määrä bakteereja. Siksi suositan vahvasti pyörittämään näitä säännöllisin väliajoin tyhjänä, korkeimmalla lämpötilalla oikenlaisella pesuaineella. Suosittelen tutustumaan aiheeseen enemmän, internetistä löytyy tietoa, en näe järkeväksi kirjoittaa tänne tämän pidempään tästä aiheesta.

Mutta, hyvät ihmiset, olette sitten miehiä, naisia, muunsukupuolisia tai ihan mitä vaan, hyvällä haluan teitä tiedottaa;

ulostebakteerit EIVÄT MISSÄÄN NIMESSÄ kuuluu astianpesukoneeseen, jättävät sinne bakteerijäämiä. Jäämät kulkeutuvat loppujen lopuksi astioista ihmisten elimistöön, jonne eivät kuulu ja voivat sairastuttaa pahastikin.

Jos astianpesukoneessa muhii ulostebakteereja, konetta käyttävät suurella todennäköisyydellä sairastelevat tai tulevat sairastelemaan.

Vierailija
76/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi tuttu ihmetteli, että saatan mikrossa kuumentaa keittiön pöytätasojen tiskirättiä jolla olen juuri pyyhkinyt ruokapöydän ja huuhtonut sen ensin. Sama kaveri laittaa kotonaan leipänsä silti siihen tiskirätillä putsatulle pöydälle.

Ihmisillä on outoja mielikuvia. Jos sen koneen on tarkoitus putsata välineitä syömäkelpoiseksi ruoan pöpöistä, ei se osaa nähdä, että ”hyi, tuo on kisssanhiekassa, jätänpä sen likaiseksi”.

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Noin minäkin teen. Kerro mitä pitäisi tapahtua, kun laittaa leivän (tiski)pöydälle, jotain muuta kuin että leipä murustelee pinnan?

Jos pelkää tiskirätin sotkevan mikron kuumennettaessa, eikö silloin vielä loogisempaa ole pelätä, että se tiskirätti jota ei yritetäkään kuumentaa mikrossa saattaisi pyyhkiessä sotkea pöydän pinnan?

Tai oliko pöytä immuunimpi tiskirätille vai leipä muita mikrossa kuumennettavia immuunimpi tiskirätin saastuttamille pinnoille?

Vierailija
77/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee eppinen ketju, jauhenlihan, lapsen pään käntämisen ja Toyota Corolla coronan tapainen. Nyt on sutinaa ilmassa. Mies on loppumaton lähde palstalle.

Vierailija
78/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat kaupasta lohifileen. niin ei siinä kauheasti ole sitä lohen sisäelimistöä enää mukana.

Taitaa olla "kokonaisetkin" lohet avattuja ja suolisto yms sisäelimet poistettu? En ole varma, koska itse ostan yleensä valmista eli esim loimulohta.

”Kai sinne suomujen väliin voi päätyä toisten kalojen kakkimia ja pissimiä merivesiä?”

Mites se meren kalojen kakassa ja pissassa uiskennellut lohi olisi saanut sitä kakkaa ja pissaa vain poistettaviin sisäelimiin?

Vierailija
79/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet nuo järjen jättiläiset

Jep jep. Vaikka sinun kommenttisi on todella typerä, niin en silti yleistä sinun typeryyttäsi muihin ihmisiin tai ihmisryhmiin.

Tollo olet.

Ihmiset nyt vaan sattuu tekemään tyhmiä juttuja. Ehkä voisi yleistää ennemmin: tyhmä ihminen, jos yleistämään ruvetaan.

Vierailija
80/110 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi haista kissan kakka nenässä kun luin tätä ketjua. Eikä mulla edes ole kissaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä