Paneminen varpaiden väliin
Olen reilu viiskymppinen rouva ja menetin toisesta jalastani etuvarpaan onnettomuuden seurauksena. Nyt mieheni on ruvennut haluamaan sitä ukko- ja keskivarpaan välissä olevaa koloa. Kerran olen antanut nylkyttää, mutta kutittaa niin pirusti. Onko teidän kumppaneilla intohimoa johonkin vastaavaan?
Kommentit (6)
Poikakaverini haluaisi lykkiä kieleni ja kitalakeni väliin. Väittää, että olisi ihan normaalia.
Se taitaa olla ihan valtavirran seksuaalisuutta, että halua panna pilluun, pyllyyn, suuhun, tai rintojen väliin. Reisien väliin, kainaloon, vatsamakkaroiden väliin paneminen taitaa olla sekin vielä normaalia, mutta amputoidun varpaan jättämään väliin paneminen menee aika fetissiksi. Niin isoa korvaa ja pientä kalua ei taida olla, että korvaan paneminen olisi edes mahdollista.
Itselläni on silmäimplantti (tekosilmä), mieheni tykkää nussia silmäkuoppaan ja täyttää sen spermalla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on silmäimplantti (tekosilmä), mieheni tykkää nussia silmäkuoppaan ja täyttää sen spermalla.
Eikö siinä ole se riski, että miehesi panee liian lujaa, ja kalu uppoaa päähäsi; kirjaimellisesti sellainen murhamuna
Minä olen kyllä pannut varpaiden väliin, ukkovarpaiden nimittäin!
Mun mies haluaa välillä korvaan tökkiä.